![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Een 'gewone' neusspray is niet voor allergieën bedoeld en je moet oppassen dat je die niet te lang gebruikt, want dan verpest je je slijmvliezen. Er zijn andere neussprays voor allergieën die je wel veilig langer kunt gebruiken. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik heb ook Reactine gebruikt, vooral tegen hooikoorts, en ik vond het heel goed helpen. Wat die neusspray betreft, ik heb van de dokter op recept een neusspray gekregen die ik twee maal daags ('s ochtends en 's avonds) moet gebruiken. Dat is meer om m`n neus open te houden, ipv pas als je hoofd al vol zit. Zit verder niet zoveel troep in geloof ik, gewoon om m`n slijmvliezen rustig te houden. Of die neussprays goed zijn, weet k niet ![]() Dáárnaast vind ik niet dat medicijnen op recept altijd beter zijn dan het spul dat je bij de apotheek koopt. Alleen is de dosis meestal groter, waardoor het misschien effectiever is. Ofzo ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
En dat het vergoed wordt vind ik toch wel erg prettig. ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Gelukkig heb ik er niet zo veel last van, de allergie dan.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Eten & Drinken |
Gezocht: mensen met een allergie! Jootje2097 | 0 | 11-04-2014 10:23 | |
Lichaam & Gezondheid |
zonne-allergie? Verwijderd | 6 | 04-07-2005 22:30 | |
Lichaam & Gezondheid |
Allergie? Love_Fulfilled | 14 | 24-04-2005 09:57 | |
Seksualiteit |
allergies voor sperma????? slimmieslak | 14 | 21-12-2003 22:47 | |
Lichaam & Gezondheid |
Zonne-allergie *Sneeuwmuts* | 14 | 24-04-2003 15:12 | |
Algemene schoolzaken |
diergeneeskunde studeren + allergie voor (sommige) dieren = ? Kat | 5 | 16-06-2002 20:05 |