Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
(Ik zie ook niet echt wat er zo vreselijk nep aan kan zijn; 't klinkt niet vreselijk overdreven of onrealistisch.) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder: als zij er niet mooi uit wil zien, is dat toch haar probleem? Wat maakt het jou nou uit, jij hoeft er toch niet mee te neuken? |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
Ik heb ook een vriendin die zo is.
Iedereen praat achter haar rug dat ze stinkt dat ze lelijk is. Ze gebruikt ook geen make-up ook niet als ze uit gaat en tja het ziet er gewoon onverzorgd uit ![]() Maar dan heb ik iets van doe wat aan de geur. Do something! Het beste dat je kan doen is gewoon in haar waarde laten. Messchien veranderd ze wel een keer van mening en denk ze van:,,Hé me vriendin had wel gelijk. Niet iedereen houd eenmaal van make-up en dat soort producten. Maar ja als je steeds ruzie krijgt wat je zegt dan kan je het messchien voorzichtig zeggen? Een laeuke make-over met andere vriendnnen doen. Dus niet zij alleen maar iedereen. Messchien leuk. ![]() Ik heb geen problemen of mensen wel of geen make-up gebruiken maar ik vind wel dat mensen niet moeten stinken. Dus een deo opzetten is wel wenselijk niet ioedereen hoeft die penetrantezweet geur te ruiken.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
En zo'n make-over klinkt niet echt als iets wat ze leuk zou vinden. Dat is meer iets voor tuttige meisjes die sowieso al van make-up etc houden... Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Tja, dat ze saaie kleren draagt en geen make-up vind ik haar goed recht. Deodorant hoef ook niet persé, als je je dagelijks wast en enorm weinig zweet (en bijvoorbeeld niet naar school hoeft te fietsen). Maar als ze echt stinkt, dan is het wel netjes om daar iets van te zeggen. Voor de rest heb jij er natuurlijk niks mee te maken
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Als ze stinkt en daar heb jij last van, kun je dat zeggen. Maar verder boeit het jou toch niet? Ik bedoel, natuurlijk wil je graag dat je vriendinnen ook geluk hebben in de liefde, maar het is helemaal aan haar. Ze wéét dat ze meer aan d'r uiterlijk kan doen en dan meer jongens kan krijgen, dus je hoeft het d'r echt niet uit te leggen.
Als je het niet leuk vindt, hoef je niet bevriend met haar te zijn. En anders steek je lekker naast haar af. Boeie toch? |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Je hoeft geen make-up op te hebben maar vrzorgd uitzien wel. Mijn mening niet alsof je al 1 week niet heb gedoucht en je tanden....
|
Verwijderd
|
Lekker respectloos topic dit.
"Ze is ten eerste al niet de knapste" "jongens moeten haar maar nemen zoals ze is". (dat doen ze dan ook geregeld letterlijk, maar daar blijft het bij) Het "ik ben een roddelend kutwijf" imago druipt er gewoon vanaf, Lidlhoer o_O "Wat vinden jullie dat ik ermee moet?" Erover ophouden. Je kiest zelf je vrienden uit.. |
![]() |
||
Citaat:
(zo sterft dat tuig natuurlijk nooit uit he..) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Los hiervan krabt ze graag haar puisten open en eet de inhoud op, trekt haren uit haar hoofd, pulkt in haar neus om ook dát op te eten, graait in haar kruis waar mensen bij zijn, etc. Meer details zal ik jullie besparen ![]() En verder stinkt ze altijd, is haar haar vrijwel altijd vet en plakt het echt in van die plakken bij elkaar, kan ze vier of vijf dagen achter elkaar dezelfde kleren aanhebben, óók als er allemaal vlekken op zitten.. Mja. Dan zou je hopen dat ze heel grappig is of heel lief of heel aardig of heel intelligent, maar ook dat valt allemaal vies tegen. Toch is ze inmiddels aan haar vierde vriend toe in vijf jaar en is ze in die vijf jaar nooit langer dan een maand vrijgezel geweest. Onoplosbaar raadsel, als je 't mij vraagt. |
![]() |
||
Citaat:
OT: Ik denk dat je haar niet moet vertellen dat ze stinkt en er niet uit ziet, wordt ze niet blijer van. Misschien iets subtiels, of neem haar gewoon mee als je gaat shoppen en help haar een beetje. Misschien weet ze gewoon niet hoe ze zich mooier kan kleden.
Laatst gewijzigd op 18-04-2007 om 20:13. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Make-up is idd geen must ofzo...Maar deo wel!
Dat is niet zo makkelijk om te zeggen, vooral als het uitdraait in ruzie. Maar ja, als ze stinkt, kan je gewoon zeggen dat ze niet lekker ruikt. Als het haar niet boeit, tja. Dan houdt het op denk ik. Misschien kan je haar eens een deo kado doen ![]() [offtopic] over axe: altijd als ik een jongen lekker vind ruiken, blijkt hij 9 v.d 10 keer axe op te hebben. Er zit een bepaald 'sex' luchtje in ofzo ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() mensen die de inhoud van hun puisten opeten... yuk ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
kan niet aan een vriendin komen Daantjer | 24 | 06-01-2010 20:08 | |
Liefde & Relatie |
'zomaar' iemand zoenen Verwijderd | 239 | 08-03-2007 21:37 | |
Muziek |
Nieuw Fototopic DeadNation | 238 | 08-07-2003 22:07 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Verbod op Chador bij ROC amsterdam Martian | 108 | 20-01-2003 21:28 | |
Liefde & Relatie |
Stelling: `Echte liefde` kan niet ontstaan in een reguliere uitgaansgelegenheid... ^AmArU^ | 111 | 26-04-2002 19:29 | |
Psychologie |
Recursieve vraagstellingen? :/ Marc S | 17 | 10-02-2002 11:33 |