Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
m'n zus zei dat ze een keer een programma had gezien waarbij ze hersenscans hadden gemaakt van mensen die weleens een pilletje slikten en dat er toen gaten in de hersenen zaten die zo groot als een ei waren ofzoiets dus het is wel duidelijk dat het schadelijk is dus waarom zou er nog onderzoek naar gedaan moeten worden?
maarja, het idee opzich is wel goed en het zal nou wel beter onderzocht worden ofzo? |
![]() |
|
Wat schuift dat?
![]() Goed idee, zo'n onderzoek. ![]() En bij hersenbeschadiging moet je denken aan verminderd concentratievermogen, verslechtering geheugen, dat soort dingen. Lijkt me sterk dat de mensen echt in gevaar komen....
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Waarom zou het nu ineens verkeerd zijn? ![]()
|
Ik ben neutraal hierin... Het hoeft niet van mij. Drugs gebruiken vereist een bepaalde verantwoordelijkheid van jezelf. Als je die niet hebt, dan heeft een onderzoek als deze ook geen effect op je. Alsof iemand er een boodschap aan heeft dat je hersenen erop achteruit gaan.
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Het is misschien wel goed als je gevolgen van xtc-gebruik onderzoekt en dat het aangetoond wordt enzo, maar om dan op zo'n manier mensen te gaan werven vind ik wel een beetje ver gaan eerlijk gezegd..
"laat nu je hersens verzieken in de naam der wetenschap!"
Laatst gewijzigd op 11-07-2002 om 17:18. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zolang ze maar niet gedwongen worden en het hun eigen beslissing is, mogen ze van me. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|