Advertentie | |
|
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Dan de andere vraag: ons zonnestelsel ontstond uit een ijle wolk van gas- en stofdeeltjes die, na onder zijn eigen zwaartekracht te zijn ingestort, steeds sneller ging roteren en daardoor afgeplat werd. De kern van de wolk werd op een gegeven moment zo heet dat zich in die kern een ster ging vormen die we nu kennen als onze zon. Uit de koelere schijf rondom die kern ontstonden uiteindelijk de planeten zoals we die nu kennen. Citaat:
Vragen ontstaan door een gebrek aan kennis, dus kun je proberen de antwoorden te vinden door dat gebrek aan kennis op een actieve manier op te vullen, dus door bepaalde zaken op te zoeken en er zo meer over te weten te komen.
||
Citaat:
En nu een antwoord op je echte vraag; ja, ik zit ook vaak met vragen in mijn hoofd (hoewel doorgaans minder filosofisch dan de jouwe), maar ik kan ze vrij makkelijk van me af zetten en doorgaan met het leven van alledag ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het Grote Lucht-je-Hart-topic # 152 Hawahaai | 500 | 16-01-2010 21:05 | |
Psychologie |
vol hoofd, aanstellerij? of niet? advies gevraagd! zeep007 | 8 | 12-04-2005 17:45 | |
Psychologie |
Vraagje... Devil-Eye | 5 | 15-05-2004 22:35 | |
Liefde & Relatie |
:( help Verwijderd | 28 | 21-10-2003 10:14 | |
De Kantine |
Nutteloze dingen die jij wel weet en iemand anders niet Hans Kazan | 136 | 05-03-2003 12:30 |