Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ofzo.. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
mn redenen dat ik ben gestopt met mn laatste relatie
-ik voelde me gevangen -ik deed geen dingen die ik wou -de verliefdheid was over en er kwam geen houden van voor terug -ik was nog niet klaar voor zoiets vasts -ik was te afhankelijk van hem verder redenen die voor mij kappen zouden beteken -als hij geen respect meer voor mij heeft -als hij geen moeite meer doet voor mij en onze relatie -als hij vreemdgaat -als hij me erge leugens verteld -als hij me slaat |
![]() |
|
![]() |
Als hij me niet met respect behandelt (slaan, geestelijk kapot maakt, vreemdgaat)
Als de gevoelens verdwijnen, als de magie verdwijnt dus. Als ik me niet meer lekker voel in de relatie. Als ik ongelukkig ben ik zijn bijzijn, ook als er niks aan de hand is.
|
Hier wil ik eigenlijk niet over nadenken!
Het gaat gewoon goed tussen ons nu, waarom aan het einde van de relatie denken?! ![]() Ik merk het wel.. als het echt niet meer gaat, geestelijk als lichamelijk moet het dan niet goed meer gaan.
||
Citaat:
Wel, iig, als zij vreemdgaat, dan ga ik toch behoorlijk twijfelen. Ik denk dat als zij mij niet (meer) respecteerd om wat en wie ik ben.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd - Vuurverleden Verwijderd | 0 | 11-06-2006 10:45 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
De ongefundeerde afkeer naar George W. Bush en de Amerikanen. the atmosfere | 154 | 17-08-2003 15:43 |