![]() |
|
![]() |
Hey,
Ik heb mijn kledingkast eens uitgeruimd, en heb een hele hoop kleding die ik niet meer pas of draag. broeken, rokjes, shirts, topjes, schoenen, vanalles. de foto's staan hier: http://s179.photobucket.com/albums/w...m/marktplaats/ Laatst gewijzigd op 12-03-2007 om 17:06. |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
wel heel kleine maatjes allemaal.. ook irritant dat je eerst iets moet aanklikken om uberhaupt de maat te kunnen zien
en die groene etnies (die zwart moeten voorstellen) komen me erg bekend voor, namelijk uit een ander topic waar je volgens mij een andere naam had en heel onbeleefd en asociaal deed. even zoeken... http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1534830 maar de fotoos zijn verdwenen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
over het vlindershirtje, hij is eigenlijk bijna nooit gedragen, maar er zaten gewoon een hele hoop pluisjes op, en dat in combinatie met de flits van mn camera geeft een beetje een slechte foto.. hij valt alleen wel vrij klein. heb je nog interesse in het rokje? |
![]() |
||
Citaat:
Heb (na lang wachten en vaak mailen) mijn spullen wel gekregen, maar betaald voor pakketpost terwijl ze het verstuurd had in twee enveloppen voor €2,64 totaal.. En dat terwijl ik had aangedrongen dat ze het best wel in een envelop kon en zij maar beweerde dat ze op het postkantoor zeiden dat dat niet kon.. (En het had achteraf zelfs in één envelop gepast toen ik het zag). Wil dus de rest van mn geld terug, maar hoorde natuurlijk niks meer van haar ![]()
||
Citaat:
ergens was het te verwachten gezien haar onbeschofte gedrag in dat andere topic, maar zoiets mag je nooit verwachten van iemand.
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
[Fasion] "Compadre" nieuw kleding merk. CompadreCorp | 1 | 25-11-2014 00:48 | |
Lifestyle |
Gentlemen's Corner Maurice | 57 | 15-01-2004 15:32 | |
Lifestyle |
Jouw stijl en je omgeving Pan Am | 56 | 20-09-2003 17:27 | |
Muziek |
Nog goede Gothicbands tips? Death-Britney | 155 | 01-05-2003 22:00 | |
Lifestyle |
Ok dit is een serieuze topic dus niet lachen. Hoe word ik kakker? GRRR | 58 | 25-01-2003 22:49 |