![]() |
||
Citaat:
Ik heb het ook maar dan in mijn vingers, dat hebben wel meer mensen want ik zie het heel veel mensen doen de laatste tijd. Bij mij voelt het ook alsof t niet lekker zit. Het nadeel vind ik wel dat het een soort verslaving is, ik merk dat ik het steeds vaker doe en ik vraag me ook af of het goed is eigenlijk. Mijn vriendin is naar de dokter geweest voor aar rugknak, en die zei dat het geen kwaad kon en dat het er gewoon was, punt uit. Omdat ze het niet vertrouwde is ze naar een andere dokter geweest en die zei hetelfde dus mijn vriendin knakt er nu lustig op los ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik móet niet knakken, trouwens (behalve mijn duimen af en toe, die kunnen echt een beetje vast zitten). Het gebeurt gewoon regelmatig en ik voel het aankomen, maar ik zou het ook niet kunnen doen. Ik rol gewoon met mijn schouders of krom mijn rug om de spieren los te gooien en dan knakt het vanzelf. En spieren verstevigen... hmm, ik klim toch vrij veel, dus mijn rug- en schouderspieren zijn vrij sterk. Kan verkeerd gebruik ook zulke resultaten opleveren? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Het doet ook wel pijn als iets uit de kom schiet en ik kan ook geen dingen als een spagaat. Als het op lenigheid aankomt lukt het niet. Maar dat gedoe met je arm speelt in op het gewricht. Achja, hoe minder mensen dit hebben hoe specialer ik ben ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Welke tics/fobieën/dwangen heb jij? phensicske | 109 | 23-05-2005 14:34 |