Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
Tot nu toe valt mij op dat er voornamelijk niet-gelovigen reageren. Ik ging er toch vanuit dat de gelovigen op dit forum toch wel een beeld hebben van de hemel.
|
Verwijderd
|
[QUOTE]lawallan schreef op 23-07-2007 @ 07:08 :
[B]Ik ben benieuwd hoe gelovigen de hemel zien, omdat ze er allemaal zo graag naar toe willen. Gelovigen moet je hier in de breedste zin van het woord zien, van streng gelovige christenen tot ietsisten of misschien wel van een geloof waar ik nog niet eerder van heb gehoord. hoe kan je nou een beeld creeeren als je die nooit zelf gezien hebt? iemand zei dat die naar de kroeg zou gaan...wat nou als er in de hemel geen kroeg is ? kan je lang blijven zoeken....Als je dood gaat, ben je dood.Mocht/mag er wel wat zijn...Dan denk ik, dat je dat zelf kan bepalen hoe het eruit gaat/kan zien? ( net in je slaap over wat je droomt nachtmeriies etc ). alleen denk ik dus juist dat je daar in blijft hangen, en als je dood bent kan je geen nieuwe dromen bedenken ( bewustzijn ) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar waarom zou ik geloven in iets wat me niet lekker zit? Er blijft bij mij altijd een klein stukje geloof over dat het mogelijk is dat er een onsterfelijke ziel bestaat. Dat vind ik prettig.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
De prins, de gek, de neger en ik. Touché | 13 | 25-04-2005 13:40 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Wanneer ga je volgens jou naar de hel en wanneer naar de hemel. elfiecity | 195 | 14-12-2003 12:01 | |
Hemel en hel revolucia | 11 | 26-09-2002 11:07 | |
reincarnatie of de hemel en hel? nickyikke | 5 | 07-09-2002 16:37 | |
Het verschil tussen de Bijbel en de Qu’ran gebaseerd op een lezing van dr. Gary Mille Mirage2000 | 137 | 18-02-2002 08:16 | |
ARTistiek |
Een zieke engel op weg naar de hemel (aids) murwari | 18 | 29-09-2001 16:20 |