Advertentie | |
|
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
(dat deed ik altijd door steeds van "netwerken" te wisselen) Een voordeel van ed2k-linkjes, net zoals torrents, dat deze bestanden corruptiecontrole-codes bevatten. Aan het einde van de download en na een plotselinge herstart van je systeem worden de binnengehaalde stukjes download gecontroleerd op corruptie. Corrupte stukjes download worden verwijderd en automatische weer binnengehaald. Citaat:
Laatst gewijzigd op 06-05-2007 om 19:02. |
![]() |
|
eMule vind ik zelf wel een goed programma, wellicht wat geklooi voor 'n n00b om alles in 't begin goed in te stellen (firewall/router => LowID probleem)
Server-hopping hoeft trouwens niet, is nergens voor nodig (geeft alleen veel load bij servers)
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[Kazaa Lite Resurrection]Poorts ingesteld maar nog steed geen verbindig Maradinus | 20 | 15-05-2006 11:49 | |
Software & Hardware |
[P2P] eDonkey FaceTheTruth | 15 | 12-01-2004 13:43 | |
Software & Hardware |
Adsl aansluiting, welke is goed? SaturdayNightFever | 34 | 01-03-2003 16:14 | |
Software & Hardware |
Edonkey Help DeSSie | 2 | 29-12-2002 21:04 | |
Software & Hardware |
eDONKEY opstarten, internet weg? Hank | 3 | 04-01-2002 16:50 | |
Software & Hardware |
eDONKEY servers? Hank | 1 | 30-12-2001 11:04 |