Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Wanneer je problemen wilt oplossen is het goed dingen uit te schrijven. Zo kun je helemaal terugkomen tot de bron van je probleem en je probleem leren inzien. Wanneer je het inziet kan je het verwerken. Goede manier vind ik zelf. Schrijven zowiezo kan veel dingen duidelijk voor je maken of heel erg bevrijdend zijn. Een soort uitsorteren van je hoofd zodat je weet hoe wat zit. Dan weet je ook wat je kunt doen.
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik heb vroegah wel eens korte verhalen geschreven over gebeurtenissen die ik erg vervelend had gevonden. Met andere namen. En dan verzon ik er een happy end bij. Hielp wel om zo'n gebeurtenis van me af te zetten. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() En mocht ik steun nodig hebben, dan is dat geen probleem. Over de persoon wie ik bedoel heb ik net 2.500 woorden geschreven ![]() En maak niet zo'n droge opmerkingen over het levensverhaal van iemand als die persoon niets zegt over personen uit zijn of haar leven... Ieder schrijft zijn eigen dingen. Bij mij gaat tot nu toe alles over andere mensen, dat deel over mezelf komt later.. Hoe zou jij het vinden als jij iets doet op je eigen manier wat voor jou heel belangrijk is en zulke mensen gaan dan zoiets zeggen... Als je zelf weet hoe lastig het kan zijn om al die dingen op te schrijven en de confrontatie ermee aan te gaan, zul je zoiets niet snel zeggen... Sorry dat ik door zo'n opmerking zo geirriteerd raak.. OT: Tot nu toe gaat het met mijn verhaal heel goed, ik zit nu al over de 9000 woorden, heb mijn schooltijd behandeld, behalve 4 en 5 havo, omdat dat het zelfde was als 2havo en ik heb dus een persoon behandeld die veel voor mij betekend.... Hoppa!!! 14 kantjes al
Laatst gewijzigd op 28-03-2007 om 14:58. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Het is zeker wel een goede vraag die jij stelde, maar daar was mijn post ook geen reactie op. Ik weet denk ik wel het antwoord op die vraag, want het kan ook best wel zijn dat die persoon in de knoop zit met zichzelf en daarover wil schrijven, maar dat daarbij geen andere personen zijn betrokken... Zeg ik het zo goed Volk?
||
Verwijderd
|
Citaat:
Geen enkel mens (tenzij je door wolven bent opgevoed) gaat in zijn leven niet met andere mensen om. |
![]() |
||
Citaat:
In je leven ga je idd wel om met anderen, maar stel nu dat jouw leven heel slecht loop door een probleem dat in jezelf zit en waren anderen niet bij kunnen helpen enzo en je wilt daarover je hart luchten, kan het een levensverhaal zijn, zonder dat er andere mensen in voorkomen. Als dat probleem in je leven de grootste rol speelt, kan dat jouw levensverhaal zijn. Mijn verhaal gaat voor het grootste deel over andere mensen, aangezien dat de mensen zijn die mij op de been houden
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
1 de geschiedenis van iemands leven Zoals jij omschrijft wat het 'levensverhaal' van Volk zou kunnen zijn komt dat niet overeen met de definitie. Zie het als vervelend of niet, ik ga in op elke storende (taalkundige) onjuistheid die ik zie. ![]() Ik voorspel nu iets in de trant van: 'Ja leuk voor je, lekker belangrijk, wat voegt dat toe aan het topic etc.', waarop ik je alvast zeg: Ik probeer onbegrip te voorkomen, al naar gelang van de fout plaats ik een ietwat prikkende opmerking, of niet. Live with it ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Ohja en dankjewel ![]()
||
Citaat:
![]()
||