Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-05-2004, 19:55
ludachris
ludachris is offline
Hooj,

ik ben super verliefd op mooi meisje...zij ook op mij. Zijn al naar bios geweest, gezoend, vaak gebeld, honderden smsjes.. haha je weet t wel maar verdr nog niet echt iets gedaan verder met elkaar. deze week gaan we zoiezo keer skeeleren ofzo.
dit loopt al een tijd zo (denk 2 maanden of langer en nog steeds nix met elkaar)..maar nu houden we gewoon van elkaar en vinden elkaar super leuk...maar we hebben nog niets officieels met elkaar.

wat is beste manier om te vragen aan haar of ze mijn lieve vriendin wil zijn vinden jullie...(ben er niet zo goed in)? ik wilde misschien deze week dan tijdens skeeleren of op andere manier vragen aan haar..

maar weet niet echt hoe ik het moet doen...!

en zoiezo, de vraag: wil je verkering met me? vindt ik zooooo afgezaagd.

ik hoop dat ik van jullie goede hulp krijg!

thnx
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-05-2004, 19:57
Verwijderd
Citaat:
ludachris schreef op 02-05-2004 @ 20:55 :
Hooj,

ik ben super verliefd op mooi meisje...zij ook op mij. Zijn al naar bios geweest, gezoend, vaak gebeld, honderden smsjes.. haha je weet t wel maar verdr nog niet echt iets gedaan verder met elkaar. deze week gaan we zoiezo keer skeeleren ofzo.
dit loopt al een tijd zo (denk 2 maanden of langer en nog steeds nix met elkaar)..maar nu houden we gewoon van elkaar en vinden elkaar super leuk...maar we hebben nog niets officieels met elkaar.

wat is beste manier om te vragen aan haar of ze mijn lieve vriendin wil zijn vinden jullie...(ben er niet zo goed in)? ik wilde misschien deze week dan tijdens skeeleren of op andere manier vragen aan haar..

maar weet niet echt hoe ik het moet doen...!

en zoiezo, de vraag: wil je verkering met me? vindt ik zooooo afgezaagd.

ik hoop dat ik van jullie goede hulp krijg!

thnx

Uuuuh.. hebben jullie niet al gewoon verkering..
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 20:05
ludachris
ludachris is offline
We hebben eigenlijk nix officieels...zo 'noem' ik t maar

Als we met elkaar hadden..dan ja euhmm dan was k denk al bij dr thuis geweest enz, meerdere dingen gedaan met elkaar enz.. je weet t wel!

Dus eigenlijk hebben we nog niet iets echt... daarom wil ik t nu wel officieel snap je. Want we weten toch wel dat t goed zit tussen ons...

ik hoor graag van jullie goede manieren om t dr te vragen of iets.

thnx
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 20:05
Coral
Coral is offline
Hmmm jaja, najah..als jullie al van elkaar houden (heeft ze dat al gezegd dan?) dan is dat vrij officieel. Majah als je er niet zeker van bent vraag dan:' Goh wat hebben wij nou eigenlijk met elkaar?' En dan geeft ze antwoord en dan zijn jullie officieel vriendje en vriendinnetje. Doh
Oud 02-05-2004, 20:06
Marcade
Marcade is offline
Ik denk dat je dat 't beste gewoon zelf moet verzinnen?

Anders is 't een beetje nep he.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 20:07
Verwijderd
Citaat:
ludachris schreef op 02-05-2004 @ 21:05 :
We hebben eigenlijk nix officieels...zo 'noem' ik t maar

Als we met elkaar hadden..dan ja euhmm dan was k denk al bij dr thuis geweest enz, meerdere dingen gedaan met elkaar enz.. je weet t wel!

Dus eigenlijk hebben we nog niet iets echt... daarom wil ik t nu wel officieel snap je. Want we weten toch wel dat t goed zit tussen ons...

ik hoor graag van jullie goede manieren om t dr te vragen of iets.

thnx
dan zou ik voor de kleutermanier gaan.

met n roosje ofzo..

iets liefs
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 20:08
xsweet_bitchx
xsweet_bitchx is offline
vraag haar gewoon wanneer jij denkt dat het het beste moment is . maar wacht niet te lang dan gaat ze misschien denken dat je geen verkering wilt.
Oud 02-05-2004, 20:09
Sweetsurrender
Sweetsurrender is offline
Uhm, ok. Ik vind ook dat een relatie begint, als je enige tijd met elkaar omgaat en je hebt gezoend. Natuurlijk, iemand 1 x zoenen in een cafe is nog niet meteen een relatie. Misschien is het voor je gevoel nog geen relatie, maar zorg ervoor dat je dat gevoel krijgt. Daar heb je geen vraag voor nodig.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 20:10
jet
jet is offline
koop een roos (doe is afgezaad) neem haar mee uit eten (of kook voo rhar, is relaxter) en vraag tussen neus en lippen door of ze je lieve vriendiinetje wil zijn, officieel
Oud 02-05-2004, 20:23
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Gewoon heel aardig en lief tegen elkaar doen en op het moment dat jullie gezichten heel close bij elkaar zijn gewoon zoenen... als-ie terug trekt dan wil hij (nog) geen verkering, is dat niet zo, dan heb je beet. Tenzij je later nog een serieus gesprek krijgt dat een van beiden zich liet gaan of iets dergelijks.
Oud 02-05-2004, 20:25
ludachris
ludachris is offline
T was ook geen zoenen in een cafe hoor .. t was zoenen als k dr thuis bracht. En ze heeft me al gezegd dat ze van me houd..en niet kwijt wil en dat ze nog nooit iemand zo leuk heeft gevonden. Maar ik zal haar dus gewoon moeten vragen of ze mijn lieve vriendin wil zijn. Dan hebben we namelijk een relatie..nu dus eigenlijk nog niet echt vindt ik..
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 20:28
Sietse Fliegen
Sietse Fliegen is offline
Stel haar voor aan je oma of ander familielid, desnoods de buurvrouw, als "mijn vriendin" en kijk hoe ze reageert.

Stikt ze in haar biscuitje kan het om 2 redenen zijn: ze is blij verrast, of ze denkt "oops I did it again"
Oud 02-05-2004, 20:29
Sietse Fliegen
Citaat:
ludachris schreef op 02-05-2004 @ 21:25 :
T was ook geen zoenen in een cafe hoor .. t was zoenen als k dr thuis bracht. En ze heeft me al gezegd dat ze van me houd..en niet kwijt wil en dat ze nog nooit iemand zo leuk heeft gevonden. Maar ik zal haar dus gewoon moeten vragen of ze mijn lieve vriendin wil zijn. Dan hebben we namelijk een relatie..nu dus eigenlijk nog niet echt vindt ik..
Oh, dit had ik nog niet gelezen. In dat geval zal ze gewoon blij verrast zijn.
Oud 02-05-2004, 20:35
Briseďs
Briseďs is offline
Citaat:
ludachris schreef op 02-05-2004 @ 21:25 :
Als ik dat meisje was zou ik heel verbaasd zijn als je dat vroeg, ik zou namelijk denken dat we allang 'vriend en vriendin' zouden zijn..
Oud 02-05-2004, 20:39
luchtballon
luchtballon is offline
Vraag haar anders hoe het nu zit tussen jullie. Of neem dr mee naar huis.

