Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-05-2007, 15:08
TesBeest
TesBeest is offline
Hee luitjes,

Iedereen word weleens verliefd natuurlijk, maar soms gewoon op het foute persoon, iemand waarvan je simpelweg liever niet hebt dat heel de wereld weet wat voor gevoelens jij voor diegene hebt. En ja, ik heb hier ook ervaring mee, bijv. vorig jaar toen ik een crush kreeg op onze stagiar . Bijna niemand weet het, en zelfs met moeite heb ik het aan mijn beste vriendin verteld die al bijna heel m'n leven mijn lieverd is . Gelukkig ben ik er nu over heen, en als ik eraan terug denk is het best debiel.

Maar vertel, op wie zijn jullie allemaal verliefd geweest waarmee een relatie vrijwel onmogelijk is? Of heb je daar dan zelfs wat mee gehad? Tell it here .
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-05-2007, 15:21
Muchacha
Muchacha is offline
Toen ik 12 was, ben ik 2 jaar stapelverliefd geweest op mijn babysitter. Ik heb het verteld in een brief, heel melig, en hij heeft een brief terug geschreven, dat ie me lief vond, maar niet meer voor me kon zijn dan mijn babysitter. Toen ik 17 was, heb ik hem nog eens een brief geschreven uit nieuwsgierigheid en sindsdien zijn we al jaren goed bevriend Maar hij was mijn eerste grote verliefdheid.
Oud 10-05-2007, 15:23
tuttebel
tuttebel is offline
op de tweelingbroer van mn ex.
op de beste vriend van mn broer.
op een filmster.

met de 1e 2 is t wel nog wat geworden.
Oud 10-05-2007, 15:34
Verwijderd
Op een kutwijf.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2007, 16:05
Verwijderd
Ik was verliefd op een collega van me.
Hij van t tall, dark & handsome type.
Iig. We kletsten altijd vet veel op werk enzo.
En hij tilde de zware dozen voor me.
Of hielp me van t trappetje af
(de dingen die je zelf ook wel kan, maar als hij dan net in de buurt is, de hulpeloze vrouw spelen).

Nouja.. we hadden een droomkoppel kunnen zijn, onze genen hadden echt perfecte kindertjes gemaakt.

Maar hij kondigde na een jaar met m samen gewerkt te hebben aan dattie ging samenwonen met zn langbenige, lang blond harige fotomodellerige vriendin.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2007, 16:19
Mariekje*
Mariekje* is offline
* Ik heb 3 jaar lang een crush gehad op een jongen uit de bovenbouw, een week of 3 geleden kwam ik hem nog eens tegen met het uitgaan en hij herkende me nog. We hebben ons echt rot gelachen en hij heeft nog wel even bekend mij NU ook wel een heel erg leuk meisje te vinden, is die verliefdheid van toen toch niet helemaal nutteloos geweest. Ik heb hem nu op msn, maar doe er verder niets mee ofzo.
* Op een vriend van mijn broer, ik zei al toen ik 4 jaar oud was "Arnold, later als ik groot ben dan gaan wij samen trouwen toch?"
* Op een (achteraf vreselijke lelijke) jonge docent/stagair
Oud 10-05-2007, 16:52
Verwijderd
Ik ben heel goed in exen van vriendinnen Op de een of andere manier kon ik vaak beter met de exen praten dan de vriendinnen zelf, of zoiets, en we hebben vaak een overeenkomende smaak. Maar dat is niet altijd 'fout', niet als de betrokken personen er geen moeite mee hebben.

't Huidige vriendje is dat ook trouwens Maar goed, dat ik tweeënenhalf jaar wat met 'm heb en die vriendin vier maanden zegt al weer genoeg. En zij vond het uberhaupt niet erg omdat ze in de eerste plaats al niet echt verliefd op hem was geweest.

Oh en een filmster toen ik vijftien was, alleen was dat niet echt verliefd zijn maar gewoon crushen Maar dat is voornamelijk te danken aan mijn grote fantasie geloof ik, ik kon me veel te levendig voorstellen hoe wij samen dingen zouden doen enzo. Haha kansloos.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2007, 17:05
Alessia
Alessia is offline
mmm...
ik heb ook een lijstje

1) mijn rugby trainer toen in 15 was (en hij 27!). Het is tussen ons natuurlijk niks gebeurd, maar hij is wel een paar keertjes uitgegaan met mij moeder (!!)

2) mijn rijinstructeur (13 jaar ouder), maar daar is wel iets mee gebeurd

3) mijn studenten asistent op de uni (27 jaar)...jammer niks gebeurd

4) mijn huisgenoot (van 17)...met hem heb ik nu een relatie, en het gaat goed

vaarschijnlijk zitten er nog wat 'onmogelijke' liefdes tussen (ik vind het leuker als het moelijk/verboden is), maar die kan ik nietmeer herinneren..
Met citaat reageren
Oud 10-05-2007, 17:15
__
__ is offline
nou ik wou vroeger met mijn papa trouwen.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2007, 17:30
juno
juno is offline
Floris, van de teeveeserie. En Bor de Wolf van de Fabeltjeskrant.

Dat Rutger Hauer even oud was als mijn vader, en Bor de Wolf al jaren een relatie had met Albert Mol, dat kon mij als kleuter nog niet deren.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2007, 17:47
Missy
Missy is offline
Citaat:
__ schreef op 10-05-2007 @ 18:15 :
Dat had ik ook altijd. Ik ging met papa trouwen als ik groot was.

*Ik ben toen ik jong was een jaar verliefd geweest op mijn buurjongen. Ik was jarig en werd 11. Die dag had ik besloten, dat mijn vriendinnetjes verkering mochten vragen. Hun waren zo stom, dat ze het gingen vragen waar iedereen bij was. Ik heb mijn hele verjaardag zitten huilen. Toen kwam die 's avonds langs met een geplukte bloem om het goed te maken. Daar kan ik nu nog steeds met hem om lachen.
*Toen hier een kas werd gebouwd, ging de zoon van de aannemer ook altijd mee. Op hem had ik ook wel een crush. Hij was wel scheetig. Uiteindelijk gingen ze weg én was ik van plan een brief naar hem te schrijven. Blij dat ik het niet gedaan heb.

Het lag eerder aan mij, dan de jongens, eigenlijk.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2007, 18:22
RainDrops
RainDrops is offline
De vader van mijn ex zei altijd dat hij verliefd op mij was. Ik dacht altijd dat het een grapje was, maar iedereen zegt dat het echt zo was.

Ik was verliefd op mijn Aardrijkskunde leraar, toen ik van school was (de 2e week van mijn eerste vakantie na school) bleek hij ook verliefd op mij. We scheelden ook maar 4 jaar.
Oud 10-05-2007, 19:15
Myrtille
Myrtille is offline
Best grappig.. ik ben nu verliefd op de stagair bij ons op school en hij vindt mij ook leuk.. Alleen heeft hij dus een stom contract getekend waarin staat dat hij niks met leerlingen mag beginnen.. Maar zijn stage is bijna afgerond en ik ben over drie weekjes klaar met examens! Tot die tijd houden we 't vol met flirten
Dus onmogelijke liefde is niet altijd onmogelijk Voor de goede orde, in ons geval schelen we ook maar 2 jaar, ik denk dat jouw stagiar wel een heel stuk ouder was dan jij
Met citaat reageren
Oud 10-05-2007, 19:56
Thee Muts
Thee Muts is offline
Het is Stagiair voor iedereen die het verkeerd schrijft...

En verder word ik niet snel verliefd, zitten ook geen foute dingen tussen dus. Wel een tijdje heen en weer geflirt met een docent van mij, maar dat was meer een spelletje dan dat er ook maar iets van gevoel achter zat. Was wel grappig trouwens
Oud 10-05-2007, 20:19
Verwijderd
Hm, geloof dat het wel meevalt met de foute verliefdheden aan mijn kant. Wel een nutteloze brugklas (+ 2e klas + 3e klas) verliefdheid op een paar jaar oudere jongen die niet wist dat ik bestond (school met 1500 leerlingen). Ik heb ook nooit een woord met hem gewisseld, maar hem alleen maar aangestaard. Hij was ook wel erg mooi en ik was ook niet de enige!

Oh, en een stom iets wat niet per se een stomme verliefdheid was.. was toen ik echt helemaal vlindersindebuik verliefd was op een jongen en hij mij plotseling belde.. Ik was echt superblij.. belt ie om het telefoonnummer te vragen van mijn grote concurrente! (zij was ook verliefd op hem). Vervolgens is hij er vandoor gegaan met haar beste vriendin en een enorme sukkel geworden
Met citaat reageren
Oud 10-05-2007, 21:01
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Toen ik 17 was, was ik verliefd op twee stagiaires/docenten bij mij op school. Ze waren allebei ongeveer 4 jaar ouder. Maar als docent mag je niets beginnen met een leerling, helaas
Bovendien had nr.1 heel veel zwijmelende meisjes achter zich aan (snel op afgeknapt) en nr.2 had een vriendin.
Nr.2 vind ik nog steeds een leukerd, als ik hem tegenkom op mijn oude school of reunie
Oud 10-05-2007, 22:11
Verwijderd
Citaat:
__ schreef op 10-05-2007 @ 18:15 :
Dat ja. Oeidipuscomplex van hier tot Tokio. Gelukkig overheen gegroeid.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2007, 22:26
Verwijderd
Ik heb eens iets gehad met een jongen waarvan z'n ouders streng jehova waren ><
Met citaat reageren
Oud 10-05-2007, 22:48
Verwijderd
Op mn badmintontrainer van 18 toen ik 14 was ofzo. Wat later het vriendje van een vriendin van me werd. Nja iig het was een sukkel vind ik nu, maar toen was ie oooh zo hot.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2007, 23:32
Verwijderd
Lal, ik was toen ik 8 - 12 was constant verliefd op allemaal debiele dingen. Zoals Darkwing Duck en Zorro uit die oude serie die toen op tv was en dat ene semi-langharige joch met een wipneus uit Eerie Indiana. En toen ik 10 was wilde ik heel graag vampier worden en toen was ik verliefd op Dracula en maakte ik tekeningen van hoe we gingen zoenen en hoe z'n tanden in de weg zaten.

Toen ik dertien was raakte ik gefascineerd door het idee van polygamie en raakte ik verliefd op mijn beste vriendin én haar vriend, dat was ook wel hopeloos. Zij was een jaar ouder en hij 4 jaar ouder en ik heb het ze nooit verteld Gelukkig ging het na een paar maanden over.

En nog meer kansloos - toen ik veertien/vijftien was raakte ik verliefd op een jongen van 19. Die was heel metal en hij had heel lang haar en ik was heel alto, dus dat vond ik wel gaaf. Toen kreeg hij opeens een vriendin en daar is hij nog steeds bij, ze wonen samen enzo. Nja, die verliefdheid was dus gauw over. De grap is, ik spreek 'm nu nog steeds weleens, en hij heeft een keer bekend dat 'ie mij toen ook heel leuk vond, maar niets met me wilde omdat ik te jong was. Verder zit 'ie alleen maar te klagen over z'n huidige vriendin en zit 'ie te zeggen dat hij toen hij de kans had gewoon voor mij had moeten gaan. Hah, kans gemist.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2007, 23:35
Verwijderd
Oja, toen ik vier was had ik een 'relatie' met een bevriend jongetje van zeven. Toen gingen we verhuizen, maar ik was wel nog steeds 'verliefd'. Vervolgens kwam 'ie een paar jaar later op bezoek, ik helemaal psyched. Als cadeau had ik zijn initialen voor 'm gemaakt uit gebruikte kauwgom die ik in koud water legde om 't te laten stollen. YEAH. Hij was er niet zo van gecharmeerd.

Gelukkig val ik tegenwoordig uitsluitend op psychoten, die kunnen zulk soort dingen wel waarderen
Met citaat reageren
Oud 10-05-2007, 23:51
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 11-05-2007 @ 00:32 :
Lal, ik was toen ik 8 - 12 was constant verliefd op allemaal debiele dingen. Zoals Darkwing Duck en Zorro uit die oude serie die toen op tv was en dat ene semi-langharige joch met een wipneus uit Eerie Indiana. En toen ik 10 was wilde ik heel graag vampier worden en toen was ik verliefd op Dracula en maakte ik tekeningen van hoe we gingen zoenen en hoe z'n tanden in de weg zaten.
haha omg herkenbaarheid ik had vroeger ook zo'n ding voor vampieren, misschien nog wel. ik wilde ook vampier zijn en wilde daarvoor maar al te graag door zo'n kinky vampier gebeten worden. ik heb nog eens een heel verhaal geschreven rond mijn eigen erotisch getinte inweidingsscene. ik ben er gelukkig aardig overheen gegroeid. en ik was in de brugklas en de tweede ook verliefd op een hele grote nurt want hij leek op een kruising tussen harry potter en een rat en hij droeg altijd dezelfde kleren en hij had enge tanden maar ik was echt heel lang verliefd op hem en met valentijnsdag gaf ik hem een kaart en bon bon bloc en nog moest ie me niet aargh geef hier die bon bon bloc dan.
en in de derde had ik nog eens een maand iets met een jongen die nog in de linkin park en kornfase zat en waarmee ik een keer had gezoend.
en mijn vorige 'vriend', dat was een forumbaas. dus dat zegt wel genoeg.
oja en ik was natuurlijk zwaar verliefd op bogdan drazic en cas janssen . ik was vroeger een fangirl van alles wat een lul had denk ik.
Oud 11-05-2007, 00:00
Verwijderd
Ja, ik had ook verhalen en een stripje over hoe ik aan het slapen was en Dracula door het raam klom om me te bijten.

Trouwens, over Harry Potter gesproken, ik was gisteren niksvermoedend rond aan het hangen op het internet en toen vond ik opeens naaktfoto's van Snape.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2007, 00:08
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 11-05-2007 @ 01:00 :
Ja, ik had ook verhalen en een stripje over hoe ik aan het slapen was en Dracula door het raam klom om me te bijten.

Trouwens, over Harry Potter gesproken, ik was gisteren niksvermoedend rond aan het hangen op het internet en toen vond ik opeens naaktfoto's van Snape.
Wtf
Oud 11-05-2007, 00:11
Verwijderd
toen ik 4 was was ik enorm verliefd op mijn buurjongen en ik zei altijd dat ik met m ging trouwen enzo totdat ik een keer had gedroomd dat ie mijn speelgoed kapot had gemaakt en toen wilde ik niet meer...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-05-2007, 11:42
netty_dushi
netty_dushi is offline
ben toen ik klein was verliefd geweest op mn neef

en vroeger op zo n spelcomputer figuur
van final fantasy ofzo...mn vriendin vond de ene figuur knap en ik de andere en ik wou hem zo graag zoenen...
Oud 11-05-2007, 15:38
Verwijderd
Oh!
Bijna vergeten.

Ik was razend verliefd op een jongen bij mij op school. Niet dat hij mij kende want het was een heel erg grote school.
Hij zat in 5havo en ik in 4 vwo dus op t laatste schoolfeest van dat jaar dacht ik 'en nu grijp ik mn kans'.

Dus ik ben heel stoer naar m toe gelopen en ik heb m gezegd dat ik m een hele mooie jongen vond. Hij vet verbaasd, zei dattie mij ook wel zag zitten. MAARRRR!. Ik had er even eerder mee moeten komen want een jaargenootje van mij had m al ingepikt.

Ik snap nog steeds niet waarom ik toen niet zei dat me dat niks uitmaakte.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2007, 15:41
Verwijderd
Citaat:
netty_dushi schreef op 11-05-2007 @ 12:42 :

en vroeger op zo n spelcomputer figuur
van final fantasy ofzo...mn vriendin vond de ene figuur knap en ik de andere en ik wou hem zo graag zoenen...
Ik was verliefd op de rode Power Ranger en mn zusje op de blauwe.
Maar toen werd de rode vervangen en toen wilde ze ook de rode.

MAAR DAT GING MOOI NIET DOOR.
Want ik was de roze en de rode en de roze kregen verkering, want die kleuren leken op elkaar.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2007, 15:49
Bloem
Bloem is offline
Ha, ik was ook de roze powerranger. Sabretooth tiger, griffin, thunderzord power!

OT, echt foute verliefdheden heb ik geloof ik niet gehad. Hoewel ik mijn techniekleraar wel heel leuk vond, maar die was ook jong&hip en mijn halve klas, inclusief alle homojongetjes waarschijnlijk, vond hem interessant. En ik heb heel, héél lang achter iemand aangelopen die een paar jaar ouder was dan ik. Inclusief briefjes in zijn jaszak enzo. Ik vermoed dat hij me vooral irritant gevonden heeft.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2007, 16:19
Al Murphy
Al Murphy is offline
Enkele maanden geleden nog eens volkomen fout verliefd geworden. Het was een meisje van mijn leeftijd, maar ze woont in het verre buitenland.
Ik vond haar al enorm aantrekkelijk, maar enkel omwille van het beeld wat ik van haar had (nooit contact mee gehad): mooi, prachtige tattoos, grote bek, ...
Maar het zou nooit iets kunnen worden, want ze heeft al lang een knipperlamprelatie met een of andere beroemde filmmaker, ze komt hoogstens een keer per jaar in het land, hoort eerder tot het kransje semi-beroemdheden dan tot de sector bereikbare medemensen. Maar wel hot as hell (c:

Toen ze pas geleden in het land was ben ik stevig met haar beginnen flirten, en tot mijn grote verbazing vond ze dat leuk, speelde ze het spelletje al even fel mee, en to mijn nog grotere verbazing werd ik ook nog hals over kop verliefd. Erg leuke avond gehad, maar jammer genoeg overnachtte ze op een tourbus met nog 15 anderen, dus veel spannends is er verder niet meer gebeurd. Maar ik vond het wel heel erg rock-'n-roll.
Oud 11-05-2007, 17:18
Verwijderd
Ik ben eigenlijk maar 2 keer verliefd geweest en 2 keer waren ze onwijs cool
Met citaat reageren
Oud 11-05-2007, 18:17
vedetje
vedetje is offline
op mijn coach
en we hebben iets (dat richting relatie gaat)
Oud 11-05-2007, 19:47
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 11-05-2007 @ 01:00 :

haha ja soms kom ik op mijn internetstrooptochten ook van die soort enge dingen tegen en dan kan ik mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen en ga ik profielen checken van mensen die dat dan maken en daar zitten echt meisjes van 14 achter whahaha.

@ al murphy: oh ik en mijn nieuwsgierigheid willen weten wie je bedoelt
Oud 11-05-2007, 20:12
Calcioragazza
Calcioragazza is offline
Ik ben eens verliefd geweest op ne satanist die aan de drugs zat. Elke dag lag die in de goot aan onze school.
Toen heb ik nee gezegd tegen mijn gevoelens, hoor
Het heeft wel een paar maand geduurd voor die gevoelens weg waren, maar het is toch gelukt.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2007, 21:53
JanDeVries
JanDeVries is offline
Citaat:
Bloem schreef op 11-05-2007 @ 16:49 :
En ik heb heel, héél lang achter iemand aangelopen die een paar jaar ouder was dan ik. Inclusief briefjes in zijn jaszak enzo. Ik vermoed dat hij me vooral irritant gevonden heeft.
Oud 11-05-2007, 21:59
Verwijderd
ik ben hopeloos verliefd gebleven op een vakantievriendinnetje.. kreeg haar niet uit mijn kop.. het jaar daarna kwam ik haar weer tegen, was het weer raak ook en toen duurde het nog langer
Met citaat reageren
Oud 11-05-2007, 22:55
Al Murphy
Al Murphy is offline
Citaat:
Tonsillitis schreef op 11-05-2007 @ 20:47 :
@ al murphy: oh ik en mijn nieuwsgierigheid willen weten wie je bedoelt
Curieuzeneus

Kianna Alarid (van Tilly and the wall)
Oud 11-05-2007, 23:01
Dirty Ole
Dirty Ole is offline
Citaat:
Lilith schreef op 11-05-2007 @ 16:41 :
Ik was verliefd op de rode Power Ranger en mn zusje op de blauwe.
Maar toen werd de rode vervangen en toen wilde ze ook de rode.

MAAR DAT GING MOOI NIET DOOR.
Want ik was de roze en de rode en de roze kregen verkering, want die kleuren leken op elkaar.
Fout, in het echt kreeg die loser van een Tommy (de groene!) verkering met de roze.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2007, 09:44
Verwijderd
Citaat:
Dirty Ole schreef op 12-05-2007 @ 00:01 :
Fout, in het echt kreeg die loser van een Tommy (de groene!) verkering met de roze.
In mijn series zaten een witte hoor.
Of een zwarte.

Rood-roze-geel-blauw-wit/zwart.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2007, 10:09
zeep007
zeep007 is offline
och ja vroegah Ooit een keer op aan stagiair op mijn middelbare school voor gym. Die ik laatst nog een keer tegenkwam in een sportschool. ik moest hartelijk lachen.

Verder weleens op langharige jongens uit de bovenbouw, want die waren zo cool. En dan probeerde ik als 14 jarige ook zo cool te zijn.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2007, 11:22
Verwijderd
Citaat:
zeep007 schreef op 12-05-2007 @ 11:09 :
Verder weleens op langharige jongens uit de bovenbouw, want die waren zo cool. En dan probeerde ik als 14 jarige ook zo cool te zijn.
Haha, zo kom ik aan mijn huidige vriendin.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2007, 11:35
Verwijderd
Citaat:
netty_dushi schreef op 11-05-2007 @ 12:42 :
Ik ook. We zijn van ongeveer dezelfde leeftijd dus werden vanaf het begin af aan bij elkaar gezet en gelukkig klikte het goed tussen ons. Dus wij gingen trouwen Ik heb nog een heleboel foto's van ons als kleine guppies op een bankje, samen dansen, toneelstukjes maken, dat soort dingen.

Toen ik trouwde kreeg ik een boekje van familie en vrienden waarin iedereen wat gemaakt had.
Op zijn bladzijde stonden drie fotootjes van ons op een bankje toen we een jaar of 2, 3 waren. De eerste dat we naast elkaar zitten, de tweede dat we kusjes geven en op de derde zit hij alleen heel sip te kijken.
En eronder staat: Hè, waar is Nala nou? Menahem, ze is voor jou!

Echt supergaaf
Met citaat reageren
Oud 12-05-2007, 18:55
RainDrops
RainDrops is offline
hoe langer ik er over denk, hoe meer mensen ik bedenk. Ik ben alleen maar verliefd op foute mensen.
Oud 12-05-2007, 19:23
Verwijderd
Citaat:
RainDrops schreef op 12-05-2007 @ 19:55 :
hoe langer ik er over denk, hoe meer mensen ik bedenk. Ik ben alleen maar verliefd op foute mensen.
haay
Met citaat reageren
Oud 12-05-2007, 19:43
Little Sister
Little Sister is offline
Een langharige jongen uit de 6e van onze school. Halflang zwart haar, blauwe ogen. Oef...Ik zat zelf in de derde en aangezien ik te verlegen was om ook maar een woord tegen 'm te zeggen, noemde ik hem altijd 'Lacoste', aangezien hij daar het vaakst polo's van droeg. Verder val ik van nature op een beetje arrogante jongens, dat leidt wel vaker tot klootzakken.

En de nieuwe buurman, oe, die nu al dagen topless door de tuin wandelt. Jammer dat ie 2 kinderen heeft..
Oud 12-05-2007, 19:54
Verwijderd
Citaat:
Little Sister schreef op 12-05-2007 @ 20:43 :
Verder val ik van nature op een beetje arrogante jongens, dat leidt wel vaker tot klootzakken.

Citaat:
haay
Met citaat reageren
Oud 13-05-2007, 00:09
Dirty Ole
Dirty Ole is offline
Citaat:
Lilith schreef op 12-05-2007 @ 10:44 :
In mijn series zaten een witte hoor.
De witte kwam pas later (de groene werd omgevormd tot wit, geloof ik)
Met citaat reageren
Oud 13-05-2007, 01:18
Hernuel Fan
Hernuel Fan is offline
op mezelf
Oud 13-05-2007, 07:41
Verwijderd
Ik had rond mijn achtste een zwak voor Gert van Samson en Gert.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2007, 11:33
Verwijderd
Citaat:
Starsailorr schreef op 13-05-2007 @ 08:41 :
Ik had rond mijn achtste een zwak voor Gert van Samson en Gert.
Herkenning! En toen het concert waar ik en mijn broertje heen wilden werd afgelast omdat ze voor een grotere zaal gingen spelen brak mijn hart en heb ik die serie nooit meer gekeken.
Ik bedenk me net dat ik ook een zwak had voor een jongen bij mij in de klas, in groep zeven en acht. Hij was verder niet bijzonder, maar toen ik hem later nog eens zag en de Harry Potter hoos inmiddels aan de gang was bleek hij het Nederlandse evenbeeld te zijn van Harry P.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten