Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Je kunt een nullening nemen, dan heb je nog wel OV.
Op www.ib-groep.nl kun je klikken op 'vraag en antwoord' en dan op 'studiefinanciering' en dan zoeken op nullening, dan staat er meer informatie over. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Van de site www.ib-groep.nl :
Na 4 jaar studiefinanciering kun je nog 3 jaar lenen. Je kunt ons vragen om de lening in die periode niet uit te betalen. Dan heb je een zogenaamde nullening. Je houdt dan wel recht op een OV-kaart. Bedenk wel dat je, ondanks het feit dat we niets aan je uitbetalen, wel studiefinanciering hebt (in de vorm van de OV-kaart) en dat je dus niet meer mag bijverdienen dan € 10.630,74 netto per kalenderjaar. Een nullening kun je heel makkelijk aanvragen via Mijn IB-Groep. En ja, dat is precies hetzelfde als gewoon geen lening nemen, feitelijk. En Sarah lacht je niet uit. En leer zoeken op internet, want dit soort dingen staat dus letterlijk op de site van de IBG ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik moet nu waarschijnlijk nog precies 3 jaar, en dat is dan dus precies 7 jaar in totaal ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar dat is vast opgezopen voordat het binnen is. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Alleen moet je het dan helemaal zelf betalen. De meeste duren minder lang dan zeven jaar...als jij er dan toch graag langer over wilt doen, dan is dat meestal je eigen keus (er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen, wanneer je chronisch ziek bent of wat dan ook). Die tien jaar is volgens mij vooral voor als je er tussendoor een jaar tussenuit gaat ofzo; dan krijg je ook geen studiefinanciering. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Daar staat die tien jaar dus ook voor.(is me ooit verteld) |
![]() |