Advertentie | |
|
![]() |
|
Als je een pakje verzendt, dan is dat met dt.
edit: Het is tegenwoordig toch TNT Post? http://www.tntpost.nl/
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Hij wordt áltijd aangeboden thuis... je kan wel aangeven dat je niet wil dat ze 't bij de buren afgeven, maar niet dat ze 't helemaal niet aanbieden... |
![]() |
||
Citaat:
Je kan de deur niet openen (bij pakketjes) en een briefje op de deur plakken dat het poststuk absoluut niet bij de buren en dergelijke geleverd mag worden. Diverse andere pakketbezorgers kunnen dat wel doen, maar dat is natuurlijk geheel afhankelijk van de verzender van het poststuk. Waarom wil je eigenlijk je post ergens anders, geniet van de service die TNT biedt!
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
Mss is www.kiala.nl 'n goed idee? Je brengt je pakketje naar 'n Kiala-punt en zij zorgen dat 't wordt verstuurd naar 'n ander Kiala-punt naar jouw keuze. 't Is betrouwbaar en goedkoper dan TNT Post.
![]()
||
Citaat:
Had al contact gehad met TNT en kan dus niet... wordt gewoon bij mij thuis bezorgt. En idd. niemand hoeft te weten dat ik iets bestel ![]() Bedankt anz hier heb ik wat aan ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Eten & Drinken |
Ideeën voor recepten nodig? Vraag ze hier! deel 2 Calyx | 371 | 10-08-2015 21:32 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Atheisme vs agnosticisme: welke is een betere houding om aan te nemen in het leven? Gatara | 106 | 21-06-2008 12:37 | |
Werk, Geld & Recht |
Markplaats probleem Vaj | 65 | 18-07-2005 19:53 | |
Drugs & Alcohol |
space cake, of andere gerechten... slisje | 18 | 20-03-2002 22:04 | |
Dag des Oordeels Mujahidien | 82 | 24-02-2002 21:59 | |
Het verschil tussen de Bijbel en de Quran gebaseerd op een lezing van dr. Gary Mille Mirage2000 | 137 | 18-02-2002 08:16 |