Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-03-2008, 20:56
Verwijderd
Ik vind het stiekem leuk

Wat jullie?

Laatst gewijzigd op 28-03-2008 om 21:04.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-03-2008, 21:27
Lynne
Lynne is offline
Jaaaaa. Had Britain's Got Talent al een stukje meegemaakt vorig jaar, in Engeland. De Nederlandse is ook wel leuk. Echt serieus wtf dat schaap.
Oud 28-03-2008, 21:46
Signy
Signy is offline
ik ben eigenlijk niet zo'n sbs6-gerard joling-'je mag het niet missen' fan.
daarom sla ik het over.
Oud 28-03-2008, 22:45
Verwijderd
Citaat:
ik ben eigenlijk niet zo'n sbs6-gerard joling-'je mag het niet missen' fan.
daarom sla ik het over.
Hetzelfde geldt voor mij, waardoor ik best verbaasd was dat ik het leuk vond. Gerard kwam maar weinig in beeld/aan het woord.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2008, 23:12
Verwijderd
Waarom is die wannabee Kiss lange tong gast door?? Hij is eng en zijn act ook.. brrr
Met citaat reageren
Oud 29-03-2008, 06:59
Dith
Dith is offline
Ik vond het programma lachwekkend door het hoge sbs6/amateuristische gehalte. Maar ik kon werkelijk níet begrijpen waarom al die zingende mensen door waren want ik heb er geen één gehoord waarvan het lekker in mijn oren klonk.
Oud 29-03-2008, 23:41
Verwijderd
Citaat:
Ik vond het programma lachwekkend door het hoge sbs6/amateuristische gehalte. Maar ik kon werkelijk níet begrijpen waarom al die zingende mensen door waren want ik heb er geen één gehoord waarvan het lekker in mijn oren klonk.
En die laatste dan, die Beyonce zong? Dat was echt wel goed hoor.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2008, 09:02
Verwijderd
Citaat:
Inderdaad. Alleen die "I believe I can fly" zong vond ik ECHT niet goed.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2008, 17:44
Dexter_M
Dexter_M is offline
Gisteren alleen de laatste 30 minuten gezien, maar dat slangenmeisje was echt fantastisch gewoon
Met citaat reageren
Oud 05-04-2008, 21:09
Verwijderd
Ja, zij was wel serieus goed
Met citaat reageren
Oud 06-04-2008, 16:43
Verwijderd
Leuk programma. Wel gemist gister helaas.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2008, 19:28
Dith
Dith is offline
Citaat:
Misschien zong ze technisch wel goed maar ik hield gewoon absoluut niet van haar stem. Te schreeuwerig, maar ik moet eerlijk zijn dat ik dat heel vaak vind bij donkere zangeressen.
Oud 25-04-2008, 23:20
Verwijderd
*schopt omhoog*

Ik wilde nou wel eens weten of de audities een beetje leuk waren, dus ging ik even afl. 1 kijken op de site.
En mja, lekker leedvermaak, vooral die familie (stompzinnige vader met zijn "opera", zijn ene kind met het "rappen" en dat jochie dat als enige wél een beetje kon zingen) was lachwekkend. Kom op zeg, dat doe je je kinderen toch niet aan, die vernedering

Ik erger me trouwens wel rot aan de walgelijke montage van SBS6: veel slowmo sentimenteel gedoe, met heel veel erdoorheen denderende kutmuziek waardoor ik amper nog wat hoor van de stemmen. En de jury is verre van professioneel (Patricia Paay, wtf). Hoog paupergehalte dus, maar vanwege de verbazingwekkend slechte audities ga ik wel alle afleveringen kijken.