Maar ik zou dit ookal wel verstaan onder 'iets hebben '
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 20:39
Persoontje
Persoontje is offline
Citaat:
ludachris schreef op 02-05-2004 @ 20:55 :
Naar mijn idee heb je het beste idee hier zelf al neergezet... Vraag haar tijdens het skeeleren of "ze jou lieve vriendin wil zijn". Dit is tenminste duidelijk, en ik vind het nog lief klinken ook...
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 20:50
ludachris
ludachris is offline
Ook al vinden jullie dat we al 'iets' hebben..omdat we elkaar supr leuk vinden, van elkaar houden en aanta keren gezoend hebben....
Maar persoonlijk mis ik iets waardoor t bij mij overkomt dat w enog niets hebben..omdat bijv. me moeder wel s vroeg/of een vriend/vriendin van me of t me vriendin al is.. ik kan dan niet zeggen dat t mijn vriendin is want zometeen komt t verkeerd bij dr over omdat we t er nog noot over gehad hebben.. en als je iets hebt met elkaar dan doe ben ej vaak bij elkaar, ben je bij dr thuis geweest bijvorobeeld enzz.. maar goed

zal haar vanavond wel weer smsje sturen en dan met tekst dat wat meer erop wijst waarom we nog neits hebben of iets?

thnx
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 20:52
ludachris
ludachris is offline
t moet toch wel van mijn kant komen (maar weet daarom niet hoe/welke manier)...dan heeft zij de zekerheid.
en k wil er idd niet te lang meer mee w8en.
dusjah....
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 20:53
Verwijderd
niet in sms, gewoon life, is veel leuker

xxx
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 21:44
Sietse Fliegen
Citaat:
Persoontje schreef op 02-05-2004 @ 21:39 :
Vraag haar tijdens het skeeleren of "ze jou lieve vriendin wil zijn".

"nee, ik wil alleen jouw stoute vriendin zijn, GRRR''
Oud 03-05-2004, 08:46
G.T.C.
G.T.C. is offline
haha toevallig komt dit heel bekend voor en heb ik heel recent dit probleem opgelost

Wij waren allebei verliefd op elkaar, alleen wisten we het niet van elkaar. (heel stom eigenlijk, want nu is gebleken dat mijn familie en vrienden al lang dachten dat ik wat had met haar )
Ik wilde niet vertellen dat ik haar leuk vond omdat ik dacht dat daarmee mogelijk onze vriendschap verpest zou worden als zij mij niet leuk vond.

Uiteindelijk ben ik op een avond naar haar huis gegaan, aangebeld, en gevraagd of ze even buiten een stukje wilde gaan lopen. Ik heb verteld wat ik voor haar voel en dat ze er maar over moest nadenken.
Later die avond wilde ze er met me over praten. Onze vriendschap zou nooit verpest worden volgens haar. Toen zei ik; Maar jij denkt zeker niet over mij, zoals ik over jou denk?
Toen bleek dus dat ze dat wel deed. Wij hebben niet echt verkering gevraagd want dat vind ik zelf idd ook een beetje dom. Maar toen ik de volgende dag een smsje kreeg of ik het al aan mijn ouders verteld had was het voor mij zeker dat we wat hadden

Ik vind het dan ook een beetje raar dat jullie al gezoend hebben en gezegd hebben dat jullie van elkaar houden
Vraag is of ze vaak dingen over jou verteld tegen haar ouders.
Als het een beetje onduidelijk is waar jullie zitten dan vraag je dat gewoon een beetje subtiel aan haar toch?
"meisje-zonder-naam....we zijn nou al best lang vrienden en doen ontzettend veel dingen samen. Als ik bij je ben voel ik me super goed. Maar is er nou eigenlijk een "wij"? "
Oud 03-05-2004, 09:35
Verwijderd
Niet om verkering vragen knul, dat doe je maar als je weer 12 bent.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2004, 10:44
Gwinnie
Gwinnie is offline
dat merk je toch gewoon. volgens mij hebben jullie al wat hoor.

maar goed, toen ik nog een beetje onduidelijkheid had stuurde ik hem een smsje: 'hoi vriendje (?) bla-bla-blablablabla xx esther'

en kreeg ik terug: 'bla bla bla bla xx je vriendje (!)

