![]() |
||
![]() |
Citaat:
en daarnaast werk ik ook nog ong 14 uur . ik ga naar school , kom terug heb 65 min om mn werk spullen te pakken ga aan het werk tot 6 uur ben om half 7 terug . eten tot kwart voor 7 en dan om 7 uur trainen met A1 of het 2e ..
||
![]() |
Citaat:
want een jongen uit mn klas is judoka . en die zegt dat een percentage onder de 3 % dodelyk is . ook eet ik echt wel goed. zal ik mss een te snelle stof wisseling hebben ? hmm .. ik ga maar aan het werk , k lees de volgende berichten morgen wel . zo werk dan trainen even op stap .. Groeten ![]()
|
Jij hebt géén vetpercentage van 1,96%. Dat kan ik je zwart op wit garanderen (en mocht je het toch hebben, dan zou ik als ik jou was een boek uitgeven hoe dat te bereiken, want de hele bodybuildwereld gaat je boek willen kopen!).
Bereken je vetpercentage anders eens op deze site: http://www.fittogether.net/ |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
als je echt 1,96 % zou hebben zou je dood zijn, als je 1,9 % onderhuids zou hebben zou je een volledig uitgehongerd wrak zijn. Dat zal dus wel mee vallen.
Als je desondanks wil aankomen: op www.voedingscentrum.nl staan wel wat tips en in het voeding&gezondheid topic willen mensen je ook altijd wel helpen. Je kunt eventueel ook aan je huisarts vragen of die je doorverwijst aan een dietist. Je zegt dat je sport, als dat fitness is: daar lopen ook mensen rond die er verstand van hebben en die je om tips kunt vragen. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
leeftijd/hoogte/gewicht Verwijderd | 254 | 26-05-2003 12:44 |