Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-04-2007, 14:32
Lidlhoer
Lidlhoer is offline
Ik heb een vriendinnetje en zij is gewoon afstotelijk.. (Ik weet het is respectloos om zo over haar te praten, maar ja anders dekt het de lading niet).
Ze is ten eerste al niet de knapste, maar ze doet ook HELEMAAL niks aan zichzelf... Ze weigert make-up en deo te gebruiken, want "jongens moeten haar maar nemen zoals ze is". (dat doen ze dan ook geregeld letterlijk, maar daar blijft het bij)
Ik word gewoon droevig als ik haar zie, iedere keer weer.
Maar als ik eens tegen haar zeg "joh gebruik eens dit of dat" of een opmerking maak over haar kleding krijgen we alleen maar ruzie..

Wat vinden jullie dat ik ermee moet?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-04-2007, 14:38
innogen
innogen is offline
Ik heb hem even verplaatst. Ook al past het niet helemaal, hier krijg je allicht positievere reacties dan op ls.
Oud 17-04-2007, 14:42
Flip!
Flip! is offline
Krijgt ze nooit opmerkingen naar haar hoofd geslingerd dan? Of hoort ze nooit het geroddel achter haar rug om
Als ze daar al niets om geeft, zal ze zich ook maar bar weinig van jou aantrekken.

Ze heeft ergens wel gelijk, dat mensen haar moeten nemen zoals ze is, maar als dat ranzigheid enzo betekent, blijven de meeste mensen liever uit haar buurt. Niemand gaat graag om met een persoon die amper iets geeft om persoonlijke hygiene. Probeer haar dit duidelijk te maken?
En anders zoek je een andere vriendin

Offtopic: Lidlhoer?
Oud 17-04-2007, 14:47
Volk
Volk is offline
Neem haar gewoon zoals ze is. Make-up is zeer zeker geen must, de meeste mensen die het gebruiken kunnen er trouwens niet eens mee overweg en zien er beter uit zonder dan met. Al denken ze er zelf natuurlijk anders over. Haar kledingstijl mag ze ook zelf bepalen neem ik aan.

Hoewel dat deo gedeelte, leg haar uit dat het frisser is om met haar om te gaan als ze deo gebruikt. Dat je haar wel neemt zoals ze is maar dat de geur niet zo fijn is. Net zoals zij waarschijnlijk niet in een hoop stront met je wil gaan praten vanwege de stank is het voor jou ook niet fijn als ze vreselijk stinkt.

Mensen moeten haar inderdaad nemen zoals ze is, maar jezelf verzorgen en onderhouden kan geen kwaad, dat is een teken dat je van jezelf en je lichaam houd. Als je niet van jezelf en je lichaam houdt hoe wil je dan dat iemand anders wel van je gaat houden.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2007, 14:51
Verwijderd
Nouja, er zijn op zich best mensen die geen deo nodig hebben. Of zij daar bij hoort weet ik natuurlijk niet.

Maargoed, als zij zich er goed bij voelt om saaie kleren en geen make-up te dragen, laat haar dan lekker. Daar heb jij immers geen last van. Als zij ooit besluit dat ze het toch anders wil gaan doen en ze vraagt aan jou hoe, kun je natuurlijk advies geven, maar zo lang zij daar niet op zit te wachten vind ik het nogal betuttelend om het dan ongevraagd te geven.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2007, 14:53
Verwijderd
Ik ken ook iemand die zo is, en ik begrijp het probleem niet; als zij dat wil, dan doet ze dat toch gewoon? Daar heb jij toch niets mee te maken? Als ze nu heel onzeker was ofzo, dan had ze iets aan jouw hulp gehad, maar nu heeft ze geen hulp nodig, omdat ze zo tevreden is.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2007, 14:55
Drlove
Drlove is offline
Net alsof dit topic serieus is....
Oud 17-04-2007, 14:56
Verwijderd
Citaat:
Drlove schreef op 17-04-2007 @ 15:55 :
Net alsof dit topic serieus is....
Zo kan je op ieder topic reageren, en daar kom je geen stap verder mee. Dus doe gewoon net alsof álles echt is, of post gewoon niets.
(Ik zie ook niet echt wat er zo vreselijk nep aan kan zijn; 't klinkt niet vreselijk overdreven of onrealistisch.)
Met citaat reageren
Oud 17-04-2007, 14:58
snoopy
snoopy is offline
Als er jongens met haar naar bed gaan zal ze wel niet echt superranzig zijn toch?
Oud 17-04-2007, 14:59
Drlove
Drlove is offline
Iemand die zo'n nick heeft en een opmerking plaats in de vorm van jongens moeten me nemen zoals ik ben ( en dat ook geregeld doen), klinkt niet echt reeel.
Oud 17-04-2007, 15:06
Lidlhoer
Lidlhoer is offline
Ja sorry, dit topic is toch echt serieus..
Het is gewoon dat ik het zoo jammer vind dat ze niks aan zichzelf doet en er daarom echt niet uitziet. Ik vind het gewoon belangrijk en fijn dat mensen zich goed verzorgen.. En wilde weten hoe ik zonder haar te kwetsen haar tips kan geven ofzo.
Dus zoals jullie het zien, moet ze er gewoon zo bij blijven lopen, als ze daar gelukkig mee is..

Ja sorry voor m'n nick hoor... In een hele melige en grove bui hebben ik en een vriendinnetje dat 3 jaar geleden ofzo bedacht.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2007, 15:08
Verwijderd
Citaat:
Lidlhoer schreef op 17-04-2007 @ 16:06 :
Ja sorry, dit topic is toch echt serieus..
Het is gewoon dat ik het zoo jammer vind dat ze niks aan zichzelf doet en er daarom echt niet uitziet. Ik vind het gewoon belangrijk en fijn dat mensen zich goed verzorgen.. En wilde weten hoe ik zonder haar te kwetsen haar tips kan geven ofzo.
Dus zoals jullie het zien, moet ze er gewoon zo bij blijven lopen, als ze daar gelukkig mee is..
Ja, als ze zelf niet wil veranderen, dan lukt het gewoon niet.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2007, 15:09
Verwijderd
Citaat:
snoopy schreef op 17-04-2007 @ 15:58 :
Als er jongens met haar naar bed gaan zal ze wel niet echt superranzig zijn toch?
Inderdaad.

Verder: als zij er niet mooi uit wil zien, is dat toch haar probleem? Wat maakt het jou nou uit, jij hoeft er toch niet mee te neuken?
Met citaat reageren
Oud 17-04-2007, 15:13
Volk
Volk is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 17-04-2007 @ 16:09 :
Inderdaad.

Verder: als zij er niet mooi uit wil zien, is dat toch haar probleem? Wat maakt het jou nou uit, jij hoeft er toch niet mee te neuken?
Zou best kunnen dat ze heel mooi hoor en dat die Lidlhoer gewoon vind dat ze zich slecht kleed en het een ramp vind omdat ze geen make-up gebruikt.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2007, 16:09
Al Murphy
Al Murphy is offline
Citaat:
jongens moeten haar maar nemen zoals ze is
Natuurlijk is het onzin dat iemand die zich graag opkleedt, make-up en god-weet wat van geurtjes gebruikt niet meer 'zichzelf' is. Maar misschien is ze gewoon een slons, en heeft ze er geen behoefte aan om zich netjes te gedragen/voordoen.

Ofwel zeg je gewoon duidelijk waar het in jouw ogen op slaat: "meisje, koop je eens fatsoenlijke kleren en verzorg je een beetje" ofwel kan je beter je mond houden. Vind ik.

Duidelijkheid is best wel het gemakkelijkste.
Oud 17-04-2007, 16:22
Drlove
Drlove is offline
Citaat:
nou, er lopen hier in het dorp een aantal monsters rond, daar laat ik me hond nog niet over heen gaan. Maar er zijn er toch twee zwanger.
Oud 17-04-2007, 16:37
Poepkind
Poepkind is offline
tsja, soms is het heel moeilijk om duidelijk te maken aan mensen dat ze deo moeten gebruiken, hun haren moeten wassen en hun tanden poetsen. Ik ken een paar gevallen, een eerlijk gezegd lukt het bijna niet.
Oud 17-04-2007, 16:40
Verwijderd
Dat ze geen make-up gebruikt en een bepaalde kledingsmaak met jouw niet deelt moet opzich niet zoveel uitmaken. Zolang ze maar zichzelf verzorgt zoals tandenpoetsen en wassen enzo moet ze het lekker zelf weten.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2007, 16:52
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Nala schreef op 17-04-2007 @ 17:40 :
Dat ze geen make-up gebruikt en een bepaalde kledingsmaak met jouw niet deelt moet opzich niet zoveel uitmaken. Zolang ze maar zichzelf verzorgt zoals tandenpoetsen en wassen enzo moet ze het lekker zelf weten.
Dit
Oud 17-04-2007, 16:53
Skilly
Skilly is offline
Ik heb ook een vriendin die zo is.

Iedereen praat achter haar rug dat ze stinkt dat ze lelijk is. Ze gebruikt ook geen make-up ook niet als ze uit gaat en tja het ziet er gewoon onverzorgd uit Ik dacht dat ze ermee zou zitten dat ze er zo uitziet maar het kan haar niks schelen zoals de TS zegt ze dat iedereen haar moet nemen zoals ze is.
Maar dan heb ik iets van doe wat aan de geur.
Do something!

Het beste dat je kan doen is gewoon in haar waarde laten. Messchien veranderd ze wel een keer van mening en denk ze van:,,Hé me vriendin had wel gelijk.’’ Niet iedereen houd eenmaal van make-up en dat soort producten. Maar ja als je steeds ruzie krijgt wat je zegt dan kan je het messchien voorzichtig zeggen? Een laeuke make-over met andere vriendnnen doen. Dus niet zij alleen maar iedereen. Messchien leuk.

Ik heb geen problemen of mensen wel of geen make-up gebruiken maar ik vind wel dat mensen niet moeten stinken. Dus een deo opzetten is wel wenselijk niet ioedereen hoeft die penetrantezweet geur te ruiken.
Oud 17-04-2007, 16:54
Crimson
Crimson is offline
ik vind deo en make up totaal iets anders.
draag ook geen tot weinig make up, maar ik kan nou niet echt zeggen dat ik er onverzorgd uitzien

sommige mensen hebben het niet nodig
Met citaat reageren
Oud 17-04-2007, 17:16
Vice
Vice is offline
Wil je soms seks met haar hebben.
Oud 17-04-2007, 17:20
juno
juno is offline
Het Axe-effect is trouwens ook vreselijk. Gewoon schoon is lekker ruikend genoeg, daar hoeft geen muur van chemische walm omheen te hangen.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2007, 17:22
Verwijderd
Citaat:
Skilly schreef op 17-04-2007 @ 17:53 :
Ik heb ook een vriendin die zo is.

Iedereen praat achter haar rug dat ze stinkt dat ze lelijk is. Ze gebruikt ook geen make-up ook niet als ze uit gaat en tja het ziet er gewoon onverzorgd uit Ik dacht dat ze ermee zou zitten dat ze er zo uitziet maar het kan haar niks schelen zoals de TS zegt ze dat iedereen haar moet nemen zoals ze is.
Maar dan heb ik iets van doe wat aan de geur.
Do something!

Het beste dat je kan doen is gewoon in haar waarde laten. Messchien veranderd ze wel een keer van mening en denk ze van:,,Hé me vriendin had wel gelijk.’’ Niet iedereen houd eenmaal van make-up en dat soort producten. Maar ja als je steeds ruzie krijgt wat je zegt dan kan je het messchien voorzichtig zeggen? Een laeuke make-over met andere vriendnnen doen. Dus niet zij alleen maar iedereen. Messchien leuk.

Ik heb geen problemen of mensen wel of geen make-up gebruiken maar ik vind wel dat mensen niet moeten stinken. Dus een deo opzetten is wel wenselijk niet ioedereen hoeft die penetrantezweet geur te ruiken.
Idd, als ze echt stinkt, dan moet je daar iets van zeggen.

En zo'n make-over klinkt niet echt als iets wat ze leuk zou vinden. Dat is meer iets voor tuttige meisjes die sowieso al van make-up etc houden...

Citaat:
juno schreef op 17-04-2007 @ 18:20 :
Het Axe-effect is trouwens ook vreselijk. Gewoon schoon is lekker ruikend genoeg, daar hoeft geen muur van chemische walm omheen te hangen.
Inderdaad, mijn buurman draagt graag een walm van aftershave; en die ruik ik dus door mijn deur heen. Sterker nog; ik ruik hem niet alleen, ik proef hem zelfs Dat is echt veel te veel
Met citaat reageren
Oud 17-04-2007, 17:27
juno
juno is offline
Ik zeg dan altijd: "hee, je moet wassen hoor, niet spuiten!"
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-04-2007, 17:32
Vice
Vice is offline
Tja, die mensen denken dan waarschijnlijk:"Hé, ik ruik niks. Laat ik nog maar 20 keer gaan spuiten."
Oud 17-04-2007, 17:51
Verwijderd
Het meest ergerlijke is nog wel dat die Axe-reclames ook echt werken.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2007, 18:35
Myuki
Myuki is offline
Als ze stinkt moet je daar wel (op een aardige manier) iets van zeggen, want dat is echt vervelend voor haar omgeving. Met haar stijl heb je verder niks te maken.
Oud 17-04-2007, 19:21
IcedEarth
IcedEarth is offline
Tja, dat ze saaie kleren draagt en geen make-up vind ik haar goed recht. Deodorant hoef ook niet persé, als je je dagelijks wast en enorm weinig zweet (en bijvoorbeeld niet naar school hoeft te fietsen). Maar als ze echt stinkt, dan is het wel netjes om daar iets van te zeggen. Voor de rest heb jij er natuurlijk niks mee te maken.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2007, 19:57
Metal
Metal is offline
Citaat:
Drlove schreef op 17-04-2007 @ 17:22 :
nou, er lopen hier in het dorp een aantal monsters rond, daar laat ik me hond nog niet over heen gaan. Maar er zijn er toch twee zwanger.
Same here. En dan heb ik het over échte monsters. Van dat white trash volk.
Oud 17-04-2007, 22:07
Verwijderd
Als ze stinkt en daar heb jij last van, kun je dat zeggen. Maar verder boeit het jou toch niet? Ik bedoel, natuurlijk wil je graag dat je vriendinnen ook geluk hebben in de liefde, maar het is helemaal aan haar. Ze wéét dat ze meer aan d'r uiterlijk kan doen en dan meer jongens kan krijgen, dus je hoeft het d'r echt niet uit te leggen.

Als je het niet leuk vindt, hoef je niet bevriend met haar te zijn. En anders steek je lekker naast haar af. Boeie toch?
Met citaat reageren
Oud 17-04-2007, 23:11
Vice
Vice is offline
Citaat:
Metal schreef op 17-04-2007 @ 20:57 :
Misschien waren die kerels hun blindengeleidehond vergeten.
Oud 17-04-2007, 23:24
Skilly
Skilly is offline
Citaat:
Crimson schreef op 17-04-2007 @ 17:54 :
ik vind deo en make up totaal iets anders.
draag ook geen tot weinig make up, maar ik kan nou niet echt zeggen dat ik er onverzorgd uitzien

sommige mensen hebben het niet nodig
Kijk dat bedoel ik. Ik gebruik het ook niet echt.

Je hoeft geen make-up op te hebben maar vrzorgd uitzien wel. Mijn mening niet alsof je al 1 week niet heb gedoucht en je tanden....
Oud 17-04-2007, 23:48
smvs
smvs is offline
Waarom ga je überhaupt met haar om?
Met citaat reageren
Oud 18-04-2007, 06:09
Verwijderd
Lekker respectloos topic dit.

"Ze is ten eerste al niet de knapste"

"jongens moeten haar maar nemen zoals ze is". (dat doen ze dan ook geregeld letterlijk, maar daar blijft het bij)

Het "ik ben een roddelend kutwijf" imago druipt er gewoon vanaf, Lidlhoer o_O

"Wat vinden jullie dat ik ermee moet?"

Erover ophouden. Je kiest zelf je vrienden uit..
Met citaat reageren
Oud 18-04-2007, 09:02
juno
juno is offline
Citaat:
Metal schreef op 17-04-2007 @ 20:57 :
Die heb je ook in de mannelijke variant hoor, en soort zoekt nou eenmaal soort.

(zo sterft dat tuig natuurlijk nooit uit he..)
Met citaat reageren
Oud 18-04-2007, 10:45
Verwijderd
Citaat:
Drlove schreef op 17-04-2007 @ 17:22 :
het sleutelwoord is hier dorp, hihih
Met citaat reageren
Oud 18-04-2007, 11:19
Drlove
Drlove is offline
Citaat:
Bartezz schreef op 18-04-2007 @ 11:45 :
het sleutelwoord is hier dorp, hihih
Nou, ik loop wel eens door bijv Crooswijk in Rotterdam of Laakkwartier in Den Haag en daar is het volgens mij nog erger. Om maar te zwijgen over Schiedam.
Oud 18-04-2007, 17:35
Maija
Maija is offline
Citaat:
Oud 18-04-2007, 19:29
Magican
Magican is offline
Neem haar zoals ze is of dump haar als vriendin, kleine hoer.
Oud 18-04-2007, 20:04
Verwijderd
Citaat:
Ik ken een meisje met een vrij lelijk gezicht, gele tanden, gruwelijk mager, geen kont, geen tieten, sluik dun muizig haar, veel puisten, etc.

