Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ze is veel bezig met leren.. echt extreem veel... kan wel stress zijn daarvoor ja... maar volgens mij ziet ze me gewoon niet zo graag meer.... maar als ik het haar dan vraag zegt ze dat het dom is van mij om dat te denken... nu ja... misschien moet ik gewoon mijn gevoel volgen en er een punt achter zetten... want als ze er niet echt over kan praten.... of als ze 't zelf niet weet dan ja.... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ja ik lees de reacties dat er zijn die denken dat ze iemand anders heeft, maar dat is toch iets waar ik vrij zeker van ben dat het niet zo is... natuurlijk 100% kan je 't nooit weten... maar dan zou ze het wel gewoon tegen me zeggen... en de relatie beeindigen... |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
dus beter gewoon een einde aan maken... denk ik.. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() sorry hoor, maar DUH - uiterààrd antwoordt ze daarop 'natuurlijk' ![]() als ze je niet meer graag zag had ze al làng de benen genomen... een specifiekere vraag zou zijn: 'is er iets veranderd in de manier waarop je me graag ziet?' |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Vervolgens zou ik zeggen dat als zij het niet als probleem ziet en als zij er niets aan wilt doen (een oplossing zoeken dus.. of dat nu naar de dokter gaan is, dingen op internet opzoeken over het verlies van libido en uitzoeken waar het bij haar door komt en met jou experimenteren hoe je haar zin op kunt wekken e.d.) jij het niet meer ziet zitten. Als zij je dan, zoals zij zegt, wel nog graag ziet.. lijkt het me dat ze er iets aan gaat doen. Als ze zegt dat ze er niets aan wilt doen terwijl ze weet jou daarmee te kunnen verliezen, lijkt het me duidelijk dat het komt doordat ze je niet meer graag ziet en je het beter uit kunt maken. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het is al maanden bezig en toch is hij nog bij haar dus die opmerking van je is een beetje te kort door de bocht denk ik. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar jij zit zo op dat uitmaken te hameren dat ik me afvraag of jij háár nog wel graag ziet. Eh, ik bedoel, van d'r houdt. Wil jij wel bij haar blijven? Dan zou ik namelijk maar eens gaan kijken wat er precies allemaal de oorzaak van kan zijn. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Behalve de seks dan. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
jezus, don't get so wound up ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
is geen 'vlaag' ... sorry voor de rolleyes |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
één goede les... begin nooit een relatie met iemand die extreem introvert is en alles voor zichzelf houdt... zelfs zo erg dat gevoelens uiten een probleem bleek te zijn.. in elk geval bedankt voor alle reacties.. misschien had ik een paar maanden eerder moeten posten.. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
klinkt dit iemand bekend in de oren? |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Sterkte ![]()
||
Citaat:
|||
![]() |
Citaat:
Luister ook niet naar verhalen als die van Morgan, die schreef: Citaat:
Laatst gewijzigd op 07-05-2007 om 10:43. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Vriendin ( 18j ) wil (nog) geen seks, hoe reageren ? tanos | 19 | 10-11-2014 12:35 | |
Seksualiteit |
Geen zin meer in seks? Daantje_0705 | 51 | 16-01-2010 17:34 | |
Seksualiteit |
Steekproef, Zou je je echt niet gek worden als je geen seks meer kon bedrijven? TheCreator | 13 | 25-06-2007 10:57 | |
Seksualiteit |
Liefde = geen seks.... Shitonya | 89 | 26-09-2004 21:48 | |
Seksualiteit |
Pijn na lang geen seks meer te hebben gehad? HipHopHooray | 7 | 23-09-2003 20:30 | |
Seksualiteit |
‘ Dat ik geen maagd meer ben, wil niet zeggen dat ik meteen met je het bed in duik’ Optima | 12 | 03-04-2002 14:57 |