Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-06-2007, 18:20
Vergezicht
Vergezicht is offline
Ik had nog nooit een serieuze relatie gehad. Ook nooit echt de behoefte daartoe gevoeld, trouwens. Tot vorig jaar augustus. Toen werd ik ineens hels verliefd op een geweldig meisje. Ze wees me af. Dat is één van de pijnlijkste dingen die me ooit is overkomen.

Maar er is meer gebeurd. Met andere meisjes. Volgens diezelfde meisjes ben ik 'leuk' en 'best knap'. Maar keer op keer laten ze me keihard vallen. Nooit begint een meisje een gesprek tegen me. Ik moet altijd beginnen. Altijd ben ik degene die het eerste smsje verstuurd. O, alle meisjes reageren wel, daar niet van...

Totdat ik wat verder wil Al 3 meisjes in een half jaar hebben me daar alleen gelaten. Stuk voor stuk met kutexcuses ('daar ben je toch véél te lief voor', 'ik ben nog niet toe aan een relatie, het ligt aan mij, niet aan jou', 'Je bent echt een hele toffe gast, maar ik voel niets, sorry')

Wat is dat? Ik ben toch zo 'leuk, knap en grappig'? Alle meisjes reageren in eerste instantie goed, alles gaat prima. En dan gebeurd er weer zoiets.

Daar ga ik me zó enorm kut door voelen. Ik voel me gewoon enorm eenzaam. Ik al een half jaar constant huilerig, als ik alleen ben. Ik voel me gewoon zo ongeloofelijk eenzaam. Iedereen om me heen krijgt een vriendin. En bij mij houdt het na het eerste stadium altijd al op. Ik zit op het moment helemaal vast. Ik zit er helemaal doorheen.
Advertentie
Oud 08-06-2007, 18:35
At the Drive-in
At the Drive-in is offline
les 1: Leg de basis bij jezelf en vertrouw op je zelfredzaamheid zodat je in dit soort situaties altijd op jezelf kan terugvallen en niet te veel hier aan onder door gaat. En focus je niet te veel op alleen maar de liefde. Het leven heeft zoveel meer te bieden

En verder..ik weet hoe het is om het mee te maken. De afwijzing en daaruit voortkomende twijfel over jezelf. Maar ik weet inmiddels ook hoe het is om na al dat proberen en wachten toch voor al mijn (soms bijna weggeteerde) hoop en geduld beloond te worden. En ik weet eigenlijk wel zeker dat dat laatste ook jou gaat overkomen. Vooral omdat ik nog niet zolang geleden ook in die positie van twijfel heb gezeten.

Inmiddels heb ik al ruim 15 maanden een fantastische vriendin Dus hou je hoofd omhoog en hou moed.
Oud 08-06-2007, 18:36
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Jouw topic staat zelfs nog op de eerste pagina

Regels voor berichten