Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Laatst gewijzigd op 04-03-2007 om 10:24. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Het lijkt me vrij sterk dat hij ineens zo reageert en dat hij je huis huilend inrent en weer weggaat om een half uur later weer terug te keren en dat jij al die tijd verder niets deed. Ik zou het ook zat worden als mijn vriend me zou smsen of ik wel rekening hield met de verplichtingen de dag erna. Sowieso het woord verplichtingen zorgt voor wegrengevoelens. Volgens mij is het ook niet de eerste keer dat je hem op zijn "verplichtingen" wijst en was dit voor hem de druppel. Waarschijnlijk had hij wat biertjes gedronken en reageerde hij daarom zo heftig, maar ik begrijp zijn reactie wel. Je zegt ook: Bovendien gaat hij alles wat ik zeg opvatten als een manier van mij om hem bij me te houden en op die manier is het niet zinvol om te praten. Maar we zitten dus nu wel met het huis en dergelijke en ik heb geen idee meer wat ik morgen moet doen.... Ik vind het vreemd dat als je vriend waar je naar eigen zeggen intens gelukkig mee bent het uitmaakt, dat je je dan vooral druk maakt over je huis. Natuurlijk is het belangrijk dat dat geregeld wordt, maar je eerste reactie zou toch heel anders zijn als je echt zo intens gelukkig met hem was? Dan zou dat huis je een stuk minder uitmaken en zou je nog gelukkig met hem zijn in een kartonnen doos. Doe je zo omdat je niet verdrietig wil zijn of ben je echt niet verdrietig? Je zegt dat je last hebt van verlatingsangst, maar nu hij je dan écht verlaten heeft lijkt het je vrij weinig te doen. Had je een relatie met hem omdat je ooit verliefd was en nu eenmaal wat hebt, of had je een relatie met hem omdat je van hem hield? Het lijkt wel alsof hij net als je huis nou eenmaal van jou is. Ik zou ook liever geen gesprek willen met iemand die me zo ziet.
||
Citaat:
ik vond ook dat ik recht had op een voortzetting van de relatie met mn ex maar hij vond van niet. ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik denk niet dat het een kwestie van uitpraten is, maar een kwestie van deze kutsituatie een leefbare situatie voor beide betrokken partijen te maken.
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Zie de wereld niet zo zwart-wit man. Stel dat hij echt psychische problemen heeft en het hem allemaal te veel werd door de rare omstandigheden. Dan mag hij toch best huilen? Waarom mag een vent niet huilen als het leven totaal niet meezit? Je kan niet beweren dat het leven niet meezit, want je kent de precieze omstandigheden van deze jongen niet.
||
Citaat:
|||||
Citaat:
Citaat:
Hij had werkelijk waar geen enkele reden om zo te reageren. Als jij werkelijk zo fucked up is dat hij om psychische redenen zo reageert, tja, wil jij daar een relatie mee hebben? Geef mij maar een stabiel persoon, sorry. Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Tis gewoon ongecontroleerd geëmotioneerd en tsja, zoiets kan ook bij jongens voorkomen. Maargoed.. echt heel verdrietig, pijnlijk en frustrerend dat een (lange) relatie op zo'n manier moet eindigen. Dat je van het ene op het andere moment geen zinnig woord meer tegen elkaar kunt zeggen. Sterkte met alles ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Oh wacht... |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Je kunt veel vinden en in je recht staan, maar als hij geen gesprek meer wil (heel kinderachtig, maar goed, je hebt mensen die na het zinnetje 'het is uit' alles denken te hebben uitgesproken), houdt het op. Hoewel het mij wel logisch lijkt dat er in jullie geval nog genoeg praktische dingen moeten worden besproken. ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Mensen die beweren dat het er niet toe doet zijn pas gek imo ![]() De blackbox approach is gewoon achterlijk bij dingen waarbij je wel kan uitvinden wat een rol gespeeld heeft. Het maakt een persoon veel menselijker... ipv hem slechts te beoordelen op zijn acties zonder de motivaties / gevoelens / verleden.
||
Citaat:
Jullie hebben dus beide (volgens het contract) recht op het huis? Misschien kun je dit even nabellen bij de woningbouw hoe dit zit, of je 'samenwoner' of 'medehuurder' bent en wat dit betekent voor diegene die er uit moet.
||
Citaat:
Als hij geen poot om op te staan heeft, moet je met hem praten. Dan moet je hem duidelijk maken, dat er verbaal een afspraak is gemaakt dat als het uit zou gaan dat hij weg zou gaan. Dat de situatie al vervelend genoeg is, en dat hij niet iemand anders kan commanderen om weg te gaan. Jij commandeert hem niet om weg te gaan, hij had die afspraak niet moeten maken. Probeer hem duidelijk te maken dat niemand van juridisch gezeur blijer wordt. Dat gaat enorm veel tijd kosten en jij bent nog niet weg gedurende de tijd dat het juridische gezeur gaande is. De sfeer zal niet verbeteren, dus is dat het waard? Niemand wordt er gelukkig van! Sterker nog: Jullie zullen beide ongelukkig worden. Mocht je uitvinden via de rechtswinkel dat jij geen poot hebt om op te staan: Laat het dan ook rusten. Je kan wel dingen afgesproken hebben, maar het juridische gezeik is gewoon bagger. Dan zeg je gewoon tegen hem: Je hebt dit met mij afgesproken en ik vind het bijzonder zwak dat je je er niet aan houdt. Ik ga geen juridisch gezeur beginnen omdat ik er geen zin in heb en het waarschijnlijk toch niks oplevert. Veel plezier nog en ik hoop dat je vind dat je het fatsoenlijk hebt afgehandeld.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wie van jullie is de hoofdhuurder trouwens? Want als je dat weet is het wel een stuk makkelijker. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal) Verwijderd | 226 | 27-11-2005 11:00 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Altijd nog een tweede kans Verwijderd | 0 | 03-06-2004 20:48 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] De ondraaglijke lichtheid clubje | 124 | 27-09-2003 11:07 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] de deur moet op een kiertje 1. metzondernix | 5 | 11-10-2002 16:40 | |
Liefde & Relatie |
contact leggen met een leuke meid Dotcom | 13 | 05-03-2002 16:14 | |
ARTistiek |
Verhaal - Joey en ik U-NiQ | 7 | 30-08-2001 17:58 |