Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-05-2007, 18:26
thetramp
thetramp is offline
mijn vriendin wil al enkele maanden geen seks meer... ze doet me soms wel een plezier.. maar zelf heeft ze er blijkbaar geen zin meer in... heb al verschillende keren gevraagd of het aan mij ligt of het iets anders is... en ze zegt zelf dat ze het niet weet...

Ik weet het zelf niet meer wat ik moete doen... leuk is anders...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-05-2007, 18:32
lob#2
lob#2 is offline
Is de liefde er dan nog wel? Daar al over gepraat?
Oud 02-05-2007, 18:35
Alessia
Alessia is offline
volgens mij het enigste wat je kunt doen is met haar erover hebben...
dat ze het niet weet bestaat niet,. 'weet ik niet' is een geweldige smoesje, die gebruik ik ook weleens, maar als ik eventjes erovernaar denk weet ik altijd war er mis is...
Met citaat reageren
Oud 02-05-2007, 18:44
Verwijderd
Extreem afnemende seks is meestal geen goed teken..

Is ze toevallig laatst aan de pil gegaan ofzo? Dingen gebeurt in haar leven, stress? En wat Lob zegt.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2007, 19:01
Verwijderd
Klinkt bekend. De mijne was al maanden verliefd op een ander, en voor meer dan één liefde is geen plaats.

Tsja als ze het zelf ook niet weet denkt ze niet hard genoeg na of wil ze niet nadenken (of ze nog wel verliefd is, of ze evt een ander wil, of ze ergens bang voor is etc), of het heeft inderdaad te maken met stress of een pil/medicijn.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2007, 19:23
Mo6
Mo6 is offline
praten praten praten. anders blijft het naargeestige gevoel bij jou steeds sterker worden en dat is helemaal niet goed! benoem wat je opvalt en hoe je je daarbij voelt, dan kan zij verklaren wat de reden is van deze ommekeer op seksgebied! succes ermee!
Oud 02-05-2007, 19:54
Verwijderd
Nou, ik durf er wel 100 euro op te verwedden dat ze een ander heeft.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2007, 20:04
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 02-05-2007 @ 20:54 :
Nou, ik durf er wel 1.000.000 euro op te verwedden dat ze een ander heeft.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2007, 20:10
Kadaver
Kadaver is offline
Naar alle waarschijnlijkheid heeft ze wel zin in seks, maar ik denk niet met jou. Dit is niet lullig bedoeld, het komt vaker voor in een relatie dat je seksueel erg op elkaar uitgekeken kan zijn...dit hoeft echter niet te betekenen dat ze niet meer om je geeft.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2007, 21:03
I C U
I C U is offline
Hmmm... Na enkele maanden geen zin in seks? Geen goed teken, lijkt me. Praten is idd het enige dat helpt, geef duidelijk aan dat je er echt mee zit. Misschien es wat anders proberen? Je weet wel, variatie enzo.
Oud 02-05-2007, 21:13
Verwijderd
Het lijkt me geen goed teken.. had ze er voorheen wel veel zin in e.d.? Is het dus echt alleen iets van de laatste tijd?

Ik zou er persoonlijk niet tegen kunnen. Het hoeft niet het einde van de relatie te betekenen, maar als zij het niet als probleem ziet en er niets aan wilt doen lijkt het me dat het weinig zin heeft nog met elkaar verder te gaan.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2007, 22:00
thetramp
thetramp is offline
Citaat:
M schreef op 02-05-2007 @ 20:54 :
volgens mij het enigste wat je kunt doen is met haar erover hebben...
dat ze het niet weet bestaat niet,. 'weet ik niet' is een geweldige smoesje, die gebruik ik ook weleens, maar als ik eventjes erovernaar denk weet ik altijd war er mis is...

