Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ookal omdat Lotto zijn topspurter McEwen had zien afstappen en Mapie (Freire) Bettini voorin had.
|
Stand na de HEW Cyclassics:
1.J.MUSEEUW 270 ptn. 2.P.Bettini (Ita) 174 3.G.Hincapie (VS) 124 4.P.VAN PETEGEM 121 5.M.Cipollini (Ita) 120 6.A.Tafi (Ita) 109 7.M.Bartoli (Ita) 100 8.J.PLANCKAERT 83 9.I.Astarloa (Spa) 82 10.F.Rodriguez (VS) 79 11.O.Freire (Spa) 77 19.T.BOONEN 52 26.N.MATTAN 39 Stand per ploeg (na HEW Cycl.): 1.Domo 40 ptn. 2.Mapei 40 3.Lotto 30 bron: tt van tv1
|
Nei gezien, potverdurrie, ben ik vergeten dat er vandaag een wereldbekerwedstrijd was
![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Maar dit topic ging dus over wegwielrennen. De HEW Cyclassics vind ik idd ook een van de mindere mooie wedstrijden, waarschijnlijk de minst mooie. Maar het heeft wel een positief resultaat voor Domo, en Johan Museeuw. Hoe hij die sprint van ver begon (te ver?) en toch overeind blijft. Hij is oud, minder snel, maar heeft een overvloed aan ervaring. Lijkt me geweldig om hem in de ploeg te hebben om ervaring om te doen, als jongere. Meteen zijn 100ste zegen als prof wielrenner, en de 11de Classieker (record). Hij staat nu 96 punten voor, dat is bijna 1 gewonnen wedstrijd, tis te hopen dat hij die trui goed kan verdedigen, en hopelijk kan behouden, dan is het bijna zeker dat hij volgt seizoen ook nog gaat rijden (of gaat hij in schoonheid stoppen, want die trui draagt ook een vloek [geen wedstrijden kunnen winnen,omdat er veel festiteiten aan die trui verbonden zijn]).
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|||
Citaat: