Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik weet niet hoevaak jullie elkaar spreken, maar als dat elke dag is minder dan eens wat ![]() En hij vindt je aanhankelijk? Waarom? Welke dingen doe je waar hij last van heeft? Zorg in ieder geval dat je ook je eigen leven hebt naast hem. Als je aanhankelijk bent in de zin van dat je altijd bij hem wilt zijn en alles laat vallen om maar naar hem toe te gaan, dan kun je daaraan werken. Als hij dan een keer belt om af te spreken zeg dan dat je al wat met een vriendin gaat doen. Laat hem eens moeite doen voor contact ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Wist je dat er best veel mensen zijn die bij elkaar blijven omdat ze dat willen? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ow en kleintj, relaties kunnen na vier jaar best uit gaan omdat mensen niet bij elkaar passen en een k*trelatie hebben en er werkelijk niets leuks is. Hoewel ik dat niet denk van deze relatie en ik je optimisme op dit gebied aantrekkelijk vind, ben ik het zwaar met je oneens. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Het kan zijn dat mensen om meerdere redenen bij elkaar blijven, maar als je niet meer wil, kan niets je dwingen lijkt me. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|