Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
De mensen met de meeste posts worden misschien wel benaderd dat ze spammers zijn. Dat zorgt alleen maar voor extra discussies en dat is volgens mij niet de bedoeling van het scholieren.com forum. Bovendien nemen de aantal uit de hand gelopen discussies de laatste maanden al toe dus ik vind het geen goede optie voor zo'n groot forum als dit forum. Op een kleiner forum vind ik het wel goed want dan word er ook minder gepost omdat er minder leden zijn. Nu zie je soms posters met 72 berichten per dag. Niet erg vind ik - zolang ik er maar geen last van heb en dat heb ik ook niet - maar ik weet niet of de andere forummers dit ook zo vinden als ik.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik sluit me overigens bij WolterB aan.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Reverend, je hebt gelijk, ik las over het woordje 'geen' heen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Dat is erg moeilijk hoor want meestal zij dat er nog meer dan 72 voor de tijd dat je minder poste. Maar als je een dagje goed door post zeker nu de flood 10sec is gewoorden red je 400 ook wel. ik ben nog steeds voor die toevoeging!!!!
||
Citaat:
Op audiofreaks.nl forum heeft een zekere S_K het gepresteerd om binnen enkele maanden meer dan 10k postings te scoren, waarvan ruim twee derde off topic! ![]() Nu heeft hij een perm ban. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Volgens de bijbel stammen we allemaal af van Adam & Eva Linda Prins | 113 | 24-07-2012 10:53 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
vwo economie examentraining Leiden 2012! Ervaring? doorzetter_27 | 12 | 05-03-2012 15:46 | |
De Kantine |
Ranking the Scholieren #3 Geel | 500 | 16-10-2010 14:57 | |
De Kantine |
Weerwolfspel 69 #2 Verwijderd | 500 | 01-06-2010 19:18 | |
Beleidszaken |
Samenvoeging Onzin en De Kantine Ieke | 500 | 23-03-2006 21:35 | |
Beleidszaken |
Gadje moet aftreden als forumbazin van Lifestyle Teun | 150 | 24-10-2004 16:30 |