Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
zo kwam het op mij over, excuse moi ![]() ![]()
|
Tja, ik weet niet zo goed wat ik nu moet zeggen. Ik zie dat ik iig niet de enige ben met dit probleem. Dat geeft me wel een goed gevoel, want het is altijd fijn als je 'lotgenoten' hebt. Leonoor en dreamerfly echt heel erg bedankt voor jullie reactie. Ik ben nu echt heel erg aan het nadenken over jullie genoemde punten. Het liefst zou ik nu allemaal antwoorden/verklaringen willen geven, maar als het zo makkelijk was had ik ook niet echt een probleem. Ik denk er goed over na en zie dat jullie heel belangrijke punten hebben aanstipt. Ik denk dat ik sowieso al op de goede weg ben door nu eindelijk toe te geven dat er iets 'mis' is met mij. Of anders gezegd dat ik me niet aanstel.
Hoewel ik nu niet echt iets voor ieder punt globaal kan zeggen, kan wel iets over het geheel zeggen. Misschien is het heel cliche, maar juist doordat alles met elkaar verbonden is en alles invloed heeft op elkaar is het heel moelijk om voor een bepaald apsect 1 oorzaak te noemen. Nogmaals bedankt, want het voelt echt heel goed dat er mensen meedenken met mij.
|
Ik kan misschien niet meer doen dan zeggen dat ik het wel herken. Jammer genoeg zit ik zelf enorm met het probleem, tegenwoordig. Dus echt helpen kan ik niet. Ik zou zelf geholpen moeten worden. Maar aan dit topic heb ik natuurlijk ook wel wat.
De laatste tijd is het ook dat echt heel weinig me interesseert, is dat bij jou ook zo? Ik neem me voor aan het begin van de dag wat huiswerk te maken etc. maar echt grotendeels van de keren dat ik me dat voorneem doe ik het niet. Ik durf ook niet goed te leven.. terwijl ik toch denk dat als ik dat wel durf het me 'n stuk gelukkiger zou maken. Ook al is het begonnen met andere dingen, ook al is het waarschijnlijk een gevolg. Ik ga me er wel nog ongelukkiger van voelen. Ik zou meer willen ondernemen. Sterkte.
||
![]() |
Citaat:
sorry
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als je bij jezelf voelt dat je echt verandering wilt (dit geldt ook voor ts) dan moet je er wat aan gaan doen. En vooral bij ts kan dat heel goed omdat jij zelf al geconcludeerd is wat het probleem is. |
![]() |
|
Dat ik geconcludeerd heb dat ik dat iets heb is idd een begin. Maar als het zo makkelijk was om jezelf maar ff te veranderen dan zat ik nu niet met een probleem. Dan zat ik nu echt wel lekker te genieten van het leven, maar dat gaat niet zo 123.
@Imez; ik snap niet wat je bedoelt
|
Verwijderd
|
Hoi.
Ik herken een klein beetje van wat je post. Ik heb ook niet echt de fut meer om te leren voor mijn examens en het ergste is dat ik dan als ik niet geleerd heb, zoals vanochtend, wel helemaal in de stress schiet en een soort van blackout krijg. Terwijl ik de dag ervoor niet gestrest was en het voor me uitschoof. De enige remedie die er lijkt te zijn is gewoon jezelf weer discipline aanleren. Dat is ontzettend moeilijk, maar het moet wel. Want je wilt niet zakken dit jaar - als je dat wel doet ga je er later spijt van krijgen. Kop op, aan de slag! Groetjes, Krummeltje P.S. Je staat in mn MSN-lijst hè? Ik spreek je daar nog wel es. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En over het algemeen heb ik er een gruwelijke hekel aan om te leren - ik forum liever. Maar zoals ik afgelopen zondag goed geleerd heb voor geschiedenis, voel ik me toch wel weer trots. Zo trots, helaas, dat ik daarna een week niks meer doe omdat ik het dan al weer genoeg vind. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Lusteloze schizofrene broer blurred | 23 | 28-09-2009 21:16 | |
Liefde & Relatie |
Bindingsangst ~> Eilidh <~ | 24 | 07-10-2007 15:03 | |
Psychologie |
'Gelukkig zijn is een besluit.' Missy | 105 | 17-06-2007 23:01 | |
De Kantine |
Op welke partij zou jij stemmen als er nu verkiezingen waren? Hongaar | 456 | 07-11-2005 14:40 | |
Verhalen & Gedichten |
Tussen Licht en Donker Reynaert | 40 | 07-01-2004 21:12 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Het Interview: Mohammed Cheppih BiL@L | 61 | 04-05-2003 17:18 |