Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
1 GB is ook prima, als er maar de mogelijkheid is om er uiteindelijk meer bij te doen (en dat is er eigenlijk altijd wle geloof ik). ![]()
|
Verwijderd
|
Tja, dan zou ik om eerlijk te zijn toch gewoon een desktop kopen, zeker gezien de prijs/kwaliteitsverhoudingen die toch vrij scheef zijn bij een laptop (wat niet weg neemt dat ik zelf een laptop heb btw).
Bij 17" laptops met een beetje desktopvervangingswaardige specs zit je al gauw richting de €1100 à €1200 te koekeloeren, voor hetzelfde geld kun je veel betere hardware in een desktopsysteem (laten) zetten met een grotere en betere monitor. Wanneer je echter per se toch een ddv laptop wilt hebben, zou ik als eerste gaan kijken bij Asus. Dat zijn echt goede laptops. Helaas kosten ze wel wat, maar dan heb je ook wat. Hier alvast wat voorbeelden: Asus A7T Asus Z83T Asus A7M Je kunt op deze dingen niet echt fatsoenlijk gamen, maar dat is geen eis voor jou zie ik. Verder weet ik niet of 1 van die dingen geleverd wordt met Vista, maar vrij veel laptops worden wel geleverd met een upgradecoupon voor een "gratis" Vista (je betaalt ongeveer €14,25 aan verzendkosten). Neem hier anders even contact over op met een winkel. Oh, het zijn allemaal AMD-based laptops, ik ben nog geen 17" laptop met een Core 2 Duo tegengekomen die binnen jouw budget valt. |
![]() |
|
Toch maar even een up van mij. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Ik heb de afgelopen tijd flink wat marktonderzoek gedaan en heb toch besloten wat meer geld uit te geven. Er zijn nu nog twee laptops over. Ik kan hier moeilijk uit kiezen omdat ik niet weet waar ik op moet selecteren. Het gaat om de volgende laptops: Asus A7C Toshiba Satellite P100-442 Welke zouden jullie me aanraden en waarom?
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Goedkope laptop gezocht! rino123 | 5 | 21-08-2014 21:02 | |
Software & Hardware |
Laptop Gezocht Zenith31 | 3 | 15-04-2011 08:04 | |
Software & Hardware |
Help! Laptop gezocht! oscarfish1 | 4 | 09-03-2010 15:02 | |
Software & Hardware |