Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb vorig jaar een vriendje genomen om m'n ex (J) te vergeten. Maar die ex daar had ik het 2 weken mee, en toen ging hij weer terug naar ZIJN ex!! Terwijl hij nog zó had gezegd: "nee joh, als ze me terugwil lach ik haar recht in d'r gezicht uit"
![]() Maargoed, diezelfde avond dat J met z'n ex stond te zoenen kwam ik een jongen tegen die ik van een feestje kende, Max. We hadden al wel een keer gezoend, op dat feestje ![]() Maargoed, sinds die ene avond, toen ik wat met hem kreeg om over J heen te komen, had ik dus wat met Max. Ik werd stapel- maar dan ook stapelverliefd op Max, ik heb het 5 maanden met hem gehad en ben zelfs verloofd met hem geweest. Ik denk dat het niet een goed idee is om vlak na je relatie "zomaar" wat met iemand te beginnen. Ik projecteer m'n gevoelens dan heel snel op anderen, waar ik eigenlijk niet verliefd op ben. Je houdt dan ook die ander voor de gek. Verder is een poosje rust om alles op een rijtje te zetten helemaal niet gek. Want het is zonde als die nieuwe relatie door allerlei niet-verwerkte frustraties stukloopt. ![]() |
![]() |
|
Hangt er vanaf hoe de situatie met de ex was denk ik.
Als JIJ het uit hebt gemaakt, hoef je er soms niet eens overheen te komen. Als de ander het heeft uitgemaakt kost het soms maanden om er overheen te komen... En dan kun je dus beter wachten. Je moet in elk geval pas iets met iemand beginnen als je gevoelens voor de ander over zijn. Grtz, F |
![]() |
||
Citaat:
|
Ik heb mijn laatste vriendin (is nu uit) ook heel snel na de vorige genomen (om precies te zijn een dag later) en dat ging opzich goed, dus het moet te lukken zijn. Zelf kies ik nu het uit is ff voor de rust weg, ff geen vriendin. Is denk ik beter zo, ben nu er toch ff weer een hele tijd nie aan toe.
Maar ik vind dat je gewoon op je gevoel af moet gaan
||
Citaat:
Stel dat het nu uit zou gaan met mijn vriend, dan zou ik de eerste jaren nooit verliefd kunnen worden op een ander. Misschien wel wat flikflooien om over hem heen te komen (stom, maar goed...), maar niet snel echt verliefd. Dat zou heel veel tijd nodig hebben. Maar ik heb ook ex-en gehad waar ik na twee dagen al overheen was, gewoon omdat het minder serieus was. Ik was dan wel verliefd, maar ik hield niet echt van ze. Van mijn huidige vriend wel, en dat verandert ook niet meer. En ja, vind maar eens een nieuwe vriend die daarmee kan leven... ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
2jaar lang onbeantwoorde verliefdheid Houdaxx | 2 | 03-10-2016 17:57 | |
Liefde & Relatie |
Hoe pak je het weer op.. (wellicht herkent iemand situatie) ludachris | 4 | 03-10-2009 11:22 | |
Verhalen & Gedichten |
verhaaltje..zal die goed genoeg zijn voor verhalenwedstrijd... Carlie | 5 | 30-12-2003 12:56 | |
Verhalen & Gedichten |
Verliefd zijn is leuk Jeroen | 8 | 29-09-2003 11:54 | |
Liefde & Relatie |
Verliefd zijn 20marianne12 | 11 | 27-11-2002 18:56 | |
ARTistiek |
JOHN!!! deel 6!!! (beetje kort stukje maar de rest komt er al weer snel aan! An | 6 | 09-09-2001 18:37 |