Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
[edit] Vraagje: hoe hou je het bij dan? ![]() 3 levels diep zijn dus 3 verbindingen en 4 nodes diep. 2^4 = 16 gedachten achter elkaar die weer tot 2 gedachten leiden? Hoe wil je dan verder gaan? 8 levels diep? 2^9 = 512 gedachtes achter elkaar? Hoe wil je voor elk antwoord onthouden welke 2 opties erbij vrij komen? ![]() Bij mij wordt het gewoon een zooitje. Ik denk iets, bijt me vast op 1 ding daarvan, diep het verder uit en kom dan weer tot andere vreemde conclusies :/ |
![]() |
|
![]() |
@Cryptic Winterstorm:
Mijn zusje heeft voorlopig andere problemen. Kroegjes zitten vol rokende ouwehoeren... ik haat roken ![]() Weet je wat het is? Mijn afgunst. Dingen die jij of anderen normaal vinden, zie ik al snel als minderwaardig of afstotelijk :/ Ik zit altijd thuis met mijn ideaalbeelden die verstoord worden door de realiteit daarbuiten. Bijna elke ervaring is een tegenvaller... Pfff, ik weet ook niet waarom ik het doe... maak ik dingen erger om mijzelf een excuus te geven niet erheen te gaan? Of denk ik gewoon zo? En ik ben absoluut niet iemand die aan "smalltalk" doet. Op het internet kan ik er nog met moeite op inspelen en oefen het, vandaar dat ik vaak offtopic ga, maar in realiteit weet ik gewoon niet meer waarover ik moet praten... Anderen zeggen altijd: "laat haar praten, alles wat jij moet doen is luisteren, dan vindt ze je aardig" ![]() Werkt op internet inderdaad perfect, maar in realiteit lukt me amper wat... *pause* |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
Dit jaar nog niet echt... ben 1 keer in de kroeg geweest en dat was zo'n tegenvaller dat ik sindsdien thuis ben gebleven... |
![]() |
||
Citaat:
Elke x is toch iets anders een nieuwe kans en het hoeft niet altijd fout te gaan . . . zo zeik niet en ga gewoon uit . . . ook al vind je dit helaas wat moeilijker ![]()
|
Nog een xtje, had nog een idee waarom die vraag stelling, maar ja das weer een idee van mij dus zegt genoeg
![]() Volgens mij is het zo dat je op een gegeven moment alles gewoon klote gaat zien, dan is nix meer leuk, omdat je teveel aan de dingen gaat denken die fout gaan . . . ik denk dat dit een stuk van je instelling is, iets van jezelf wat moeilijk te veranderen is. Namelijk dat je niet aan houding kan aannemen ach dat zie ik dan wel weer, of boeiend dat het minder leuk was . . . gewoon wat onverschilleger tegen dingen aan kijken, dat zou veel schelen denk ik . . . Maar ja zoals alle dingen die met je zelf te maken hebben zeg je makkelijker dan dat je het werkelijk doet
||
![]() |
Citaat:
Elke keer als ik dingen negatief inzie, begin ik om het probleem heen te draaien. Ik maak van onzekerheid gelijk een heel verhaal met duizenden vraagstellingen en weet god wat nog meer... In principe komt het gewoon neer op 1 ding: ik ben bang. Bang weer teleurgesteld te worden, bang dat ik me nog slechter ga voelen achteraf, misschien wel zo erg dat ik het niet meer aandurf :/ Je hebt ook wel gelijk dat het leuk kan zijn, maar elke keer als het tegenvalt, raak ik in de put en mezelf oprapen na een tegenvaller wordt steeds moeilijker ![]() Tja, onverschilligheid. Iets wat mij niet eigen is. Dat ik mij dingen vaak erg aantrek, is inderdaad een deel van mijn persoonlijkheid. Ik kan er zo moeilijk afstand van nemen en een instelling aannemen van "ik zie wel" ... Ik mis het tegelijkertijd ook. Ik ben immers een nieuwsgierig persoon en zoek graag dingen uit. Het is die angst voor teleurstelling die me gek maakt en mij binnen houdt ![]() |
![]() |
|
![]() |
Het enige wat ik hier op kan zeggen is dat je echt over je angste heen moet komen. Natuurlijk heb je dit al 1000 keer gehoord, en het is ook makkelijker gezegd dan gedaan.
Misschien moet je wat minder eisen stellen aan een avondje stappen. De avonden dat ik helemaal geen zin heb om uit te gaan, zijn meestal de leukste! Het vervelende is dat jij niemand hebt die je mee kan sleuren naar een disco oid. Jij hebt echt zo iemand nodig! |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar daardoor moet je je niet laten ontmoedigen, hoe moeilijk of hard het ook is, veel doen, vecht je daar alle tegenslagen van het is kut heen, ookal lijkt de wereld voor je te vergaan maar er komt een eind aan, op een gegeven moment kan je er tegen, dan ben je over die angst heen . . . maar ja dan komen onder tussen die vragen van waarom doe ik het, waarom in godsnaam steeds die pijn, ja dat is een goede vraag. Je wordt er zelf sterker van, uiteindelijk wordt het leuker, denk daar aan . . . en hopelijk komt het bij jou allemaal goed . . . Sorry maar voor mijn gevoel is het iet wat neerslachtig geworden, sorry voel me niet al te ![]()
||
![]() |
Citaat:
Het ligt ook aan mij, iemand moet wel onvoorwaardelijk van je houden of veel medelijden kennen om je per se zo ver te willen krijgen dat je lol hebt. Zo een iemand is er niet en ik verwijt het ook niemand... Stel je eens de volgende vraag: "Zou ik iemand willen helpen als diegene voortdurend laat blijken dat ik hem/haar meer tot last ben dan dat ik iets bereik?" ![]() |
![]() |
|
Niemand houdt het met mij uit :/ Wees blij dat je niet in Nijmegen of omgeving woont ![]() Het ligt ook aan mij, iemand moet wel onvoorwaardelijk van je houden of veel medelijden kennen om je per se zo ver te willen krijgen dat je lol hebt. Zo een iemand is er niet en ik verwijt het ook niemand... Tja dat klopt idd, maar je hebt toch wel vrienden dacht ik zo, of je zus . . . wat je niet moet vergeten is hun af en toe te laten blijken dat et leuk is om met ze uit te gaan, das volges mij ( in mijn ogen dan he ) de grootste blijk van waardering Stel je eens de volgende vraag: "Zou ik iemand willen helpen als diegene voortdurend laat blijken dat ik hem/haar meer tot last ben dan dat ik iets bereik?" ![]() Ik zou het idd bij sommige mensen doen . . . en waarom ik weet niet dat klikt gewoon, die hebben wat
||
![]() |
Citaat:
Mijn zusje was de enigste die mij mee sleurde, maar de vraag verblijft wat haar motieven waren. Ze mocht alleen uit als ik meeging, genoeg reden om mij aan het lijntje te houden natuurlijk. Ik weet het ook niet, ze wil me ergens wel helpen, maar zij kan niet met mijn schagerijnige buien omgaan... Via mijn werk ging ik vroeger een enkele keer uit met een collega, maar met hem bevind ik mij ook een rotsituatie. Aan de ene kant schuift hij werk op mij af, wat ik keer op keer laat hangen en hem daarmee vaak in de steek laat (ik haat mijn werk)... Persoonlijk kunnen we wel redelijk met elkaar opschieten, maar als de zoon van de directeur die zo een beetje doet en laat op kantoor wat 'ie wil, vorm ik ook een doorn in zijn oog... Ik verziek ook alles :/ Na ja, met dat werk stop ik ten laatste deze zomer, misschien vroeger. Afhankelijk ervan hoe lang ik het nog uithoud ueberhaupt iets ervoor te doen (ik zit op de technische tekenkamer als hulptekenaar, terwijl ik een opleiding tot Software Engineer volg; niet echt mijn interessegebied)... |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[WI] PO Wiskunde Fiefje_xoxo | 4 | 25-02-2009 16:53 |