Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
*schopt omhoog*
Ik wilde nou wel eens weten of de audities een beetje leuk waren, dus ging ik even afl. 1 kijken op de site. En mja, lekker leedvermaak, vooral die familie (stompzinnige vader met zijn "opera", zijn ene kind met het "rappen" en dat jochie dat als enige wél een beetje kon zingen) was lachwekkend. Kom op zeg, dat doe je je kinderen toch niet aan, die vernedering ![]() Ik erger me trouwens wel rot aan de walgelijke montage van SBS6: veel slowmo sentimenteel gedoe, met heel veel erdoorheen denderende kutmuziek waardoor ik amper nog wat hoor van de stemmen. En de jury is verre van professioneel (Patricia Paay, wtf). Hoog paupergehalte dus, maar vanwege de verbazingwekkend slechte audities ga ik wel alle afleveringen kijken. ![]() Edit: Oja, en Gerard Joling is ook een mongool, dat ie bij elke 'knappe' deelnemer altijd even nastaart ![]() Laatst gewijzigd op 25-04-2008 om 23:47. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Wtf, aflevering 2: debiele ouders die een scène gaan maken op het podium als hun 8-jarige dochtertje niet doormag
![]() Vader: "Ja, jammer dat jullie [juryleden] dat talent niet zien, maar het publiek vond het wel leuk he? het publiek heeft gesproken!" Moeder: "Ik heb het jou [Patricia Paay] nog niet beter zien doen" En dat arme dochtertje staat er rustig, doch beteuterd bij. Krijgt ze dit soort "normen" van haar ouders mee. Enge kutouders. ![]() |
![]() |
|
Ik heb het maar 1x een stukje gezien. Vond er toen niet heel veel aan. En er mocht toen een vrouw door die gewoon vals zong. Ik dacht; die wordt ingemaakt door de jury! Werd ze bedolven onder complimentjes en 'die paar valse noten' kwamen vast door de zenuwen ofzo..
![]() Niks voor mij dus.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Tis geen Idols, als zij vinden dat een zanger(es) entertaint en welaardig kan zingen, laten ze hem/haar door. :')
Afgelopen uitzending hebben ze gelukkig de meesten weer naar huis gestuurd, waardoor er nog maar dertig acts over zijn. ![]() De debielen moeten er wel uit zitten nu. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
De liveuitzending was veel leuker dan ik had verwacht.
![]() Die jongen die Whitney Houston zong. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Die liveshow was echt een wanvertoning zeg. De uitslag was heel suf, gewoon hoppa, die heeft gewonnen en verder zag je de overige kandidaten niet meer.
En dat dat knulletje met zijn brakke Whitney-vertoning 2e werd is echt debiel. Maar verder boeit het me niet. De kandidaten zijn echt suf. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
Welke youtubekanalen volg jij? Mr Soija | 34 | 22-11-2016 17:02 | |
Films, TV & Radio |
Talentenjachten *oma* | 29 | 23-11-2012 23:15 | |
De Kantine |
Dit of Dat?? xVeerle | 455 | 12-10-2012 21:45 | |