Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Of minder CD's maken enzo. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en tja, als je als band een clip maakt enzo en reclame maakt op radio ofzo, begin je dan meteen je eigen hype? over dat minder cd's maken ga ik maar niet beginnen, dat is echt je reinste onzin |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
ik heb de clip al gezien volgens mij. Maar het bandje was vorig jaar nog compleet onbekend en is hier door suicidal tendencies op het forum gebracht. Nu kregen ze een deal en vreesden ze dat de band zou bezwijken onder de druk.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ontop ik heb de cd ook al een tijd goed spul ken ze ook al een hele poos heb ze alleen nog nie live gezien. puppet on a string is een goed nummer ![]()
|
![]() |
hehe...
![]() linkjes; www.facetomorrow.net www.reflectionsrecords.net ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maarja, een band kan ik drie jaar heel wat veranderen ![]()
|
![]() |
Beetje late reactie, maar Face Tomorrow is echt super cool en hun cd is ook echt super! En het zijn ook nog eens relaxte gasten, dus gewoon een super bandje!!
Dit was de recetie die in de aardschok stond voor de cd For who you are: Emocore met een randje. Uit Rotterdam. En hoe! Face Tomorrow rockt, gruist, giert, maar weert altijd de regie over de melodie te bewaren. Mede dankzij de prachtige vocalen. Na 'Live the dream' is 'For who you are' het echte werk. Met bands als Thursday, Radiohead, muse, At the drive-in en Far in het achterhoofd leggen de Rotterammers een fundament neer van pure poprockparels en een brute intense kracht die je alleen nog maar tegenkomt bij de oprechte hardcorebands op het discordlabel. Diegene die nog niet weten waar ze Face Tomorrow moeten plaatsen, die nemen de laatste plaat van Arid en spelen die tegelijk af met Sick of it All. Draai en frunnik wat aan de versterker en equalizer en Face Tomorrow in een grove versie is de uitkomst. Wat een wereldstrot, wat een composities, wat een samenspel en vooral wat een prachtige, mooie liedjes met kop, staart, heel veel spanning en een energie waar je het weekend wel mee doorkomt. Briljant en nog eens gewoon van Nederlanse bodem. Punkrock, emo, hardcore, rock en de gevoelige snaar. Hij heeft een 9,4 gekregen. Nou dit lijkt me voor de mensen die ze nog niet kennen meer dan goede reden om ze is te gaan beluisteren, live of op cd!
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
He beetje laat antwoord, maar ik wilde ff zeggen dat ik Face Tomorrow echt heel cool vind en die nieuwe cd ook. Alleen is de zang zo zacht opgenomen of ligt dat aan mij. De kwaliteit van het geluid is wat minder vind ik. Enne aanstaande vrijdag komt Face Tomorrow in de Gooth in Ridderkerk en dat wordt zeker weten heel cool!! Nou dat was mijn bijdrage... xxx Brigitte
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
GEM + Face Tomorrow in Amersfoort Tin Tin | 0 | 10-02-2009 10:17 | |
Muziek |
Rise & Fall op Reflections / Face Tomorrow DVD+EP nieuws suz reflections | 4 | 05-08-2005 17:57 | |
Muziek |
This beautiful mess, Eleven, Face Tomorrow JR Ewing Slechtvalk - Peacedog18&19junEde zegho | 5 | 20-05-2004 17:49 | |
Muziek |
18/1 Face Tomorrow + Circle + Against Time, Gigant, Apeldoorn SDS | 43 | 20-01-2003 11:29 | |
Muziek |
donderdag: face tomorrow + trial by fire, effenaar, eindhoven SDS | 8 | 11-09-2002 18:41 | |
Muziek |
face tomorrow dit weekend SDS | 4 | 05-09-2002 19:35 |