Ik heb voldoende pogingen ondernomen om erover te praten... ze zegt dat ze 't niet weet... ja ok... zal wel niet de reden zijn.. maar ik heb ook al specifiekere vragen gesteld... zoals zie je mij nog graag? waar ze dan op antwoord van natuurlijk...; heb je gevoelens voor iemand anders etc.. heb ik ook allemaal gevraagd...

ze is veel bezig met leren.. echt extreem veel... kan wel stress zijn daarvoor ja...

maar volgens mij ziet ze me gewoon niet zo graag meer.... maar als ik het haar dan vraag zegt ze dat het dom is van mij om dat te denken...

nu ja... misschien moet ik gewoon mijn gevoel volgen en er een punt achter zetten... want als ze er niet echt over kan praten.... of als ze 't zelf niet weet dan ja....
Met citaat reageren
Oud 02-05-2007, 22:02
thetramp
thetramp is offline
Citaat:
I C U schreef op 02-05-2007 @ 22:03 :
Hmmm... Na enkele maanden geen zin in seks? Geen goed teken, lijkt me. Praten is idd het enige dat helpt, geef duidelijk aan dat je er echt mee zit. Misschien es wat anders proberen? Je weet wel, variatie enzo.
neen niet na enkele maanden.. jaartje ongeveer.. maar wel al paar maanden...
Met citaat reageren
Oud 02-05-2007, 22:04
thetramp
thetramp is offline
Citaat:
Kadaver schreef op 02-05-2007 @ 21:10 :
Naar alle waarschijnlijkheid heeft ze wel zin in seks, maar ik denk niet met jou. Dit is niet lullig bedoeld, het komt vaker voor in een relatie dat je seksueel erg op elkaar uitgekeken kan zijn...dit hoeft echter niet te betekenen dat ze niet meer om je geeft.

Ja ik lees de reacties dat er zijn die denken dat ze iemand anders heeft, maar dat is toch iets waar ik vrij zeker van ben dat het niet zo is... natuurlijk 100% kan je 't nooit weten... maar dan zou ze het wel gewoon tegen me zeggen... en de relatie beeindigen...
Met citaat reageren
Oud 02-05-2007, 22:38
thunder110
thunder110 is offline
Citaat:
thetramp schreef op 02-05-2007 @ 23:04 :
Ja ik lees de reacties dat er zijn die denken dat ze iemand anders heeft, maar dat is toch iets waar ik vrij zeker van ben dat het niet zo is... natuurlijk 100% kan je 't nooit weten... maar dan zou ze het wel gewoon tegen me zeggen... en de relatie beeindigen...
Dat zegt hij toch niet, hij zegt dat ze seksueel misschien gewoon is uitgekeken op jou, daarvoor hoeft ze geen ander te hebben.
Oud 02-05-2007, 22:40
thetramp
thetramp is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 02-05-2007 @ 22:13 :
Het lijkt me geen goed teken.. had ze er voorheen wel veel zin in e.d.? Is het dus echt alleen iets van de laatste tijd?

Ik zou er persoonlijk niet tegen kunnen. Het hoeft niet het einde van de relatie te betekenen, maar als zij het niet als probleem ziet en er niets aan wilt doen lijkt het me dat het weinig zin heeft nog met elkaar verder te gaan.
ze heeft nooit echt super veel zin gehad.. maar toch... er is wel een groot verschil.... volgens mij is gewoon wat uitgekeken... en wil ze 't niet uitmaken omdat ze me toch nog wel graag ziet... en heeft ze wat schrik...

dus beter gewoon een einde aan maken... denk ik..
Met citaat reageren
Oud 02-05-2007, 22:43
Verwijderd
Beter een keer echt praten en dan geen genoegen nemen met een 'weet niet' en ook duidelijk maken dat je twijfelt over of het zo nog wel verder kan. Wat doet ze trouwens als jij initiatief neemt?
Met citaat reageren
Oud 02-05-2007, 23:37
Vice
Vice is offline
Citaat:
thetramp schreef op 02-05-2007 @ 23:40 :
ze heeft nooit echt super veel zin gehad.. maar toch... er is wel een groot verschil.... volgens mij is gewoon wat uitgekeken... en wil ze 't niet uitmaken omdat ze me toch nog wel graag ziet... en heeft ze wat schrik...

