Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Ik word niet wild van je stilistische capaciteiten, maar wel lijk je het vermogen te hebben de deur voor anderen open te kunnen zetten. De ideeën en gedachten die je onder woorden hebt gebracht, zijn voor mij zeer herkenbaar, en daarmee ook niet bijster interessant om te lezen. Allemaal al gedacht en herdacht, ooit, in een pril stadium van mijn geestelijke... ontpopping. Máár, dat is uiteraard heel persoonlijk. Het is altijd leuk om te lezen dat iemand bij dergelijke zaken stilstaat. Veel mensen zullen ervan kunnen leren, denk ik.
Gaat zo voort! Ik heb wat taalkundige en technische opmerkingen in de tekst geplaatst: Citaat:
Laatst gewijzigd op 27-02-2007 om 23:10. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Blijf schrijven, pak de commentaren van hier mee. Wat de mensen daar zeggen, zegt niet zo veel ![]()
||
Citaat:
wtf? ik vind het idee in elk geval goed, ik heb ook wel zoiets van hmm zouden ze wel begrijpen, wat ik bedoel als ik dit post? enz. voor de rest vind ik de zinnen wel puik maar als geheel vormen ze inderdaag een iest te puberale klaagzang... een beetje breezersl*etjesgemekker.... 'Dit zijn mij' vond ik heel leuk ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Een derde gedachte, (verhaal, nog niet af). Noor-91 | 3 | 26-01-2006 09:55 | |
Verhalen & Gedichten |