Los hiervan krabt ze graag haar puisten open en eet de inhoud op, trekt haren uit haar hoofd, pulkt in haar neus om ook dát op te eten, graait in haar kruis waar mensen bij zijn, etc. Meer details zal ik jullie besparen

En verder stinkt ze altijd, is haar haar vrijwel altijd vet en plakt het echt in van die plakken bij elkaar, kan ze vier of vijf dagen achter elkaar dezelfde kleren aanhebben, óók als er allemaal vlekken op zitten.. Mja.

Dan zou je hopen dat ze heel grappig is of heel lief of heel aardig of heel intelligent, maar ook dat valt allemaal vies tegen.

Toch is ze inmiddels aan haar vierde vriend toe in vijf jaar en is ze in die vijf jaar nooit langer dan een maand vrijgezel geweest.

Onoplosbaar raadsel, als je 't mij vraagt.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2007, 20:10
Neushaar
Neushaar is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 18-04-2007 @ 21:04 :

Los hiervan krabt ze graag haar puisten open en eet de inhoud op,
Gadverdamme.

OT: Ik denk dat je haar niet moet vertellen dat ze stinkt en er niet uit ziet, wordt ze niet blijer van. Misschien iets subtiels, of neem haar gewoon mee als je gaat shoppen en help haar een beetje. Misschien weet ze gewoon niet hoe ze zich mooier kan kleden.

Laatst gewijzigd op 18-04-2007 om 20:13.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2007, 20:11
Verwijderd
Make-up is idd geen must ofzo...Maar deo wel!
Dat is niet zo makkelijk om te zeggen, vooral als het uitdraait in ruzie. Maar ja, als ze stinkt, kan je gewoon zeggen dat ze niet lekker ruikt.
Als het haar niet boeit, tja. Dan houdt het op denk ik.
Misschien kan je haar eens een deo kado doen .

[offtopic] over axe:
altijd als ik een jongen lekker vind ruiken, blijkt hij 9 v.d 10 keer axe op te hebben. Er zit een bepaald 'sex' luchtje in ofzo
Met citaat reageren
Oud 18-04-2007, 20:15
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 18-04-2007 @ 20:04 :
Ik ken een meisje met een vrij lelijk gezicht, gele tanden, gruwelijk mager, geen kont, geen tieten, sluik dun muizig haar, veel puisten, etc.

Los hiervan krabt ze graag haar puisten open en eet de inhoud op, trekt haren uit haar hoofd, pulkt in haar neus om ook dát op te eten, graait in haar kruis waar mensen bij zijn, etc. Meer details zal ik jullie besparen

En verder stinkt ze altijd, is haar haar vrijwel altijd vet en plakt het echt in van die plakken bij elkaar, kan ze vier of vijf dagen achter elkaar dezelfde kleren aanhebben, óók als er allemaal vlekken op zitten.. Mja.

Dan zou je hopen dat ze heel grappig is of heel lief of heel aardig of heel intelligent, maar ook dat valt allemaal vies tegen.

Toch is ze inmiddels aan haar vierde vriend toe in vijf jaar en is ze in die vijf jaar nooit langer dan een maand vrijgezel geweest.

Onoplosbaar raadsel, als je 't mij vraagt.
zuigt als een dyson waarschijnlijk
Oud 18-04-2007, 20:21
Verwijderd
Citaat:
Qimm schreef op 18-04-2007 @ 21:15 :
zuigt als een dyson waarschijnlijk
Haha, Dyson. Maar ze heeft weleens zitten klagen dat haar vriend reeds een halfjaar geen seks met 'r wil.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2007, 21:14
Verwijderd
Citaat:
Paranoide schreef op 18-04-2007 @ 21:21 :
Haha, Dyson. Maar ze heeft weleens zitten klagen dat haar vriend reeds een halfjaar geen seks met 'r wil.
Goh...
Met citaat reageren
Oud 18-04-2007, 21:17
Verwijderd
dan vraag ik me nog meer af wat die kerel nog bij haar doet wat zit er voor hem nog in
Met citaat reageren
Oud 18-04-2007, 21:40
Verwijderd
Citaat:
Urm schreef op 18-04-2007 @ 22:17 :
dan vraag ik me nog meer af wat die kerel nog bij haar doet wat zit er voor hem nog in
misschien was ze voor hem wel heel aardig ofzo? zo aardig dat hij nog blind was

mensen die de inhoud van hun puisten opeten... yuk
Met citaat reageren
Oud 18-04-2007, 22:23
Vice
Vice is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 18-04-2007 @ 21:21 :
Dat die vriend überhaupt aan seks met haar denkt.
Oud 18-04-2007, 22:41
Drez
Drez is offline
fotoooo
Reageren

Regels voor berichten