Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-04-2007, 22:16
Bisonkit
Bisonkit is offline
Het lukt me nog steeds niet.
Oud 14-04-2007, 22:57
Verwijderd
Niet zien/spreken (in ieder geval zo weinig mogelijk), door leven en veel afleiding zoeken. Alleen de tijd kan dat gevoel weg nemen.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2007, 09:02
Verwijderd
-> l&r
Met citaat reageren
Oud 15-04-2007, 10:08
dallie
dallie is offline
Geen contact hebben, veel met anderen contact hebben
Oud 15-04-2007, 10:42
Verwijderd
een ander en beter lief zoeken / hebben
Met citaat reageren
Oud 15-04-2007, 11:12
freud
freud is offline
rebound
Oud 15-04-2007, 11:42
dallie
dallie is offline
Citaat:
freud schreef op 15-04-2007 @ 12:12 :
rebound
Rebound is voor onzekere personen een geweldige oplossing ja.
Oud 15-04-2007, 13:30
Jumpfrious
Jumpfrious is offline
Samen met je vriendinnen een grote lijst maken met al zijn slechte eigenschappen en die dan doorlezen als je weer aan hem denkt
Met citaat reageren
Oud 15-04-2007, 14:33
Magican
Magican is offline
De hoer uithangen
Oud 15-04-2007, 18:07
Bisonkit
Bisonkit is offline
Ik ben vandaag met 'm op stap geweest en dat heeft als zeer goede therapie gewerkt. Ik denk hoop wens dat het nu echt afgesloten is voor me.
Oud 15-04-2007, 18:54
Jumpfrious
Jumpfrious is offline
Hoezo werkt het goed als je hem ziet dan?
Met citaat reageren
Oud 15-04-2007, 22:53
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
dallie schreef op 15-04-2007 @ 12:42 :
Met citaat reageren
Oud 15-04-2007, 23:55
Verwijderd
Gewoon hem niet meer zien en spreken. Laat je ex ook geen contact met jou zoeken, echt de beste remedie. IN alle rust kun je hem en je verdriet dan verwerken. Jaja ervaring
Met citaat reageren
Oud 16-04-2007, 06:42
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Meld je aan voor dit topic
Oud 16-04-2007, 06:53
dallie
dallie is offline
Citaat:
Chimera schreef op 15-04-2007 @ 23:53 :
Waarom kom je over je sex door seks met een ander? Zodat je weet dat je weer in de markt ligt? Dat je niet meer afhankelijk van haar bent maar ook bij anderen aan je trekken kan komen?
Oud 16-04-2007, 09:02
Verwijderd
Citaat:
dallie schreef op 16-04-2007 @ 07:53 :
Waarom kom je over je sex door seks met een ander? Zodat je weet dat je weer in de markt ligt? Dat je niet meer afhankelijk van haar bent maar ook bij anderen aan je trekken kan komen?
Je kunt ook rebounddaten, d'r hoeft niet meteen seks bij te komen kijken. En natuurlijk is het leuk om te weten dat je goed in de markt ligt, maar dat weet ik tijdens een relatie ook wel. Rebound is gewoon een fantastisch goede afleiding en een mooie vervanging van de fysieke dingen (en dan knuffelen en zoenen ook) die je mist als het uit is.

Ik voelde me al reboundend eigenlijk alles behalve onafhankelijk van exlief, trouwens
Met citaat reageren
Oud 16-04-2007, 10:11
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
dallie schreef op 16-04-2007 @ 07:53 :
Het is leuk je aandacht op een andere vrouw te richten. Als je uit een relatie komt, is het leuk om een beetje rond te sletten om te merken dat nou juist een van de nadelen van een relatie is, dat je monogaam moet zijn. Dus nee, het heeft geen drol met onzekerheid te maken, en ik vind het ook vrij kansloos dat zo simpel te stellen.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2007, 10:25
Verwijderd
hem/haar niet meer zien

het moet eruit slijten.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2007, 10:27
Verwijderd
Citaat:
dallie schreef op 15-04-2007 @ 12:42 :
ok man
Met citaat reageren
Oud 16-04-2007, 10:27
dallie
dallie is offline
Citaat:
Chimera schreef op 16-04-2007 @ 11:11 :
Het is leuk je aandacht op een andere vrouw te richten. Als je uit een relatie komt, is het leuk om een beetje rond te sletten om te merken dat nou juist een van de nadelen van een relatie is, dat je monogaam moet zijn. Dus nee, het heeft geen drol met onzekerheid te maken, en ik vind het ook vrij kansloos dat zo simpel te stellen.
Uh, ik weet dat het een van de nadelen van een relatie is. Dat hoef ik niet te merken. Sex hebben met anderen is niks mis, ook niet als je het veel doet. Maar om psychologisch over iets heen te komen vind ik nogal triest.
Oud 16-04-2007, 10:29
Verwijderd
Citaat:
dallie schreef op 16-04-2007 @ 11:27 :
Uh, ik weet dat het een van de nadelen van een relatie is. Dat hoef ik niet te merken. Sex hebben met anderen is niks mis, ook niet als je het veel doet. Maar om psychologisch over iets heen te komen vind ik nogal triest.
dat is iets anders dan te stellen dat het voor onzekere personen is
Met citaat reageren
Oud 16-04-2007, 10:56
Bloem
Bloem is offline
Citaat:
Ach, het kan wel helpen volgens mij. Al is het alleen maar om echt door te laten dringen dat je ex niet de enige leuke man/vrouw op aarde is.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2007, 12:12
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Euh, dat heet 'leven'. Uitgaan, gezellig hebben, zoenen met willekeurige vrouwen en met een beetje geluk met d'r mee naar huis. Jeweets, die dingen die je doet als je single bent en niet op een relatie zit te wachten?

Citaat:
Bloem schreef op 16-04-2007 @ 11:56 :
Ach, het kan wel helpen volgens mij. Al is het alleen maar om echt door te laten dringen dat je ex niet de enige leuke man/vrouw op aarde is.
M'n vriendin is niet de enige leuke vrouw op aarde, dat weet ik nu ook wel. Ik heb alleen als het uit gaat nog meer dan normaal de behoefte om niet in m'n eentje thuis te zitten, en ik zie niet wat daar 'triest' aan is eerlijk gezegd. Ik vind thuis zitten kniezen triester. En als het uitgaan van die relatie geen impact op je heeft stelde die kennelijk geen zak voor
Met citaat reageren
Oud 16-04-2007, 13:46
juno
juno is offline
Het spreekwoord luidt niet voor niets: "Geen hand vol, maar een land vol".

Echt, de helft van de wereldbevolking bestaat uit mensen van het juiste geslacht. En daar zitten ontzettend leuke exemplaren tussen. Dus veel rondsletten, dan kom je er vanzelf eentje tegen.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2007, 13:48
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Bartezz schreef op 16-04-2007 @ 11:25 :
hem/haar niet meer zien

het moet eruit slijten.
Jammer alleen dat dit nou juist zo vreselijk lang duurt
Oud 16-04-2007, 13:51
Verwijderd
Citaat:
Alle afleiding is goed; sommige dingen leiden alleen meer af dan andere. Zelfs al gebruik je het alleen om over iemand heen te komen, wat is er dan triester aan dan veel bij je vrienden uithuilen of enorm veel chocoladeijs eten? Lol maken om verdriet te vergeten vind ik minder triest dan erin te zwelgen...
Met citaat reageren
Oud 16-04-2007, 16:41
Kaps
Kaps is offline
Citaat:
Morgan schreef op 16-04-2007 @ 14:51 :
Alle afleiding is goed; sommige dingen leiden alleen meer af dan andere. Zelfs al gebruik je het alleen om over iemand heen te komen, wat is er dan triester aan dan veel bij je vrienden uithuilen of enorm veel chocoladeijs eten? Lol maken om verdriet te vergeten vind ik minder triest dan erin te zwelgen...
i second that

(en 'lol maken'... that's a nice way to put it)
waarom ik dat in het engels schrijf weet ik ook niet

[edit]als je merkt dat je eigen ex aan het rondsletten is, is dat natuurlijk wel minder. Mja, wat doe je eraan heh[/edit]
Oud 16-04-2007, 16:56
Luki
Luki is offline
In het engels zijn sommige uitdrukkingen die je niet met nederlandse uitdrukkingen kan vergelijken, daarom denk ik

Maar ot,
Veel contact met andere mensen, lijkt me een goed idee zodat je je ex kunt 'ontwennen'. Dan zie je misschien nieuwe dingen in nieuwe mensen. Hoe dan ook je krijgt er het gevoel van dat je vooruit gaat. En dat ga je dan denk ik ook. En dat is de bedoeling. En je vind ook eerder je 'eigen identiteit' weer terug, als je al zo lang met die persoon had dat je op hem afgestemd was.
Spreek uit ervaring..
Oud 16-04-2007, 18:11
annetta1234
annetta1234 is offline
gewoon hem/haar uitjehooft halen kijk anders naar andere leuke jongens (of als je een jonge bent naar meisjes kijken) dan haal je hem/haar meteen uit je hooft teminste helpte bij mij
Met citaat reageren
Oud 16-04-2007, 18:27
Verwijderd
Citaat:
annetta1234 schreef op 16-04-2007 @ 19:11 :
gewoon hem/haar uitjehooft halen kijk anders naar andere leuke jongens (of als je een jonge bent naar meisjes kijken) dan haal je hem/haar meteen uit je hooft teminste helpte bij mij
vraagstelling; hoe krijg je je ex uit je hoofd?

antwoord; gewoon hem/ haar uit je hoofd halen.

vraagstelling; Hoe lossen we het wereldvoedselprobleem op

antwoord; gewoon het wereldvoedselprobleem oplossen.

edit;

en dan zeg ik niets over de spelling
Met citaat reageren
Oud 16-04-2007, 18:34
Verwijderd
Citaat:
Bartezz schreef op 16-04-2007 @ 19:27 :
vraagstelling; hoe krijg je je ex uit je hoofd?

antwoord; gewoon hem/ haar uit je hoofd halen.

vraagstelling; Hoe lossen we het wereldvoedselprobleem op

antwoord; gewoon het wereldvoedselprobleem oplossen.

edit;

en dan zeg ik niets over de spelling

( stiekem toch )
Met citaat reageren
Oud 16-04-2007, 19:45
Dotcom
Dotcom is offline
De enige manier is om alles van hem uit je woning te verwijderen, inclusief foto's.

Verder voorkomen dat je hem tegenkomt. Als hij contact met je zoekt verzoeken hem of haar daarmee op te houden.

Na ca. 2 tot 24 maanden heb je je ex uit je hoofd.
Oud 16-04-2007, 21:15
Qimm
Qimm is offline
Leven. Door gaan, nieuwe dingen oppakken en even (al is het maar tijdelijk) geen contact.
Ga niet thuis zitten kniezen en je afvragen wat hij/zij allemaal doet zonder jou.
Oud 17-04-2007, 09:42
Verwijderd
Drugs, veel drugs.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2007, 10:05
Mephisto
Mephisto is offline
Drank.
Oud 17-04-2007, 10:09
Verwijderd
Citaat:
EPD schreef op 16-04-2007 @ 17:41 :
i second that

(en 'lol maken'... that's a nice way to put it)
waarom ik dat in het engels schrijf weet ik ook niet

[edit]als je merkt dat je eigen ex aan het rondsletten is, is dat natuurlijk wel minder. Mja, wat doe je eraan heh[/edit]
Nou ja, als het geen lol maken is, heb je er niks aan, toch

En ik had liever dat ie rondslette dan dat hij na 2 weken al een nieuwe grote liefde had. Rondsletten kon ik begrijpen; mij zo snel vergeten als ik nog zo met hem in mijn hoofd zat, nah.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2007, 14:34
Schuah
Schuah is offline
Rondsletten is geen oplossing, althans, dat was het voor mij niet. 2 keer in een vergevorderd stadium van voorspel ben ík (ja, een man!) afgehaakt, omdat ik nog teveel met mijn ex in m'n kop zat.

Naar aanleiding van reacties op dit forum, 5 weken geen contact gehad, wat fantastisch heeft gewerkt, alsnog (enkele maanden te laat) mijn hartelijke dank voor uw medewerking!

Dan zal ik het nu niet hebben over dat zíj toen ineens weer verliefd werd enzo, want dat doet er nu niet toe
Oud 17-04-2007, 22:24
Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
Dotcom schreef op 16-04-2007 @ 20:45 :
De enige manier is om alles van hem uit je woning te verwijderen, inclusief foto's.

Verder voorkomen dat je hem tegenkomt. Als hij contact met je zoekt verzoeken hem of haar daarmee op te houden.

Na ca. 2 tot 24 maanden heb je je ex uit je hoofd.
dat eerste is niet waar. Ik heb genoeg foto's waar mn exvriendje ook op staat in mn kamer en die staan er nog steeds ookal is het al anderhalfjaar uit.

Ik zeg ook dat het een kwestie van tijd is. Hem niet/nauwelijks zien helpt wel een heleboel, heb ik gemerkt.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2007, 07:38
Verwijderd
Komt wel goed meis.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2007, 07:54
freud
freud is offline
en op een vreemde manier kan rebounden jaloezie opwekken bij de ex, die dan weer merkt dat hij jou mist

niet dat je dat om die reden moet doen, maar ik merk het uit eigen ervaring.
Oud 18-04-2007, 08:50
Soezen
Soezen is offline
Bij mij is soms de confrontatie met mijn ex wél goed. Elke keer gaat het een stukje beter. Als ik hem helemaal niet meer zie, en dan een keertje wel, komt die klap volgens mij heel hard ineens. Verder heb ik alle foto's, schilderijen en kaartjes eventjes weggedaan. Op msn ook even verwijderd, dat ik hem iig niet online zie.

Enja, zorg dat je véél dingen te doen hebt.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2007, 10:13
Verwijderd
Citaat:
Loontjuh schreef op 18-04-2007 @ 08:38 :
Komt wel goed meis.
feli!
Met citaat reageren
Oud 18-04-2007, 11:31
Verwijderd
Citaat:
Bartezz schreef op 18-04-2007 @ 11:13 :
feli!
Offtopic: Dank je
Met citaat reageren
Oud 18-04-2007, 12:10
Verwijderd
Op vakantie gaan met een groep onbekende mensen
Met citaat reageren
Oud 18-04-2007, 12:33
Verwijderd
Citaat:
Loontjuh schreef op 18-04-2007 @ 08:38 :
van mij ook een dikke proficiat
Met citaat reageren
Oud 18-04-2007, 12:45
Verwijderd
Citaat:
freud schreef op 18-04-2007 @ 08:54 :
en op een vreemde manier kan rebounden jaloezie opwekken bij de ex, die dan weer merkt dat hij jou mist

niet dat je dat om die reden moet doen, maar ik merk het uit eigen ervaring.
Of zijn rebound leidt tot de ontdekking dat hij jou mist
Met citaat reageren
Oud 18-04-2007, 13:32
jacob_slomp
jacob_slomp is offline
een ex... eerst had ik 3,5 jaar met haar... toen ging het uit, en dan blijft ze nog maanden in je hoofd spoken.. tis nu al meer dan 2 maand uit, en toch denk ik nog regelmatig aan haar

slechte eigenschappen zoeken werkt trouwens erg goed :-)
Oud 18-04-2007, 13:56
Verwijderd
Hé Jacob, jij hier?
Met citaat reageren
Oud 19-04-2007, 06:58
WolterB
WolterB is offline
Sowieso moet je het tijd geven. Verder is het heel persoonsafhankelijk op welke manier je de relatie het best kan verwerken. Elkaar op vriendschappelijke basis blijven zien kan in sommige gevallen goed werken, terwijl totaal geen contact in een andere situatie het beste is. Veel leuke dingen met vrienden doen is ook altijd erg goed
Oud 19-04-2007, 16:37
xYESTERDAY
xYESTERDAY is offline
Een andere Jongen zoeken xD
Reageren

Regels voor berichten