Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
"Er is een nieuw spaarprogramma van KPN dat trouwe klanten in de gelegenheid stelt om te sparen voor gratis belminuten, gratis sms'jes, bijzondere verrassingen en exclusieve cadeaus." ...maar zo ging het dus blijkbaar niet, dus dan klopt de zin niet, denk ik. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik vraag me trouwens af of er in dit geval sprake kan zijn van een intonatorisch losgekoppeld zijn van de hoofdzin, want dat levert toch een heel rare intonatie op? Inmiddels heb ik het één en ander gelezen over taalwetenschap en het is niet zo dat ik de schrijftaal altijd boven de spreektaal laat prevaleren, dus ik verwerp je argument niet zonder meer. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Engelse zin Lockerzz | 22 | 04-09-2010 20:33 | |
Engelse zin Lockerzz | 0 | 17-06-2010 12:35 | |
My essay is on the article about ... - correcte zin? Oogieboogie | 2 | 27-11-2006 16:58 | |
Algemene schoolzaken |
Is deze zin correct nederlands? bij | 35 | 29-01-2005 15:12 | |
Verhalen & Gedichten |
Even een vraagje is deze zin correct nederlands? bij | 23 | 12-01-2005 16:05 | |
Verhalen & Gedichten |
"Afscheidsrede", enkele vraagjes clubje | 6 | 18-05-2003 23:01 |