Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-05-2007, 16:13
Q
Q is offline
Ik heb een Behringer V-Amp pro met pedaal (jippie) maar nu lijkt het me leuk als ik van die oude 8 bit geluidjes kan besturen met mn bas, heeft er iemand een idee of dat met die v-amp ook kan (aangezien je heel veel midi dingen kan tweaken) en of dat er een ander apparaat bestaat waarmee je een bas kan omtoveren in een atari synthesizer?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-05-2007, 18:57
Verwijderd
Gecondoleerd.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2007, 19:31
Chronocide
Chronocide is offline
Waarom zou iemand zijn bas willen laten klinken als een Atari synthesizer, en WAAROM geef je je geld uit aan Behringer?
Oud 03-05-2007, 19:54
Freek
Freek is offline
Ja nou dit topic er toch is; weet er iemand of je met een Behringer V-Amp (pro) een tostieijzer kunt veranderen in een vouwfiets?
Oud 04-05-2007, 22:10
Q
Q is offline
Citaat:
Chrome schreef op 03-05-2007 @ 20:31 :
Waarom zou iemand zijn bas willen laten klinken als een Atari synthesizer, en WAAROM geef je je geld uit aan Behringer?
Omdat ik hem 2e hands voor een paar euro kon overnemen. Het is leuk om te experimenteren met muziek en geluid en de v-amp heeft wel wat leuke geluiden en een midi interface. Ik begrijp het probleem niet zo goed eigenlijk, de meeste muzikanten die ik ken zijn best wel open minded
Met citaat reageren
Oud 04-05-2007, 23:21
Verwijderd
De meeste muzikanten die ik ken spelen op goede apparatuur. Het gaat niet open-minded of wat voor onzin. Het gaat erom dat Behringen V-amp een kutapparaat is. En dat Behringer überhaupt dikke dikke kut met peren is.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2007, 11:08
Haligh
Haligh is offline
slopen die boel en gewoon een synth kopen.
Oud 05-05-2007, 11:26
Q
Q is offline
Citaat:
MetalliCat schreef op 05-05-2007 @ 00:21 :
De meeste muzikanten die ik ken spelen op goede apparatuur. Het gaat niet open-minded of wat voor onzin. Het gaat erom dat Behringen V-amp een kutapparaat is. En dat Behringer überhaupt dikke dikke kut met peren is.
Ja tuurlijk zijn er betere dingen te koop, maar voor een paar leuke effectjes had ik echt geen zin om weer zoveel geld uit te geven. Dan ben je al snel zo'n 700 euro kwijt aan bijvoorbeeld een Line6 apparaat. Misschien als ik ooit nog eens ontzettend veel geld overheb dat ik dan een hele goeie effectenbak koop maar dan mag jij vertellen wat nu wel een goeie is

Tot die tijd is het een grappig dingetje en is die zeker niet duur vergeleken met de rest.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2007, 11:57
Verwijderd
700 euro is onzin.

Sowieso is er bij het voorbeeld van een V-Amp al direct een duidelijke betere keus: de Line6 Pod 2. Voor 150 heb je em nieuw!

Niet dat Line6 nu direct geweldig is overigens. Maar het is iig geen Behringer.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2007, 12:45
DeadNation
DeadNation is offline
Ik heb net een line6 toneport. Trek t goed om een beetje aan te kutten thuis.
Oud 05-05-2007, 15:00
Q
Q is offline
Citaat:
MetalliCat schreef op 05-05-2007 @ 12:57 :
700 euro is onzin.

Sowieso is er bij het voorbeeld van een V-Amp al direct een duidelijke betere keus: de Line6 Pod 2. Voor 150 heb je em nieuw!

Niet dat Line6 nu direct geweldig is overigens. Maar het is iig geen Behringer.
Maar een pod wil ik juist niet hebben, vind ik een zeer irritante layout en het moet ook praktisch zijn met optreden. Ik weet niet hoe lang jij op de behringer v-amp hebt gespeeld maar zo enorm slecht is die niet hoor

Misschien dat wanneer ik de kans heb om een goeie 2e hands te kopen dat ik een Line 6 pod pro xt (19") koop, die kan als het goed is ook gewoon met de FCB1010 aangestuurd worden.

Laatst gewijzigd op 05-05-2007 om 15:05.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2007, 15:18
DeadNation
DeadNation is offline
Optreden met modelling. Niet te doen...
Oud 05-05-2007, 15:24
Verwijderd
[topicsteal]

Wat is daar eigenlijk het grote nadeel aan?

[/topicsteal]
Met citaat reageren
Oud 05-05-2007, 15:34
Verwijderd
Citaat:
Q schreef op 05-05-2007 @ 16:00 :
Maar een pod wil ik juist niet hebben, vind ik een zeer irritante layout en het moet ook praktisch zijn met optreden. Ik weet niet hoe lang jij op de behringer v-amp hebt gespeeld maar zo enorm slecht is die niet hoor

Misschien dat wanneer ik de kans heb om een goeie 2e hands te kopen dat ik een Line 6 pod pro xt (19") koop, die kan als het goed is ook gewoon met de FCB1010 aangestuurd worden.
Pod 2kun je ook gewoon met een pedalboard aansturen.

Laatst gewijzigd op 05-05-2007 om 15:37.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2007, 18:28
Q
Q is offline
Citaat:
DeadNation schreef op 05-05-2007 @ 16:18 :
Optreden met modelling. Niet te doen...
Ik gebruik de modeling dingen niet he alleen de effecten, ik heb een Eden amp dus ik heb geen modeling nodig. Aangezien ik dit apparaat voor onder de 100 euro kon krijgen en in mn 19" rack past vond ik het wel een leuk idee.

Enige grote nadeel van dit ding vind ik dat hij 1 sec nodig heeft om te switchen van effecten, maar dat hebben meer apparaten.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten