![]() |
|
![]() |
BAROEG ROTTERDAM
zondag 20 mei Dying Fetus (US brute death) Skinless (US death) Cattle Decapitation (US death / grind) War From A Harlots Mouth (D metalcore / grind) Entree 12,50 euro. Open 15.00 uur TIVOLI UTRECHT Dying Fetus, Skinless and Cattle Decapitation, War from a Harlots Mouth, Ion Dissonance, Through the Eyes of the Dead, Dead to Fall 26 mei voor 17,50 Ik ben er zeker bij in Utrecht, ff vrij moeten vragen van mijn werk maar dat had ik er zeker voor over, het is btw al vroeg afgelopen. ps. voor de geïnteresseerden: op www.metalrage.com is hier een prijsvraag over Laatst gewijzigd op 16-05-2007 om 09:06. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
ik vind het vaak wel relaxt zoiets. als ik een recensie van een band tegenkom die ik niet ken, maar de genreomschrijving me wel ligt en ze veel sterren/punten/whatever krijgen ben ik eerder geneigd om em te lezen. is gewoon handig als je snel teksten aan t scannen bent.
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Maar ach, er zit ook hardcore en technische shit in, een precieze benaming is vaak nooit echt mogelijk en bovendien ga ik ervan uit dat iedereen die hier in geinteresseerd is wel weet waar Dying Fetus voor staat |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Citaat:
maar het was maar een mening hoor carn.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Too bad...Shuvit, Fastfoodboys, Seein Red...volgens mij is Seein Red de enige band uit die scene die nog actief zijn....en die houden er volgens mij echt pas mee op als ze dood tussen het vuilnis worden gevonden ![]() Tijdje geleden Seein Red na jaren weer eens live gezien, echt helemaal geen steek veranderd! ![]() ![]() oeps, beetje off-topic zo |
Advertentie |
|
![]() |
|
|