Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-05-2007, 18:42
hahaha
hahaha is offline
Sinds enkele dagen heb ik de hele dag last van een soort pijn op en rond mijn knieschijf.
De ene keer is het er echt op, de andere keer erond, dan wat meer naar links, bij het buigen van de knieën is het erboven wat...
Bij elke stap voel ik dat wel, met name bij het buigen van het been.

Heb al wat zitten googelen en kwam ongeveer dezelfde symptonen tegen bij een lopersknie/ jumpers knee.
Zijn er mensen die zich hierin herkennen?

Ik heb een heel zwaar seizoen achter de rug, nu is het gedaan met trainingen en wedstrijden spelen voor ongeveer 2,5 a 3 maanden dus ik zal zeker kunnen rusten.
Moet ik eventueel eens langs gaan bij de kinesist?
Met citaat reageren
Oud 09-05-2007, 07:11
Verwijderd
Kinesist is het vlaamse woord voor fysiotherapeut, toch?
Je zou eerst kunnen proberen om drie dagen echt rust te houden (dus ook niet wandelen of fietsen) en kijken of dat helpt, maar helpt dat niet dan is het inderdaad een goed idee om er een kinesist naar te laten kijken.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2007, 06:04
Mammie
Mammie is offline
Mocht de rust nou niet helpen vraag dan aan je huisarts een verwijzing naar het ziekenhuis voor een orthopeed. Die zullen dan verschillende testen met je doen om te kijke wat er nou mis is. Zelf heb ik al 14 jr last van mn knieschijven en er is eindelijk na 8 jaar geconstateerd dat ik Jumpersknieen heb door het sporten en dat zal waarschijnlijk nooit meer over gaan, das kut maar je leert er mee leven. Hou je in ieder geval aan wat de dokter zegt dat je moet doen en denk niet van o laat maar zitten want met je knieen moet je nog de rest van je leven doen...succes
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten