Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-07-2002, 17:50
drakootje
drakootje is offline
hallo iedereen,

Ik heb een vraagje als je op vakantie bent en er is een telefooncel in de buurt hoelang en hoevaak zou je dan naar je vriend/vriendin bellen? Ik krijg een beetje de indruk dat me vriendje me namelijk niet zo mist..
Reacties graag, alvast bedankt

Kusz
Oud 10-07-2002, 17:53
Lindansje
Lindansje is offline
ik ben in mei twee weken naar turkije en heb hem een keer een kwartier gebeld

langer en vaker zou gewoon te duur worden en dan zou ik hem nog meer gaan missen

wel gesmst tussendoor
Oud 10-07-2002, 17:54
ElCafone
ElCafone is offline
ligt er een beetje aan hoe lang je wegbent, en blijft. Als het een weekje is, dan zou ik een keer eigenlijk wel genoeg vinden. Je bent er dan niet voor niets een weekje tussenuit, dus dan zou ik lekker relaxen ipv me heel erg druk maken om het "thuisfront"

oeh ook het land van bestemming kan wel van invloed zijn op hoelang en hoevaak. ivm kosten enzo.

Anyway, ik zou dus 1 keer bellen als ik een week weg was, en bij langere tijden 2 keer in de week. Niet omdat ik niet vaker zou willen, maar omdat het anders een beetje duur wordt enzow.

Groeten Elcafone
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 17:55
Gothic
Gothic is offline
niet
Oud 10-07-2002, 18:06
Verwijderd
Ik denk dat ik wel veel ga SMSen...en lekker veel bellen met onbeperkt abonnement van pa
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 18:08
Piccola
Piccola is offline
Vorig jaar toen ik 3 weken naar Italië ging hebben we elkaar elke dag gebeld. En dan elke dag ongeveer 5 of 10 minuten. Mjah, was een dure rekening! Hij gaat vrijdag op vakantie. Hij zei gister dat hij mij elke dag zou bellen/smsen. Vind ik wel heel lief! Moet ie ook zelf weten. Ik ga daarna weer 3 weken weg. Ik ga hem alleen niet elke dag meer bellen. Dat wordt gewoon echt te duur, want het is met mijn pa's telefoon dan en hij betaald. Dat kan ik dus niet maken. Ik denk dat ik hem om de 2 dagen ga bellen/smsen!
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 18:11
Angeles
Angeles is offline
Het is maar één keer gebeurd dat ik zonder hem op vakantie ben geweest, ik kende hem toen zes weken en toen ging ik met mijn ouders naar Amerika. Ik heb toen denk ik een keer of vier gebeld, het was wel heel duur, en hij heeft ook een paar keer naar Amerika gebeld. Verder zag ik een paar keer kans om te mailen, twee keer vanuit een hotel en een keer vanuit een computerwinkel.

Mobiele telefoon werkte niet in Amerika, die had ik ook niet mee.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 18:32
luckyleo
luckyleo is offline
1x denk min periode van 10 dagen
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 18:42
Esmée
Esmée is offline
Vorig zomer met m'n ex toen, 4x gebeld of zo in 3 weken.. wel meer gesmsd tussendoor, dat vond ik wel fijn, maar elke dag bellen hoeft van mij echt niet op vakantie, dan zijn er ook genoeg andere dingen waar ik me dan mee bezig houd
Oud 10-07-2002, 19:10
mar87
mar87 is offline
m'n vriend is nu 4 weken weg. (hij is inmiddels 1,5 week al weg duzz) maar ik bel 'm zo'n 2/3 keer in de week en we hebben afgesproken dat we elke dag zouden smsen en dat gebeurt nu ook duzzzzz.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 20:11
Verwijderd
't,is,niet,omdat,ie,niet,elke,dag,een,uur,belt,dat,hij,je,niet,graag,m eer,ziet,hoor

(sorry,spatiebalk,is,naar,de,kloten)
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 21:28
Verwijderd
als je 'm mist moet je em belle...
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 21:35
rene-gn
rene-gn is offline
Tsjah, zij zit in de VS en ik hier...dus bellen, het gaat wat lastig maar ik ben zaterdag door haar gebeld *wordt warm vanbinnen als hij daar aan denkt* En nu wachten tot 11 augustus......*wordt weer koud....*
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 21:38
[^#ComeClose#'}
[^#ComeClose#'} is offline
niet
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 22:08
zus en zo
zus en zo is offline
ik denk dat ik m ff bl als ik er ben en als ik weer wegga, en tussendoor een keertje. en smsen zoveel mogelijk
Oud 11-07-2002, 08:04
lake bodom
lake bodom is offline
hij heeft gister gebeld.. hij is weekje weg...
normaal belt ie nooit...
bellen met hem is irritant kweetniet waarom..
maarja kvind t niet zo nodig.. we kunnen ook smsen dus...
Met citaat reageren
Oud 11-07-2002, 08:46
sead-nbm
sead-nbm is offline
toen ik een week in frankrijk was heb ik mijn vriendin 3 keer gebeld. 1 keer om te zeggen dat ik veilig aangekomen was 1 keer om te zeggen waneer we weer terug gingen en 1 keer tussen door. verder wel gemaild
als ik straks weer op vakantie ben ga ik smsen en mischien een keertje bellen.
Oud 11-07-2002, 09:52
Tsoenami
Tsoenami is offline
meestal bellen we 1 keer, als we ongeveer op de helft zitten, en smsen natuurlijk meer;
maar dit jaar hebben we dat probleem niet, want kga mee met zijn familie op reis
Oud 11-07-2002, 09:56
PardonMe
PardonMe is offline
uhmzz nou ja zovaak/lang als mijn beltegoed het toestaat denk ik... Want ook al belt hij mij, kost het mij alsnog geld vanaf de Nederlandse grens tot mijn vakantiebestemming, zal allicht niet goedkoop zijn.. Maar goed, ook al is het af en toe maar ff laten weten dat het goed gaat enzo...
Ennuh wie weet hebben ze daar internetaansluiting, kan ik daarmee wel smsjes sturen enzo..
Kaartje sturen..
Oud 11-07-2002, 10:08
sparkling star
sparkling star is offline
Ik moet hem niet bellen, want we gaan allebei niet op vakantie. Ik ga op de koop toe zelfs 2 weken bij hem logeren omdat ik heb beslist niet met mijn ouders mee op vakantie te gaan voor hem.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2002, 10:46
sunflouwer
sunflouwer is offline
ik ben net een week weg geweest, en we belden ongeveer 4 x per dag

gewoon om ff elkaars stem te horen, maar hij is ook mijn beste vriend dus ik meost ook ff mijn hart luchten enzo..

maar we bellen normaal neit zo vaak hoor, dit kwam omdat ik de eerste dag al een longonsteking opliep, en dus niet zo veel kon doen, en hij zich zorgen maakte
Oud 11-07-2002, 11:17
Yamyam
Yamyam is offline
Ik denk elke dag even en anders om de paar dagen.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2002, 15:22
girl18
girl18 is offline
elke dag.. heb trouwens toch ook een mobiel.. en als ik op vakantie ga heb ik altijd meer dan 100euro beltegoed erop.. dus geen probleem..
Met citaat reageren
Oud 13-07-2002, 12:26
miro
miro is offline
Ik weet eigenlijk wel dat mijn vriendje me niet gaat bellen. Hij zal me wel emailen of smsen. Hij is op vakantie met een vriend dan ga ik m niet elke dag lastig vallen omdat ik m zo mis. Hij is sowieso niet zo bellerig en op vakantie al helemaal niet. maar hij moet wel iets van zich laten horen.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2002, 12:46
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
k was in mei op vak eigenlijk voor 10dgn naar salou maar ik meteen in de bus al helemaal heimwe....toen belde hij mij en hebben we meteen uren aan de telefoon gehangen eenmaal daar belde ik de 4 dagen dat ik er was meerdere keren per dag een uur of zo kwerd zo gek van het missen dat ik toen naar huis ben gegaan in mn eentje...en de telefoonrekening was niet leuk!

nu is mijn vriend op vakantie, vanacht vertrokken en ik heb al tig smsjes gehad en hij heeft al gebeld en hij voelt zich nu ook zo kut als ik toen in salou, ik zit ook steeds te janken maar hier heb ik nog mn eigen dingetjes zoals werk en vrienden maar hij heeft dat daar niet...khoop dat de dagen snel voorbij zullen gaan!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-07-2002, 16:38
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
niet, vind het vrij triest om steeds te gaan lopen bellen enzo. Je bent op vakantie met je vrienden, weet je hoe irritant het is als iemand steeds met zijn telefoon loopt te pielen.
Oud 13-07-2002, 17:06
Angeles
Angeles is offline
Citaat:
jnieuwelaar schreef:
niet, vind het vrij triest om steeds te gaan lopen bellen enzo. Je bent op vakantie met je vrienden, weet je hoe irritant het is als iemand steeds met zijn telefoon loopt te pielen.
Hoezo, als je met je vrienden op vakantie bent heb je toch ook wel een moment voor jezelf, je hoeft toch niet de hele tijd op elkaar's lip te zitten? Als jij dan even je vriendin wil bellen dan gaat dat hun toch niks aan?

Als je het niet doet omdat je het zelf niet zo nodig vindt, vind ik het wat anders, maar het is niet zo dat je vrienden je hele dag mogen beheren als je met ze op vakantie bent, dus als je wil bellen, lekker doen. Je hoeft het toch niet te doen waar ze allemaal bij staan?
Met citaat reageren
Oud 14-07-2002, 01:55
luckyleo
luckyleo is offline
Citaat:
terror koe schreef:
ik ben op vakantie geweest met mijn vriendje, en we hebben eigenlijk helemaal niet gebeld
haha
Met citaat reageren
Oud 14-07-2002, 21:15
malien
malien is offline
ik was bijna drie weken weg, heb twee keer gebeld. en twee heele lange vbrieven gestuurd. en ik was een keer 2 weken weg en toen belde ik 1 keer.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2002, 20:20
~*InDo SHorTy*~
~*InDo SHorTy*~ is offline
mijn vriend is nu 1 week weg en heeft 2 keer gebelt en iets vannuh 20 smsjes gestuurd
over 2 weken komt ie weer terug
Oud 15-07-2002, 20:33
Nomen-nescio
Nomen-nescio is offline
Euh.. zo vaak mogelijk.. of zo min mogelijk.. that's the point
Oud 15-07-2002, 21:23
luckyleo
luckyleo is offline
Citaat:
luckyleo schreef:
1x denk min periode van 10 dagen
niet meer nodig....
Met citaat reageren
Oud 15-07-2002, 21:37
Isischild©
Isischild© is offline
Ligt er natuurlijk wel aan waar je vriendje is. Als ie ergens aan de andere kant van de wereld zit, is het erg duur enzo. Naar als ie op camping Hottentotten in Lutjebroek (ik zeg ook maar iets) zit, dan kan ie wel elke dag even een verslag uitbrengen (of om de dag)... Dat stelt jou ook weer gerust natuurlijk! Dat alles goed gaat en dat er geen rare dingen gebeuren!
Reageren

Regels voor berichten