__
toen was het wel duidelijk
Met citaat reageren
Oud 03-05-2004, 10:56
Verwijderd
hee, weet je, ik zou het best leuk vinden als ik je nu oook officieel mn vriendinnetje mag noemen.

ofzo? gewoon, doe iets spontaans, iets helemaal 'jij'. dan is t altijd leuk.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2004, 10:58
Hawahaai
Hawahaai is offline
Echt officieel vragen vind ik een beetje kinderachtig. Je kunt 't dan beter spontaan tussendoor vragen, ofzo, zodat het niet zo officieel klinkt.
Mijn vriend vroeg het ongeveer op deze manier: 'een vriend van mij vroeg of wij nou eigenlijk wat hadden, en ik wist eigenlijk niet zo goed wat ik daar op moest zeggen... wat vind jij dat ik had moeten zeggen?'
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-05-2004, 11:11
EggeD
EggeD is offline
Ghehe dan wordt het misschien tijd dat ik ook eens "verkering ga vragen" aan mijn vriendin q:
Oud 03-05-2004, 12:20
Verwijderd
Jullie zoenen, hebben véél contact met elkaar, gaan vaak samen leuke dingen doen en zijn verliefd op elkaar.
Dan hebben jullie toch al verkering?

Als je het toch zeker wil weten van haar kant, zeg dan eens 'hee, hebben wij nou eigenlijk echt iets met elkaar?', ofzo.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2004, 19:06
ludachris
ludachris is offline
Nouh goed...

Ik heb jullie reacties doorgelezen..blijkbaar vinden jullie dat ik al iets heb met dat meisje..maar niet op die manier van dat je ouders al kent, bij haar thuis komt, elkaar vaak ziet...kortom als vriend en vriendin..

zoiets hebben we nog niet, dus k zal er wat aan gaan doen snel..

want wil haar echt niet meer kwijt, en wil nu zekerheid dat ze me vriendin is..en dat k op vragen als: heb je al wat met haar? of: is het nu je vriendin? of nu eindelijk kunnen zeggen tegen me ouders dat ik wat met haar heb (want me ouders d8en al tijdje dat ik met haar had enz).. dat ik dat nu dus idd kan zeggen dat ze mijn vriendin is.

thnx

massol
Met citaat reageren
Oud 03-05-2004, 19:11
Mark
Mark is offline
Stel ze heet Marjon. Dan zeg je gewoon zoiets....

"hey marjon, ik wil m'n hele leven wel met jou skeeleren" "maar das eigenlijk ook zo eentonig" "zullen we anders maar gewoon alles samen doen?"
*even stil*
"wil jij mijn meisje zijn?"

Mark
Oud 03-05-2004, 19:15
Gruppie
Gruppie is offline
Als je van elkaar weet dat je verliefd bent op elkaar, en dan gaat zoenen... dan heb je voor mijn gevoel vanaf dan +- 'verkering'

Ndig haar uit om een keer bij jou films te kijken (of wat dan ook), en als je ouders dan toevallig thuis zijn stel je haar voor; probleem opgelost. Vraag gewoon hoe zij over jullie samen denkt!
Met citaat reageren
Oud 03-05-2004, 21:47
DvoorA
DvoorA is offline
als jullie al zo close zijn, hoef je toch niet meer verlegen om zo''n vraag te zijn? Ik zou gewoon zeggen: hebben we nu een vaste relatie?
Oud 04-05-2004, 12:33
koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
naar mijn idee wordt het op zo'n leeftijd niet meer gevraagd maar is het gewoon zo.
Vraag gewoon: Mag ik je al MIJN vriendinnetje noemen?
En zie wat ze zegt....
Oud 06-05-2004, 15:52
ludachris
ludachris is offline
HAd eergister n8 weer zo'n 4 uur met haar gebeld echt weer super.. we wilden ook allebei niet ophangen, dus dan krijg je zo'n langdurend gesprek he

gister smsde ze dat ze me weer wilde spreken...maar ze vondt t beetje duur voor ons worden om elke dag 4 uur te bellen haha.

ik wil haar weer een suppperrr lief smsje sturen...en ook smsje dat t wat meer naar voren komt dat we eigenlijk iets met elkaar hebben.

Ik hoop da tjullie beetj kunnen helpen...

dank jullie mensen
Met citaat reageren
Oud 06-05-2004, 15:59
sn0w
sn0w is offline
Citaat:
Bikkelvrouw schreef op 03-05-2004 @ 11:44 :
dat merk je toch gewoon. volgens mij hebben jullie al wat hoor.

maar goed, toen ik nog een beetje onduidelijkheid had stuurde ik hem een smsje: 'hoi vriendje (?) bla-bla-blablablabla xx esther'

en kreeg ik terug: 'bla bla bla bla xx je vriendje (!)

__
toen was het wel duidelijk

zo zou k het ook doen
deed mijn (ex)vriendje ook
was wel lief
Oud 06-05-2004, 15:59
Outdated Spirit
Outdated Spirit is offline
Niet.

Het is geen gemoedstoestand ofzo. Alleen vragen om een bevestiging.

Op een gegeven moment weet je van elkaar dat je elkaar leuk vind en dat je wat met elkaar hebt

Lijkt mij dan
Oud 06-05-2004, 16:00
Bravo
Bravo is offline
Ik vroeg aan m'n ex of tie m'n vriendje wilde zijn en keek daarbij heel schattig
Oud 06-05-2004, 16:03
ludachris
ludachris is offline
Ik zal dat wel vanavond wel is sturen dan aan haar...maar aan ene kant vindt ik dat ook weer btje eng (klinkt raar)..maar stel he, dat dat dan verkeerd overkomt...(niet dat ik dat denk hoor..want zoals we met elkaar praten enz kan t niet andrs zijn dat ze mijn vriendin wil zijn...)

ik doe wel iets vann... 'Eej lief vriendinnetje, blabla'

bye mensen

'er komt beweging in' haha
Met citaat reageren
Oud 06-05-2004, 16:29
toemba
toemba is offline
Hey

Als andere mensen aan jou vragen of wij wat hebben, wat geef je dan als antwoord?

Krijg je in ieder geval de discussie op gang

(met eventueel: wat zou je willen zeggen als ze het zouden vragen?)

Beetje omslachtig, maar ja het hele vragen op zich is dat ook..
Oud 06-05-2004, 17:01
ludachris
ludachris is offline
Ik zeg dan meestal iets rond..'neeh ik heb nog niet met dr, bijna'

zoiets zeg k dan tegen die mensen, heb k ook tegen me ouders gezegd!

kreeg net smsje van dr, dat ze me wil zien snel..k smsde dr terug dat k haar ook heel snel weer wil zien...(komt vandaag en morgen zoiezo nix van

mzzlz
Met citaat reageren
Oud 06-05-2004, 17:03
toemba
toemba is offline
Zo te horen zit het wel goed, dus ik zou gewoon zeggen: Ik vind je te gek, wil je wat met me?

Komt goed.. sterkte!
Oud 06-05-2004, 17:05
Verwijderd
Eerst pak je haar op de bek, en daarna vraag je: "hebben we nu wat met elkaar?"
Met citaat reageren
Oud 06-05-2004, 17:37
Ijke
Ijke is offline
gewoon een lieve kus geven en zeggen: wanna be my girl?" met een big smile

wedden dat ze ja zegt
Oud 06-05-2004, 17:42
Elmoo
Elmoo is offline
Ik vind je lief, jij mij ook?
Oud 06-05-2004, 17:57
Annemiek!!
Annemiek!! is offline
Vorige week was er iemand bij Giel beelen (geloof ik, kan ook andere zijn) en die vroeg meisje over de radio verkering.......t was eg heel leuk, ze belde erna het meisje op en guess what...ze zei JAA (kon ook bijna niet anders he) maar dat was wel heeeeeeel appart speciaal romantisch origineel leuk etc....

maarre ik vind het wel beetje vaag hoor, dat je er zo n point van maakt...toen ik met mn vriend voor t eerst naar de bios gingen en ook daar gekust hebben (SCHAAM te standaard maar boeie was heeeeel leuk) belde we de dag erna: en toen ging het zo vanne: vond je t leuk eigenlijk gisteren?? ja ik wel, jij? ja ik ook...oh zullen we vaker afspreken dan?? tadaaaa there we go..Was wel leuk
Met citaat reageren
Oud 06-05-2004, 17:59
Verwijderd
Doe op de regilio Tuur manier

Kop een pakje zaadjes

Het liefst klaproosjes
Met citaat reageren
Oud 06-05-2004, 18:47
Verwijderd
Citaat:
Ijke schreef op 06-05-2004 @ 18:37 :
gewoon een lieve kus geven en zeggen: wanna be my girl?" met een big smile

wedden dat ze ja zegt
Dat is mijn versie maar dan gecensureerd.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2004, 19:04
ilse
ilse is offline
Citaat:
koekiemonstertje schreef op 04-05-2004 @ 13:33 :
naar mijn idee wordt het op zo'n leeftijd niet meer gevraagd maar is het gewoon zo.
Vraag gewoon: Mag ik je al MIJN vriendinnetje noemen?
En zie wat ze zegt....
zoiets zou ik ook doen. bij mij was het vrij makkelijk, wisten van mekaar dat we mekaar leuk vonden, toen met elkaar geweest en toen zei ie: moet ik me status op cu2 veranderen

(we kenden elkaar via cu2, dus vandaar ook...)
Oud 07-05-2004, 17:51
Dís
Dís is offline
Citaat:
snowboarder schreef op 03-05-2004 @ 20:11 :
Stel ze heet Marjon. Dan zeg je gewoon zoiets....

"hey marjon, ik wil m'n hele leven wel met jou skeeleren" "maar das eigenlijk ook zo eentonig" "zullen we anders maar gewoon alles samen doen?"
*even stil*
"wil jij mijn meisje zijn?"

Mark
iiiiieeeeeeeeeeee
zooooooooo lieeeeeeeeeeef
Oud 07-05-2004, 18:00
kaarinetjuh
kaarinetjuh is offline
Hmmmz ja eerst dacht ik ook dat als je dingen met elkaar doet (ik bedoel gewoon winkelen enzo) en veel zoent, en zegt dat je van elkaar houd/gek op elkaar bent/nooit meer zonder wil een relatie hebt.

Maar dat valt vies tegen
Mij werd ook gevraagt van ja hoe zit het nou eigenlijk tussen ons? Maar ik wist niet goed daar op te antwoorden dus tis nix geworden, mede doordat hij paar dagen na die vraag dr 8er kwam dat ie geen relatie wou.

ontopic:
Je kan idd vragen hoe het nou tussen jullie zit, dat is echt niet raar
Oud 08-05-2004, 11:00
Verwijderd
ik vind het altijd zo irritant als mensen direct met "houden van" gaan gooien. net of het nix is?! dus je zegt dat jullie wel al van elkaar houden, elkaar altijd van die lieve smsjes sturen en uren bellen, elkaar altijd missen vooral? dat wil toch meer zeggen dan dat je nog nooit bij haar thuis bent geweest? ik weet niet hoe oud je bent, maar ik had op mn 13 een keer verkering, best een tijdje, en toen ben ik ook nooit bij hem thuis geweest. dat wil nog niet zeggen dat we geen verkering hadden! het gaat toch om wat je voor elkaar voelt, niet om hoeveel keer je bij haar thuis bent geweest ofzo?! maja.. das mijn mening..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten