Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
*Ik ben toen ik jong was een jaar verliefd geweest op mijn buurjongen. Ik was jarig en werd 11. Die dag had ik besloten, dat mijn vriendinnetjes verkering mochten vragen. Hun waren zo stom, dat ze het gingen vragen waar iedereen bij was. Ik heb mijn hele verjaardag zitten huilen. Toen kwam die 's avonds langs met een geplukte bloem om het goed te maken. Daar kan ik nu nog steeds met hem om lachen. *Toen hier een kas werd gebouwd, ging de zoon van de aannemer ook altijd mee. Op hem had ik ook wel een crush. Hij was wel scheetig. Uiteindelijk gingen ze weg én was ik van plan een brief naar hem te schrijven. Blij dat ik het niet gedaan heb. Het lag eerder aan mij, dan de jongens, eigenlijk. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Lal, ik was toen ik 8 - 12 was constant verliefd op allemaal debiele dingen. Zoals Darkwing Duck en Zorro uit die oude serie die toen op tv was en dat ene semi-langharige joch met een wipneus uit Eerie Indiana. En toen ik 10 was wilde ik heel graag vampier worden en toen was ik verliefd op Dracula en maakte ik tekeningen van hoe we gingen zoenen en hoe z'n tanden in de weg zaten.
![]() Toen ik dertien was raakte ik gefascineerd door het idee van polygamie en raakte ik verliefd op mijn beste vriendin én haar vriend, dat was ook wel hopeloos. Zij was een jaar ouder en hij 4 jaar ouder en ik heb het ze nooit verteld ![]() En nog meer kansloos - toen ik veertien/vijftien was raakte ik verliefd op een jongen van 19. Die was heel metal en hij had heel lang haar en ik was heel alto, dus dat vond ik wel gaaf. Toen kreeg hij opeens een vriendin en daar is hij nog steeds bij, ze wonen samen enzo. Nja, die verliefdheid was dus gauw over. De grap is, ik spreek 'm nu nog steeds weleens, en hij heeft een keer bekend dat 'ie mij toen ook heel leuk vond, maar niets met me wilde omdat ik te jong was. Verder zit 'ie alleen maar te klagen over z'n huidige vriendin en zit 'ie te zeggen dat hij toen hij de kans had gewoon voor mij had moeten gaan. Hah, kans gemist. |
![]() |
||
Citaat:
![]() en in de derde had ik nog eens een maand iets met een jongen die nog in de linkin park en kornfase zat en waarmee ik een keer had gezoend. en mijn vorige 'vriend', dat was een forumbaas. dus dat zegt wel genoeg. oja en ik was natuurlijk zwaar verliefd op bogdan drazic en cas janssen . ik was vroeger een fangirl van alles wat een lul had denk ik.
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar toen werd de rode vervangen en toen wilde ze ook de rode. MAAR DAT GING MOOI NIET DOOR. Want ik was de roze en de rode en de roze kregen verkering, want die kleuren leken op elkaar. |
![]() |
||
Citaat:
@ al murphy: oh ik en mijn nieuwsgierigheid willen weten wie je bedoelt ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Kianna Alarid (van Tilly and the wall) ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Of een zwarte. Rood-roze-geel-blauw-wit/zwart. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Toen ik trouwde kreeg ik een boekje van familie en vrienden waarin iedereen wat gemaakt had. Op zijn bladzijde stonden drie fotootjes van ons op een bankje toen we een jaar of 2, 3 waren. De eerste dat we naast elkaar zitten, de tweede dat we kusjes geven en op de derde zit hij alleen heel sip te kijken. En eronder staat: Hè, waar is Nala nou? Menahem, ze is voor jou! Echt supergaaf ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik bedenk me net dat ik ook een zwak had voor een jongen bij mij in de klas, in groep zeven en acht. Hij was verder niet bijzonder, maar toen ik hem later nog eens zag en de Harry Potter hoos inmiddels aan de gang was bleek hij het Nederlandse evenbeeld te zijn van Harry P. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
verliefd op een goede vriend nouckster | 5 | 30-04-2011 20:26 | |
Liefde & Relatie |
verliefd op een meisje met een foute vriend... sander-ruiter | 6 | 28-04-2011 10:43 | |
Liefde & Relatie |
Te vroeg verliefd? Mr. Macphisto | 9 | 11-10-2010 19:16 | |
Liefde & Relatie |
Hoe vaak ben jij verliefd geweest, hoe lang & hoe hevig? Verwijderd | 87 | 13-07-2007 16:32 | |
Liefde & Relatie |
Help ben verliefd op 2 jongens, wat moet ik doen!! sunflower83 | 19 | 10-05-2004 20:13 | |
Liefde & Relatie |
Foute mannen teddybeer1983 | 48 | 22-10-2003 17:39 |