Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
vandaag heb ik nog een halve dag les, maar daar heb ik geen zin in, dus ik heb lekker vakantie oleeee. heb dus heerlijk uitgeslapen, eigenlijk iets te lang want had daarstraks langs de huisartenpost moeten gaan voor een inenting, maar die doe ik morgen wel. zometeen ga ik heerlijk ontbijten en daarna richting eindhoven want heb afgesproken met metal.
|
![]() |
|
Gefeliciteerd Paranoide en Carn!
![]() ![]() Ik werkte gisteren tot half 10 's avonds en toen kon ik niet slapen en vanochtend moest ik om half negen beginnen dus toen heb ik me verslapen. Maar de schade viel mee. Nu ga ik dat Grote Dinges met Taal en Nederlands 'n Shit maken.
|
Mijn huisbaas is weer eens op bezoek en hij is aan het stofzuigen en opruimen OMG
![]() ![]() Ben ondertussen bezig met een afstudeerplek te vinden ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Spoiler
Ohja en ot: ik heb drie uurtjes school gehad en toen heb ik het sporten geskipt slecht slecht slecht maar ik moest kerstcadeaus kopen en een gala jurk en ik heb één cadeautje gekocht en nu moet ik de twee moeilijkste nog maar ik heb wel een jurk en hij kostte maar 12,95 en zometeen ga ik schaatsen. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Top allertijden 1dags vliegen jaren '90 Purgatori | 136 | 15-07-2007 00:13 | |
Psychologie |
Het grote gedichtentopic #5 Mariekje* | 496 | 22-05-2007 15:55 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaaltje]~My Fake Gonzo Dream~ (incl. spelfouten) De Nacht | 0 | 11-06-2006 12:58 | |
Psychologie |
Het Grote Gedichten Topic #3 Droomvlucht | 500 | 29-06-2004 19:49 | |
Muziek |
Welke bands allemaal in jou playlist? MazeMouse | 64 | 13-12-2002 19:25 | |
Verhalen & Gedichten |
my heart and mind... AnTaRTiCa | 1 | 15-09-2001 19:15 |