Edit: Oja, en Gerard Joling is ook een mongool, dat ie bij elke 'knappe' deelnemer altijd even nastaart

Laatst gewijzigd op 25-04-2008 om 23:47.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2008, 23:57
Verwijderd
Wtf, aflevering 2: debiele ouders die een scène gaan maken op het podium als hun 8-jarige dochtertje niet doormag

Vader: "Ja, jammer dat jullie [juryleden] dat talent niet zien, maar het publiek vond het wel leuk he? het publiek heeft gesproken!"
Moeder: "Ik heb het jou [Patricia Paay] nog niet beter zien doen"

En dat arme dochtertje staat er rustig, doch beteuterd bij. Krijgt ze dit soort "normen" van haar ouders mee. Enge kutouders.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2008, 10:52
Balance
Balance is offline
Ik heb het maar 1x een stukje gezien. Vond er toen niet heel veel aan. En er mocht toen een vrouw door die gewoon vals zong. Ik dacht; die wordt ingemaakt door de jury! Werd ze bedolven onder complimentjes en 'die paar valse noten' kwamen vast door de zenuwen ofzo..
Niks voor mij dus.
Oud 26-04-2008, 16:20
Verwijderd
Citaat:
Ik heb het maar 1x een stukje gezien. Vond er toen niet heel veel aan. En er mocht toen een vrouw door die gewoon vals zong. Ik dacht; die wordt ingemaakt door de jury! Werd ze bedolven onder complimentjes en 'die paar valse noten' kwamen vast door de zenuwen ofzo..
Niks voor mij dus.
Was geloof ik een meisje van 13 (die er ouder uitzag). Die vond ik nog best goed zingen.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2008, 15:42
Balance
Balance is offline
Citaat:
Was geloof ik een meisje van 13 (die er ouder uitzag). Die vond ik nog best goed zingen.
Nee zij was het niet. Het was echt een volwassen vrouw.
Oud 28-04-2008, 14:21
Verwijderd
Tis geen Idols, als zij vinden dat een zanger(es) entertaint en welaardig kan zingen, laten ze hem/haar door. :')

Afgelopen uitzending hebben ze gelukkig de meesten weer naar huis gestuurd, waardoor er nog maar dertig acts over zijn.

De debielen moeten er wel uit zitten nu.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2008, 15:58
Verwijderd
De liveuitzending was veel leuker dan ik had verwacht. Goede show. Bij Idols heb ik het altijd gehad na de audities, maar dit was leuk. Alleen erg onbevredigend, dat maar 1 iemand gekozen kan worden om rechtstreeks door te gaan en dat er dan nog maar 1 act ook doorgaat.

Die jongen die Whitney Houston zong.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2008, 16:01
Verwijderd
Een paar afleveringen geleden die gehandicapte vrouw
echt zo iets van "Ik ben gehandicapt dus ik moet winnen"
Met citaat reageren
Oud 06-05-2008, 16:03
Verwijderd
Je zag niet eens aan dr dat ze gehandicapt was. :')
Met citaat reageren
Oud 06-05-2008, 16:04
Verwijderd
Idd
Met citaat reageren
Oud 06-05-2008, 16:06
Verwijderd
Ik vang zo af en toe via dumpert/youtube wel de meest grappige idioten op, maar ik besteed mijn kostbare tijd voor de rest liever niet aan die duizend in een dozijn tv.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2008, 16:09
Verwijderd
Met de laptop op schoot is er best naar te kijken
Met citaat reageren
Oud 06-05-2008, 16:29
Verwijderd
Het maakt vrij weinig verschil of je het nou volgt op je laptop of tv, me dunkt.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-05-2008, 16:41
Verwijderd
Ik denk dat 'ie de laptop voor het forumen gebruikt, maar ik kan het mis hebben.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2008, 18:54
Verwijderd
Die liveshow was echt een wanvertoning zeg. De uitslag was heel suf, gewoon hoppa, die heeft gewonnen en verder zag je de overige kandidaten niet meer.

En dat dat knulletje met zijn brakke Whitney-vertoning 2e werd is echt debiel. Maar verder boeit het me niet. De kandidaten zijn echt suf.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2008, 10:05
Verwijderd
DIe jongen was entertainment.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2008, 17:13
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat 'ie de laptop voor het forumen gebruikt, maar ik kan het mis hebben.

Het leuke is er nu jammer genoeg wel vanaf, net als bij idols is het in de eerste ronde nog wel grappig, maar daarna is het gewoon saai.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2008, 16:32
Verwijderd
Oh, ik keek wat anders.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten