![]() |
||
![]() |
Citaat:
Overigens is de kans dat je een SOA oploopt via orale seks onder normale omstandigheden (dus geen beschadigde slijmvliezen, wondjes of blaasjes) kleiner dan via vaginaal of anaal contact. Maar let wel: beschadiging van slijmvliezen kan soms zo minimaal zijn dat je er niets van merkt en de kans is dan wat groter dan normaal dat je wel iets oploopt via orale seks. Dus als je niet zeker weet of iemand SOA-vrij is, kun je beter ook maar beschermde orale seks hebben, naast beschermd vaginaal en anaal contact.
||
Citaat:
![]() De moeder wordt in NL getest op Syphilis, dus daar hoef je niet bang voor te zijn. HIV was er ws nog niet toen jullie ouders jullie maakten ![]() Als je dan ook geen tattoo hebt of drugs spuit heb je geen soa. Ohja en een koortslip kan ook op je geslachtsorganen komen, maar dan had je dan wel geweten.
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Soa test of niet? harm-less | 3 | 02-11-2010 08:57 | |
Seksualiteit |
[Enquete] SOA Megadeth | 59 | 13-02-2006 03:32 | |
Lichaam & Gezondheid |
SOA preventie Verwijderd | 10 | 01-10-2004 11:04 | |
Seksualiteit |
Soa Onderzoek - Mijn ervaringen..... verbal-violence | 53 | 20-08-2002 18:03 | |
Seksualiteit |
vraagje over kans op SOA ----> girl1 | 2 | 24-06-2002 19:16 | |
Seksualiteit |
Mijn SOA onderzoek. Oen | 8 | 25-04-2002 14:29 |