Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik merk dat nu ook wel, ik zit me drukker te maken over het feit dat mijn docenten nu (waarschijnlijk) denken dat ik er met de pet naar heb gegooid dan dat ik een 5 sta. Dit heeft geresulteerd in flink wat overgewicht aangezien ik problemen liever voor mezelf houd, en ik ben continu verkrampt omdat ik gestresst ben en daardoor krijg ik last van mijn nek. Ik heb al een hele hoop geprobeerd maar niets helpt. Natuurlijke geneeswijzen, een haptonoom, fysiotherapie, cognitieve gedragstherapie, een assertiviteitscursus.. Eigenlijk zou ik een baan moeten hebben die wel op mijn denkniveau is, maar waarmee ik me niet bezig hoef te houden als ik de deur achter me dicht trek tot de volgende keer dat ik op mijn werk verschijn. Maar ja, vind maar eens zoiets... |
![]() |
||
Citaat:
Maar goed, om exact de reden die jij aan geeft twijfel ik of het wel zo'n goed idee is om te stoppen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() @Nonaj: Misschien dat je in aanmerking kunt komen voor jaar extra studiefinanciering of extra financiering via de universiteit? Overleg eens met een studieadviseur over de mogelijkheden (die zijn er vaak namelijk genoeg als je door problemen studievertraging oploopt). En misschien kun je je master in deeltijd afronden? Dat je bv. maar de helft van de vakken volgt... Loop je nog wel wat vertraging op, maar dan kan je het wel meer op je eigen tempo doen en wellicht scheelt het wat stress, en heb je daarna wel je master. |
![]() |
||
Citaat:
Of ik kans maak op extra studiefinanciering via de universiteit betwijfel ik. Bij mijn vorige opleiding had ik dat wel, toen had ik ook problemen en had ik dat keurig gemeld aan de studieadviseur, maar toen heb ik mijn vertraging weten weg te werken. Ik geloof dat die studieadviseur toen wel zei dat ze een officiele verklaring nodig hadden. Ik heb wel een verklaring van mijn psycholoog dat ik niet helemaal 100 ben maar die is van 2 jaar geleden dus ![]() Ik heb al een afspraak gemaakt met de studieadviseur ja. |
![]() |
|
En, je kan toch gewoon 1 jaartje alles lenen? Dat maakt ook echt niet zoveel uit hoor.
Verder herken ik delen van wat je zegt heel goed, ik had dat ook heel erg toen ik net op kamers ging en het duurt gewoon even voor je echt helemaal op je plek bent. Sociale angst herken ik ook wel, maar als je daaraan toegeeft wordt het alleen nog maar erger, vind ik. Als ik jou was zou ik nog 1 jaar doorgaan en eventueel naar een studieversnellingsgroep gaan of iets anders (www.rug.nl/so) of toch weer naar de psych.
||
Citaat:
![]() Ik ben ook bang dat ik straks geen baan kan vinden en aangewezen ben op een productiebaantje en dat houd ik door lichamelijke klachten niet vol. Nou ja, werken zal nog wel lukken maar daarnaast heb ik dan geen leven meer omdat ik dan verga van de pijn. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Heb ook al eens gekeken naar baantjes bij de universiteit zelf, maar die staan niet op de site ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb mijn studieadviseur ook gevraagd of het verstandig was om te stoppen na de bachelor en zij vond van niet. Omdat het systeem nog maar zo kort geleden ingevoerd is had ze er ook nog geen goed beeld van wat er allemaal mogelijk was met alleen een bachelor en de meeste mensen gingen toch door om de master te halen... |
Advertentie |
|
![]() |
|
|