![]() |
||
![]() |
Citaat:
Zorgen dat je nat en ontspannen genoeg bent, en je er inderdaad niet al teveel op focussen. Laat hem verder rustig aan doen, maar soms kan een klein beetje duw- en trekwerk echt geen overbodige luxe zijn. Succes, en veel plezier!
||
Verwijderd
|
Citaat:
En geil was ik ook niet. Maar ik wil gewoon geen maagd meer zijn. Als ik mezelf vinger word ik niet echt nat. Lang vingeren kan ik ook niet echt tegen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Sex doe je voor je plezier. Niet om erbij te horen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik wil gewoon van m'n maagdelijkheid af! zodat ik de volgende keer makkelijker seks kan hebben. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() on topic: droog inbuffelen, nat afwerken |
![]() |
||
Citaat:
Overigens, 15 en de tweede poging?
||
Citaat:
Bovendien: Je bent 15!! Als het nu niet lukt, wacht dan een jaartje of 2. Is echt geen schande hoor.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Aziatische vrouwen hebben ik het algemeen kleinere vagina's *- hetgeen een deel kan uitleggen - maar laat je clitoraal vingeren om goed nat te worden *(aziatische mannen hebben in het algemeen trouwens ook kleinere geslachtsdelen) Alleszins ik 'kick' op Japanse meiden (off-topic?
||
Citaat:
De oorzaak dat het niet lukt is dat jij gespannen bent, en daarom je spieren samentrekken. Als je niet opgewonden en nat en ontspannen bent, lukt het niet, al ben je al 20 jaar geen maagd meer en heb je het al duizenden keren gedaan. Misschien ben je echt nog gewoon te jong....net als voor autorijden en stemmen. Het is niet anders. Wachten, ouder worden. In de tussentijd gewoon rotzooien met de jongens, en het lukt vanzelf wel als jij er echt aan toe bent. Dat kun je niet forceren door het bewust te willen, als je onderbewuste het er nog niet mee eens is. Het spijt me voor je, maar dit mysterie zal zich op de korte termijn nog niet aan jou openbaren. (Uit: Frederik van Eeden. Van de koele meeren des doods) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
sorry dat ik ff van het onderwerp afwijk, moest ff |
![]() |
||
Citaat:
egt niej sijn ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Seks is wel omdat het leuk is. Dat van elkaar houden is een mooie bijkomstigheid en kan het nog veel leuker maken, maar seks omdat je seks leuk vindt is een legitiem motief. Niet dat ik vind dat iedereen hier maar toe over moet gaan (voor ik de enkele christen op seksualiteit tegen me in het harnas jaag), maar iedereen MAG seks hebben omdat hij het leuk vindt. @ TS: geduld. Sommige mensen hebben nu eenmaal meer oefening nodig dan anderen. @kaj1905: ik zou het prettig vinden als je ophield de held te spelen voor je vriendinnetje. Zowel het typen van "aangepast" Nederlands (om het maar vriendelijk te stellen) als het beginnen van offtopic discussies over dat Nederlands zijn verboden op dit forum. Mocht je een discussie willen beginnen over spelling kun je op Moderne Talen terecht, daarbuiten dien je normaal te typen. En ook jouw vriendinnetje weet dat "niej" geen woord is.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Nou alle mensen om mij heen waren al ontmaagd, maar goed, en ja ik trek me dus eigg best veel aan van anderen..... Nu ietsjes minder..... |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Nat worden lukt niet! IkkeLief | 8 | 12-04-2015 10:44 | |
Psychologie |
Ik weet het gewoon niet meer, misschien jullie wel? KirstenR | 11 | 28-10-2009 17:33 | |
Liefde & Relatie |
Het gaat niet over, wat moet ik hiermee? Dice94 | 7 | 10-07-2009 01:42 | |
Seksualiteit |
Het lukt niet zelfs na een half uur hetluktnietje01 | 13 | 20-05-2008 22:31 | |
Seksualiteit |
Het lukt niet :s DaRK GiRL X | 21 | 10-03-2003 16:57 | |
Seksualiteit |
Het lukt niet :-/ In Eternity | 14 | 13-12-2002 10:01 |