Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-03-2007, 18:18
Sportlife1
Sportlife1 is offline
Hallo,

Ik ben een jongen van 16. Ben rond de 1.83 en ik weeg rond de 70 kilo. Ik hou heel erg veel van bewegen ik zou ook niet zonder kunnen.

Ik doe bijvoorbeeld aan voetbal. Ik train dus 2x in de week (woensdag en vrijdag) en op zondag speel ik een wedstrijd. Ook voetbal ik met school in de zaal dat is ook 2x in de week ( donderdag en vrijdag). Verder als het mooi weer is probeer ik ook zoveel mogelijk buiten te voetballen.

Ook doe ik aan fitness. Ik ben nu bijna een maand bezig en het gaat goed. Ik vindt het erg leuk en begin al resultaat te zien. Fitnes doe ik op maandag donderdag en zaterdag.

Verder doe ik nog 1x in de week aan een vechtsport (barokai). Ik ben pas begonnen maar ik vindt het heel erg leuk dit doe ik op dinsdag.

Wat betreft voeding. Ik probeer meerdere maaltijden op een dag te eten dat lukt ook best goed. Ik probeer ook niet al te vet te eten maar koolydraden en veel engerie heb ik wel nodig.

Nu is mijn vraag of jullie nog tips hebben voor mij over dus eigelijk mijn manier van bewegen. Doe ik te veel of kan ik nog meer doen? Of doe ik misschien verkeerde dingen en kan ik beter iets anders doen?

Ik hoor het graag.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2007, 19:31
Sportlife1
Sportlife1 is offline
Citaat:
Sportlife1 schreef op 19-03-2007 @ 19:18 :
Hallo,

Ik ben een jongen van 16. Ben rond de 1.83 en ik weeg rond de 70 kilo. Ik hou heel erg veel van bewegen ik zou ook niet zonder kunnen.

Ik doe bijvoorbeeld aan voetbal. Ik train dus 2x in de week (woensdag en vrijdag) en op zondag speel ik een wedstrijd. Ook voetbal ik met school in de zaal dat is ook 2x in de week ( donderdag en vrijdag). Verder als het mooi weer is probeer ik ook zoveel mogelijk buiten te voetballen.

Ook doe ik aan fitness. Ik ben nu bijna een maand bezig en het gaat goed. Ik vind het erg leuk en begin al resultaat te zien. Fitnes doe ik op maandag donderdag en zaterdag.

Verder doe ik nog 1x in de week aan een vechtsport (barokai). Ik ben pas begonnen maar ik vindt het heel erg leuk dit doe ik op dinsdag.

Wat betreft voeding. Ik probeer meerdere maaltijden op een dag te eten dat lukt ook best goed. Ik probeer ook niet al te vet te eten maar koolydraden en veel engerie heb ik wel nodig.

Nu is mijn vraag of jullie nog tips hebben voor mij over dus eigelijk mijn manier van bewegen. Doe ik te veel of kan ik nog meer doen? Of doe ik misschien verkeerde dingen en kan ik beter iets anders doen?

Ik hoor het graag. En snel
Met citaat reageren
Oud 19-03-2007, 22:19
Roos
Roos is offline
Wat is je doel??
Oud 20-03-2007, 06:31
Sportlife1
Sportlife1 is offline
Citaat:
Roos schreef op 19-03-2007 @ 23:19 :
Wat is je doel??
Gezond blijven. Plezier blijven hebben met wat ik doe en conditie en spiermassa opbouwen.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2007, 08:20
dallie
dallie is offline
Ik denk dat je nog twee sporten erbij moet doen
Oud 20-03-2007, 09:44
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Je voetbalt 4x in de week en je klaagt over je conditionele staat...Wtf doen jullie tijdens de trainingen?

Als je genoeg blijft sporten en fitness doe je op een verantwoorde manier komt het wel goed met je spiermassa. En natuurlijk je blijven realiseren dat het "ik vind" is en niet "ik vindt."
Oud 20-03-2007, 14:38
Sportlife1
Sportlife1 is offline
Citaat:
dallie schreef op 20-03-2007 @ 09:20 :
Ik denk dat je nog twee sporten erbij moet doen
Welke dan en waarom?
Met citaat reageren
Oud 20-03-2007, 14:40
Sportlife1
Sportlife1 is offline
Citaat:
RHCP_NAC schreef op 20-03-2007 @ 10:44 :
Je voetbalt 4x in de week en je klaagt over je conditionele staat...Wtf doen jullie tijdens de trainingen?

Als je genoeg blijft sporten en fitness doe je op een verantwoorde manier komt het wel goed met je spiermassa. En natuurlijk je blijven realiseren dat het "ik vind" is en niet "ik vindt."
Ja ik klaag niet echt over mn conditie maar ik denk dat je conditie altijd beter kan.

En die vindt had ik al gezien ja
Met citaat reageren
Oud 20-03-2007, 16:21
Mara
Mara is offline
Ga elke dag 2 uur hardlopen, daar moet je conditie wel beter van worden. Houd je dat goed vol ga je gewoon richting de 4 uur
Met citaat reageren
Oud 20-03-2007, 16:44
dallie
dallie is offline
Citaat:
Sportlife1 schreef op 20-03-2007 @ 15:38 :
Welke dan en waarom?
Curling en Zwemmen
Oud 20-03-2007, 16:48
Verwijderd
Volgens mij wordt er niet echt serieus op je verhaaltje geantwoord!

Ik zou zeggen; ga zo lekker door! Je vindt dit lekker, dat is belangrijk toch!? Je let ook goed op je voeding, meer kan je niet doen. Ja, hooguit nog intensiever trainen...maar ga je niet oversporten. Want dan gaat het voetbal er onder lijden, wordt je juist slechter. En ik denk dat je oversporten ook niet echt leuk is, dan heb je er minder lol en plezier in.

Sport ze & geniet er van!
Met citaat reageren
Oud 20-03-2007, 16:49
Verwijderd
Citaat:
dallie schreef op 20-03-2007 @ 17:44 :
Curling en Zwemmen

Pfff...waar haal je de tijd vandaan! Maar het zijn inderdaad wel hele goeie sporten/bewegingen!
Met citaat reageren
Oud 20-03-2007, 17:59
Sportlife1
Sportlife1 is offline
Citaat:
Curling en Zwemmen
Zwemmen probeer ik ook zovaak mogelijk te doen en het is ook leuk

Curling..? Lijkt me niet echt een leuke sport..
Je beweegt er veels te weining voor mij doen dan..

Bedankt voor je reacties
Met citaat reageren
Oud 20-03-2007, 18:00
Sportlife1
Sportlife1 is offline
Citaat:
MeelFriek schreef op 20-03-2007 @ 17:21 :
Ga elke dag 2 uur hardlopen, daar moet je conditie wel beter van worden. Houd je dat goed vol ga je gewoon richting de 4 uur
Okee dat ga ik dan maar proberen te plannen

Dank je wel!
Met citaat reageren
Oud 20-03-2007, 18:02
Sportlife1
Sportlife1 is offline
Citaat:
JoniB schreef op 20-03-2007 @ 17:48 :

Ik zou zeggen; ga zo lekker door! Je vindt dit lekker, dat is belangrijk toch!? Je let ook goed op je voeding, meer kan je niet doen. Ja, hooguit nog intensiever trainen...maar ga je niet oversporten. Want dan gaat het voetbal er onder lijden, wordt je juist slechter. En ik denk dat je oversporten ook niet echt leuk is, dan heb je er minder lol en plezier in.

Sport ze & geniet er van!
Dank je wel voor je reactie (s)

Ik zorg dr voor dat ik mezelf niet oversport..
Ik probeer ook zoveel mogelijk te slapen of anders niks te doen als het kan.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2007, 12:56
Verwijderd
Citaat:
MeelFriek schreef op 20-03-2007 @ 17:21 :
Citaat:
Sportlife1 schreef op 20-03-2007 @ 19:00 :
Okee dat ga ik dan maar proberen te plannen

Dank je wel!
iro·nie (de ~ (v.))
1 spot waarbij men het tegendeel zegt van wat men bedoelt te zeggen

sar·cas·me (het ~)
1 bittere, bijtende spot
Met citaat reageren
Oud 21-03-2007, 20:54
Magican
Magican is offline
Citaat:
Curling en Zwemmen
Of Karate en Polo
Oud 25-03-2007, 14:05
Stevill
Stevill is offline
gaaf topic
Oud 26-03-2007, 08:32
perfectme
perfectme is offline
Citaat:
JoniB schreef op 20-03-2007 @ 17:48 :

Wanneer recupereer jij trouwens van je fitness?
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten