Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-04-2011, 23:53
nouckster
nouckster is offline
Hallo Allemaal,

Ik zit met een probleem.
Er is een jongen die ik al zo'n 2 jaar ken, maar we zijn eigenlijk nooit echt met elkaar omgegaan. Wel als we elkaar zagen was t hoi hoe is t? etc.etc.

Nu sinds 3 maanden werken we samen en we werken beide in het theater en gaan daar heel erg close met elkaar om. We kunnen goed samenwerken, hebben goede gesprekken en hebben samen lol om de meest vreemde dingen.

Eigenlijk vanaf dag één dat we samen werken zijn we veel bij elkaar en hebben we een soort klik. Dit was onze collega's ook opgevallen en begonnen ons ermee te plagen.

Hierdoor gaan wij ons steeds geheimzinniger gedragen en hebben we veel meer onderonsjes. Zoals wanneer ze t ff niet zien elkaar ff aanraken of een hele foute schuine opmerking maken.

Het probleem is dat ik denk dat ie dit puur doet voor de lol en om mij te plagen. Hij zegt namelijk dat ie op mannen valt, maar hij heeft ook één keer gezegd dat ie gewoon op mensen valt..

Laatst zei hij een keer dat het best mogelijk zou zijn dat als we wat op hebben dat er dan best het een en ander zou kunnen gebeuren. Nu gaan we de laatste tijd wel erg ver met het plagen van elkaar met die hele schuine en foute grappen.

Ik weet gewoon niet of dit gewoon een hele hechte vriendschap is ( maar dan ook heel hecht. ik weet dingen over hem en hij over mij die ik normaal nooit van iemand zou wete na 3 maanden.. en dat ook op sexueel gebied.. er is niks gebeurd, maar hebben het er wel over gehad.. (wel in de vorm van een grap.. ) of dat er misschien toch iets is tussen ons.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-04-2011, 23:58
nouckster
nouckster is offline
**verwijderd**

Laatst gewijzigd op 25-04-2011 om 00:07.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2011, 10:44
ik_eet_egels
ik_eet_egels is offline
Ga eens flink zuipen met hem alleen. Wie weet wat er dan voor leuks kan gebeuren.
Oud 25-04-2011, 10:52
Verwijderd
Meestal als je zo fout loopt te klieren, is er ook wel echt wat. Alleen als hij homo is, dan maakt dat het wel vaag... is hij dat ook echt of zit hij maar te geinen daarmee?
Met citaat reageren
Oud 25-04-2011, 14:57
nouckster
nouckster is offline
Hij is echt homo, maar ik twijfel of hij geen bi is. Hij heeft een tijdje een vriendje gehad, maar waar hij nou op valt geen idee..
Met citaat reageren
Oud 30-04-2011, 20:26
sweet lies
sweet lies is offline
ik heb zoiets ook gehad, aleen zonder het homo gedeelte... je kan het het beste vertellen, of je krijgt daardoor wat met hem of je kan je der weer overheen zetten.. bij mij en die jonge is onze band veeeeel sterker gewoorden
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten