Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik zou er denk ik gewoon voor gaan als ik jullie was. Het enige probleem hier is de onzekerheid. Verder geen andere mensen in de weg of vreemde situaties waardoor er problemen ontstaan.. Gewoon rustig uitproberen en zien wat er van komt. Als het niet blijkt te werken moet je niet doorgaan terwijl je weet dat het eigenlijk niet meer gaat werken. Als het niet werkt, dan maar uit elkaar gaan en 'vrienden' blijven voor zover dat kan. Of in ieder geval uit elkaar zonder ruzie.. En als het wel werkt, gewoon voor altijd bij elkaar blijven ![]() ![]() En inderdaad als je het niet probeert, hou je de komende tijd het 'wat als...?' gevoel.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En ja, dat klopt, omdat vriendschappen en relaties nu eenmaal heel vaak uiteindelijk worden verbroken. Maargoed, wat ik dus eigenlijk duidelijk wilde maken, is dat de kans dat het 'goed komt' groter is als je wél iets met elkaar begint dan niet. Sowieso vind ik het nogal dom om, als je elkaar zó leuk vindt, er niets mee te doen enkel en alleen omdat het misschien ooit uit gaat. Dan kun je net zo goed je hele leven in je bed blijven liggen enkel en alleen omdat er buiten bed misschien wel iets vervelends kan gebeuren. |
![]() |
||
Citaat:
Tot je laatste post zou ik hebben gezegt dat jij hem zou kunnen versieren en de twijfels bij hem wegnemen op de trip ('s avonds in zijn tentje kruipen en zeggen dat hij zijn mond moet houden en dat alles goed komt), maar ik denk dat je beter een ander kan zoeken om verliefd op te worden en hem in zijn sop kan laten gaarkoken. Maar das mijn mening, en jij zit er midden in dus ik hoop dat je intuitie je een beetje zal leiden. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe onvoorwaardelijk ben je in je liefde / vriendschap? JustTalk | 33 | 14-05-2014 19:13 | |
Liefde & Relatie |
liefde isabel330 | 41 | 04-03-2006 23:13 | |
Liefde & Relatie |
Grens vriendschap/liefde Misses QT | 45 | 18-05-2003 18:16 | |
Liefde & Relatie |
vriendschap, liefde, verliefdheid???!!! framboosje | 10 | 03-03-2003 06:29 | |
Liefde & Relatie |
Vriend(in): essentiëel of leuk voor erbij? Verwijderd | 45 | 29-01-2003 06:16 | |
Verhalen & Gedichten |
liefde boven vrienschap Starrie | 3 | 26-10-2001 13:59 |