Als je niet zonder seks kunt, is uitmaken misschien wel de beste oplossing. Zowel voor jou als voor haar.
Oud 02-05-2007, 23:37
dext0r
dext0r is offline
vrouwen die als excuus 'ik weet het niet' gebruiken moet je gauw indammen voor je je later voor je kop slaat.
Oud 03-05-2007, 08:16
Verwijderd
Citaat:
thetramp schreef op 02-05-2007 @ 23:00 :
maar ik heb ook al specifiekere vragen gesteld... zoals zie je mij nog graag? waar ze dan op antwoord van natuurlijk...
noem je dàt een 'specifieke(re) vraag'?
sorry hoor, maar DUH - uiterààrd antwoordt ze daarop 'natuurlijk'
als ze je niet meer graag zag had ze al làng de benen genomen...

een specifiekere vraag zou zijn: 'is er iets veranderd in de manier waarop je me graag ziet?'
Met citaat reageren
Oud 03-05-2007, 08:26
Verwijderd
Citaat:

Nou ja.. in jouw plaats zou ik tegen haar zeggen dat jij er onzeker van wordt dat zij geen seks meer wilt en dat jij je er in de relatie niet goed bij voelt, omdat het toch een belangrijk onderdeel in de relatie is.

Vervolgens zou ik zeggen dat als zij het niet als probleem ziet en als zij er niets aan wilt doen (een oplossing zoeken dus.. of dat nu naar de dokter gaan is, dingen op internet opzoeken over het verlies van libido en uitzoeken waar het bij haar door komt en met jou experimenteren hoe je haar zin op kunt wekken e.d.) jij het niet meer ziet zitten.

Als zij je dan, zoals zij zegt, wel nog graag ziet.. lijkt het me dat ze er iets aan gaat doen. Als ze zegt dat ze er niets aan wilt doen terwijl ze weet jou daarmee te kunnen verliezen, lijkt het me duidelijk dat het komt doordat ze je niet meer graag ziet en je het beter uit kunt maken.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2007, 09:21
juno
juno is offline
Geen zin meer kan een lichamelijke of een geestelijke oorzaak hebben.

Sluit eerst die lichamelijke eens uit, en ga je dan zorgen maken over je relatie.

De pil is een beroemde libidokiller. Logisch, want het brengt je hormonaal in een toestand waarin je lichaam denkt dat er al een bevruchting heeft plaatsgevonden. Dan is zin dus niet meer nodig, evolutionair gezien.

Iedereen reageert er weer anders op, dus als een bepaald merk bij een vriendin van haar juist een geweldige opleving in de zin verooraakte, hoeft dat bij haar helemaal niet zo te zijn.

Probeer diverse merken uit en schakel anders over op condooms (wel met zaaddodend glijmiddel- voor de zekerheid) Het is duurder, maar geen sex is ook niet leuk.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2007, 09:23
Bloem
Bloem is offline
Wil ze nog wel met je knuffelen, of dat ook niet meer?
Met citaat reageren
Oud 03-05-2007, 10:21
Verwijderd
Citaat:
Vice schreef op 03-05-2007 @ 00:37 :
Als je niet zonder seks kunt, is uitmaken misschien wel de beste oplossing. Zowel voor jou als voor haar.
Het is toch volstrekt normaal om seks te willen in een relatie
Het is al maanden bezig en toch is hij nog bij haar dus die opmerking van je is een beetje te kort door de bocht denk ik.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2007, 10:23
Oktay-Y
Oktay-Y is offline
Balen... ofniet dan...
Ze heeft gewoon een ander...
Beter kun je haar eerder dumpen voordat zij jou dumpt en alvast een nieuwe zoeken, want het komt steeds dichterbij

Tenminste dat zou ik doen... want als ze er even overnadenkt weet ze precies waar het aanligt...
Oud 03-05-2007, 10:23
Verwijderd
Citaat:
thetramp schreef op 02-05-2007 @ 23:00 :
Ik heb voldoende pogingen ondernomen om erover te praten... ze zegt dat ze 't niet weet... ja ok... zal wel niet de reden zijn.. maar ik heb ook al specifiekere vragen gesteld... zoals zie je mij nog graag? waar ze dan op antwoord van natuurlijk...; heb je gevoelens voor iemand anders etc.. heb ik ook allemaal gevraagd...

ze is veel bezig met leren.. echt extreem veel... kan wel stress zijn daarvoor ja...

maar volgens mij ziet ze me gewoon niet zo graag meer.... maar als ik het haar dan vraag zegt ze dat het dom is van mij om dat te denken...

nu ja... misschien moet ik gewoon mijn gevoel volgen en er een punt achter zetten... want als ze er niet echt over kan praten.... of als ze 't zelf niet weet dan ja....
Uhm, stress kan een enórme invloed hebben op je libido. De pil ook, en in het algemeen komt het wel voor dat vrouwen en zelfs mannen na een tijdje gewoon weinig tot geen zin in seks meer hebben, zélfs als er nog genoeg liefde is - op de een of andere manier wordt het dan een beetje te platonisch.

Maar jij zit zo op dat uitmaken te hameren dat ik me afvraag of jij háár nog wel graag ziet. Eh, ik bedoel, van d'r houdt. Wil jij wel bij haar blijven? Dan zou ik namelijk maar eens gaan kijken wat er precies allemaal de oorzaak van kan zijn.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2007, 10:25
Verwijderd
Citaat:
Oktay-Y schreef op 03-05-2007 @ 11:23 :
Balen... ofniet dan...
Ze heeft gewoon een ander...
Beter kun je haar eerder dumpen voordat zij jou dumpt en alvast een nieuwe zoeken, want het komt steeds dichterbij

Tenminste dat zou ik doen... want als ze er even overnadenkt weet ze precies waar het aanligt...
Onzin. Ik ken wel meiden die bij vlagen écht geen zin in seks hebben terwijl ze wel écht gek zijn met hun vriendje. Bij de een hangt het ontzettend samen met stress, bij de ander wordt het niet echt door iets specifieks opgeroepen - zij weet het dus ook niet, echt niet, ook niet als ze 'er even over na denkt'. Maar ze zijn allebei helemaal niet bezig met vreemdgaan of zelfs maar spelen met het idee.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2007, 10:41
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 03-05-2007 @ 11:25 :
Onzin. Ik ken wel meiden die bij vlagen écht geen zin in seks hebben terwijl ze wel écht gek zijn met hun vriendje.
"enkele maanden" =/= "bij vlagen"
Met citaat reageren
Oud 03-05-2007, 11:48
Verwijderd
Citaat:
*blue angel* schreef op 03-05-2007 @ 11:41 :
"enkele maanden" =/= "bij vlagen"
Binnen een langere relatie kan een vlaag echt wel uit enkele maanden bestaan, hoor.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2007, 11:54
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 03-05-2007 @ 12:48 :
Binnen een langere relatie kan een vlaag echt wel uit enkele maanden bestaan, hoor.
oneensch, maargoed, da's misschien persoonlijk...
Met citaat reageren
Oud 03-05-2007, 11:56
Verwijderd
Sowieso gaat het hier om een relatie van 'een jaartje' en dan vind ik een paar maanden geen vlaag. Misschien als je 10 jaar samen bent ofzo
Met citaat reageren
Oud 03-05-2007, 22:01
DvoorA
DvoorA is offline
of ze heeft een ander of ze vind je niet meer sexueel aantrekkelijk
Oud 03-05-2007, 23:12
Verwijderd
Ik ben geen relatiedeskundige (een hond weet er meer van dan ik), maar ik ken wel een bevriend koppel die struikelde (of struikelt) over hetzelfde probleem. Nu is er hier al veel nuttigs gezegd, zoals de verschillende mogelijke oorzaken enzo. Het enige wat ik daar aan kan toevoegen, is dat je je niet moet laten doen. Voor jou is het namelijk duidelijk een issue, maar de kans is groot dat zij zich daar niet zoveel van aantrekt, of (minder cru gezegd) minder geneigd is om er iets aan te willen veranderen. Maak dus duidelijk dat het een echt relatieprobleem is waar aan gewerkt moet worden. Je kan ze niet natuurlijk dwingen van seks te hebben met je , maar je kan ze wel laten aanvoelen dat het op die manier voor jou niet meer voort kan.

Succes ermee.

En neen, ik denk niet dat ze per se een ander heeft of je niet meer aantrekkelijk vindt. Het probleem kan genuanceerder zijn, maar het blijft wel een probleem.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2007, 00:20
Verwijderd
Citaat:

Is ze niet gewoon definitief frigide geworden? Of is ze misschien verliefd op een meisje?
Met citaat reageren
Oud 04-05-2007, 04:19
Verwijderd
Citaat:
Bloem schreef op 03-05-2007 @ 10:23 :
Wil ze nog wel met je knuffelen, of dat ook niet meer?
Oftewel: is ze nog wel intiem met je?

Behalve de seks dan.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2007, 07:41
Verwijderd
Citaat:
*blue angel* schreef op 03-05-2007 @ 12:54 :
oneensch, maargoed, da's misschien persoonlijk...
Hoe kun je het daar nou oneens mee zijn? Het komt voor Bij jou misschien niet, maar om nou alleen jezelf als referentiekader aan te houden...
Met citaat reageren
Oud 04-05-2007, 07:59
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 04-05-2007 @ 08:41 :
Hoe kun je het daar nou oneens mee zijn? Het komt voor Bij jou misschien niet, maar om nou alleen jezelf als referentiekader aan te houden...
ik noem een maandenlange periode gewoon geen 'vlaag' meer, that's all

jezus, don't get so wound up
Met citaat reageren
Oud 04-05-2007, 17:42
Verwijderd
Citaat:
*blue angel* schreef op 04-05-2007 @ 08:59 :
ik noem een maandenlange periode gewoon geen 'vlaag' meer, that's all

jezus, don't get so wound up
Ik word niet opgewikkeld en het is geen rolleyes waard. Je stelde het zo alsof je maandenlange periodes geen seks willen niet geloofde, niet dat je dat gewoon geen vlagen meer noemde. En dat vond ik raar want het komt gewoon voor, vandaar.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2007, 19:21
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 04-05-2007 @ 18:42 :
Ik word niet opgewikkeld en het is geen rolleyes waard. Je stelde het zo alsof je maandenlange periodes geen seks willen niet geloofde, niet dat je dat gewoon geen vlagen meer noemde. En dat vond ik raar want het komt gewoon voor, vandaar.
zit zelf in zo'n periode
is geen 'vlaag' ...

sorry voor de rolleyes
Met citaat reageren
Oud 04-05-2007, 19:38
Verwijderd
Citaat:
*blue angel* schreef op 04-05-2007 @ 20:21 :
zit zelf in zo'n periode
is geen 'vlaag' ...

sorry voor de rolleyes
Als je het op 40 jaar bekijkt misschien wel Maar irritant, sterkte.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2007, 19:42
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 04-05-2007 @ 20:38 :
sterkte.
dank
Met citaat reageren
Oud 06-05-2007, 19:13
thetramp
thetramp is offline
Citaat:
*blue angel* schreef op 03-05-2007 @ 09:16 :
noem je dàt een 'specifieke(re) vraag'?
sorry hoor, maar DUH - uiterààrd antwoordt ze daarop 'natuurlijk'
als ze je niet meer graag zag had ze al làng de benen genomen...

een specifiekere vraag zou zijn: 'is er iets veranderd in de manier waarop je me graag ziet?'
je moet het er toch niet uitsleuren? nu ja... ' t is ondertussen afgelopen... ze heeft de ernergie/zin niet om aan deze relatie te werken.. de examens vindt ze belangrijker.. je moet er wel met twee voor zijn....

één goede les... begin nooit een relatie met iemand die extreem introvert is en alles voor zichzelf houdt... zelfs zo erg dat gevoelens uiten een probleem bleek te zijn..

in elk geval bedankt voor alle reacties.. misschien had ik een paar maanden eerder moeten posten..
Met citaat reageren
Oud 06-05-2007, 19:34
Verwijderd
Balen, sterkte iig!
Met citaat reageren
Oud 06-05-2007, 21:13
Verwijderd
sterkte...
Met citaat reageren
Oud 06-05-2007, 21:28
thetramp
thetramp is offline
Citaat:
*blue angel* schreef op 06-05-2007 @ 22:13 :
sterkte...
bedankt... zal het nodig hebben.. hoewel ik weet dat dit het beste is... dat ik met haar toch nooit echt gelukkig zou zijn geweest... (te verschillend) hoop je toch dat het terug goed komt... terwijl je verstand zegt... move on.. er zijn er genoeg...

