Advertentie | |
|
![]() |
|
Toevallig vorige week hitchhikers guide en clerks X op dvd besteld bij www.play.com, erg goedkoop en geen verzendkosten
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
www.bol.com koop ik wel eens dvd's
www.ilovevintage.nl www.verycherry.nl www.topshop.com www.fabricati.nl www.perpetualkid.com Er zijn veel leuke kledingsites maar ik pas dingen toch het liefst voor ik ze koop.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Extra's <3 |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Bol.com De zelfde CD bij... gemm.com musicstack |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Ik koop zelden iets online, als ik dat wel doe is het bij bol.com of marktplaats.nl. Kleren en schoenen sowieso niet want ik wil alles wel eerst kunnen passen.
Er is wel een site waar ik ontzettend veel leuke dingen zie altijd: www.asos.com Maar daar heb je dan wel weer een creditcard o.i.d. voor nodig en dat heb ik niet en ik ga er ook niks kopen want ik heb alleen maar slechte verhalen gehoord over kledingstukken e.d. die niet pasten en dus terug werden gestuurd, maar asos.com zei steeds dat ze het niet hadden ontvangen, dus al die mensen hebben hun geld niet teruggekregen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Sowieso vind ik buitenlandse sites best eng, want daar hebben ze andere maten en ik weet niet welke nou met hier overeen komen. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Zoals deze ontzettend lelijke tas voor 89,90 ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik shop wel eens wat marktplaats en verder op sites waar dingen of wel verkrijgbaar zijn of goedkoper zijn (varierend van camera tot kleding dus). maar alleen als het noodzakelijks is (als het ergens anders niet verkrijgbaar is of als ik weinig geld heb). |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik had gewoon niet verwacht dat die bestelling zo snel zou gaan, ik heb niet eens op verzenden op kopen oid geklikt.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Hulp gevraagd met enquête. (Bongo bon te winnen!) RickVZ | 1 | 06-06-2014 17:17 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuws (in? en) over het Midden-Oosten Gatara | 181 | 11-09-2008 16:31 | |
De Kantine |
Knip en plak maar weer! hasseltboy | 500 | 23-03-2006 18:31 | |
Lifestyle |
Lifestyle op het internet --> Post hier websites & links Pan Am | 57 | 27-09-2003 13:40 | |
Lifestyle |
klassieker - analyse my baby Ninnoc | 211 | 17-09-2003 15:02 | |
Lifestyle |
Lifestyle-de harde kern- Vote here! Verwijderd | 65 | 19-07-2003 16:30 |