Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En dat ik dan denk over dat meisje, das niet uit jaloezie.. maar ja, angst dat ie dat doet terwijl ik weet dat ie niks voor haar voelt en dat ie zich daar alleen maar kutter van zou gaan voelen |
![]() |
||
Citaat:
PS: er zal wel beterschap komen |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
kheb 4 goede vriendinnen, allen zijn nu geslaagd, ik moet nog een jaar.. maar volgend schooljaar gaan 3 van de 4 voor maanden naar het buitenland, de een naar Spanje, de ander Engeland, de ander Zwitserland.. eentje blijft, maar diegene kan me het minst goed steunen, is meer een pretmaak vriendin zeg maar.. tis dan owk uit met mn vriend, dus wat dat betreft komt er ook een soort 'gat' en mn ouders gaan dan pas echt definitief uit elkaar.. jeej.. kheb echt zin in volgend jaar.. Maar ja, je hebt gelijk.. Ik moet aan mn problemen gaan werken.. Zorgen dat ik dan op mn eigen benen sta, en wie weet maakt het het wel makkelijker, omdat ik dan geen andere keus heb eigenlijk.. Op naar zelfstandigheid ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
@Dusjcrib:
Met dat doemdenken kom je ook niet verder. Het leven is zoals het is, maak er het beste van. Er zijn vast wel mensen die je steunen, desnoods iemand van internet waar je om de zoveel tijd mee kunt praten .. maakt niet uit wie of wat. En anders ontmoet je toch ook wel nieuwe mensen in dat schooljaar? |
![]() |
||
Citaat:
mijn mail: angel_marijke@hotmail.com |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
enneuh, de mensen uit volgend schooljaar ken ik al, zat afgelopen jaar ook bij hen in de klas. Ik kan met 2 meisjes uit die klas wel opschieten, maar verder... niet heel erg eigenlijk.. |
![]() |
|
Verwijderd
|
hmm.....ik heb vaak dat ik me tijdens een relatie teveel op m'n vriendje concentreer......
Als het dan uit is val ik ook in zo'n "gat", voel ik me ontzettend verlaten en alleen. Het is nu a 2 maanden uit en ik heb dat gevoel nog steeds, ik word er gek van. Ik ga dit jaar met m'n studie beginnen, en ik heb besloten dat ik daar gewoon een nieuw leven op ga bouwen, nieuwe mensen ontmoeten, etc. Op zich ben ik er wel bang voor, omdat ik dan misschien weer in m'n oude patroontje ga terugvallen.... Maar zoiets moet jij ook gaan doen ![]() Als je naar een volgende klas gaat kom je natuurlijk veel minder mensen tegen dan met een studie, maar je kunt proberen het op die manier te zien, voor jezelf iets nieuws opbouwen. sterkte ![]() liefs |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ken verder nog wel mensen van een ander forum bij wie ik kan huilen en met wie ik kan praten maar die wonen allemaal ver weg en kvind dat toch ook eng. Kheb gewoon helemaal geen nieuwe vrienden gemaakt omdak dr geen behoefte aan had, omdat het me zoveel moeite kost enzow... Maar ja, dat zal ik nu dan toch maar moeten gaan doen misschien. Er zijn wel mensen met wie er iets aan het groeien is maar de ene is een goede vriend van mn vriend en de andere is de manager van de band van mn vriend.. das ja, die zijn zo niet objectief op dat onderwerp en alles.. Mja.. kzie wel, it'll be all right, I guess.. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Dat kan toch helemaal niet Timur! #1 Verwijderd | 98 | 11-12-2012 00:10 | |
Psychologie |
Alles en Niks engeltjeg | 15 | 18-06-2008 16:43 | |