klinkt dit iemand bekend in de oren?
Met citaat reageren
Oud 07-05-2007, 06:56
Juda[NL]
Juda[NL] is offline
Citaat:
thetramp schreef op 06-05-2007 @ 22:28 :
bedankt... zal het nodig hebben.. hoewel ik weet dat dit het beste is... dat ik met haar toch nooit echt gelukkig zou zijn geweest... (te verschillend) hoop je toch dat het terug goed komt... terwijl je verstand zegt... move on.. er zijn er genoeg...

Ja, maar daar groei je vanzelf uit hoor. Heb dat ook al een keer meegemaakt, maar blij dat het uiteindelijk niets verder werd..
Oud 07-05-2007, 07:46
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:

Volgens mij is dat bij bijna elke relatie die eindigt

Sterkte
Oud 07-05-2007, 08:15
elledc
elledc is offline
Misschien ziet zij je als goeie vriend maar is ze niet (meer) aangetrokken tot je.
Ik heb hetzelfde doorgemaakt (totaal geen behoefte meer in sex met die persoon), dan zijn er twee mogelijkheden, ofwel vecht je voor haar en zorg je ervoor dat ze er wel weer zin in krijgt, ofwel laat je ze vallen.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2007, 09:22
Pruts0r
Pruts0r is offline
Citaat:

Ja, nogal... Mja, dat komt vanzelf wel allemaal goed... Stel dat ze je een keer terug wil, is het iig niet verstandig om ja te zeggen, ook dat heb ik ervaren. Mja, dat kun je het beste voor jezelf uitmaken....
Oud 07-05-2007, 10:41
Smokin'
Smokin' is offline
Citaat:
thetramp schreef op 06-05-2007 @ 20:13 :
je moet het er toch niet uitsleuren? nu ja... ' t is ondertussen afgelopen... ze heeft de ernergie/zin niet om aan deze relatie te werken.. de examens vindt ze belangrijker.. je moet er wel met twee voor zijn....

één goede les... begin nooit een relatie met iemand die extreem introvert is en alles voor zichzelf houdt... zelfs zo erg dat gevoelens uiten een probleem bleek te zijn..

in elk geval bedankt voor alle reacties.. misschien had ik een paar maanden eerder moeten posten..
Oke.. Ik heb ook nog wel een les voor jou..bedenk voor de volgende keer dat meisjes die geen seks meer willen met hun vriend, voor langere tijd, die vriend gewoon niet meer leuk en aantrekkelijk vinden. Met depressies, examens of dergelijke heeft het allemaal niks te maken..enkel met haar interesse in jou!

Luister ook niet naar verhalen als die van Morgan, die schreef:

Citaat:
Onzin. Ik ken wel meiden die bij vlagen écht geen zin in seks hebben terwijl ze wel écht gek zijn met hun vriendje. Bij de een hangt het ontzettend samen met stress, bij de ander wordt het niet echt door iets specifieks opgeroepen - zij weet het dus ook niet, echt niet, ook niet als ze 'er even over na denkt'. Maar ze zijn allebei helemaal niet bezig met vreemdgaan of zelfs maar spelen met het idee.
Ook deze 'meiden' hebben een gebrek aan interesse in hun vriend. Kunnen best van hun 'mannen' houden en een toekomst in hun relaties zien, maar vinden ze gewoon niet aantrekkelijk en leuk genoeg voor seks. Het idee alleen al kan zo weinig in ze los maken dat ze maanden van seks af zien. Het zielige is dan vaak dat de kerels van zulke meiden lijdzaam aan de kant zitten en deze martelgang gewoon ondergaan. Niet tof jongens, maak het gewoon uit want verloren aantrekkingskracht komt (bijna) nooit weer terug.

Laatst gewijzigd op 07-05-2007 om 10:43.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten