Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-07-2002, 20:21
20marianne12
20marianne12 is offline
Laatst had ik het er nog eens met een vriendin over. Hoeveel vertel jij je moeder wat betreft jongens. Als ik bijvoorbeeld uit ben geweest en heb gezoend met een jongen en de volgende dag aan het ontbijt vraagt mijn moeder en waren er nog leuke jongens? Dan ga ik niet uitgebreid vertellen dat ik met een jongen heb gezoend, maar laat een ant op die vraag altijd een beetje in het midden. Of als je echt helemaal in love bent en je moeder vraagt ben je verliefd ofzo (uhm ja mijn moeder vraagt dat op de een of andere manier altijd op de juiste momenten), ook dan ga ik haar niet zeggen jah ik ben zzoooooo verliefd, maar ant dan altijd een beetje vaag. Een vriendin van mij vertelt echt ALLES aan haar moeder... maar ik had het er ook nog eens met een andere vriendin over en die vertelt even weinig als ik... nou ja wat/ hoeveel vertellen jullie??
Oud 16-07-2002, 20:32
Joris
Joris is offline
kijk, de meeste ouders doen dat om iets te ontlokken (de mijne iig). beetje irriteren, ik antwoord er zelf niet op (bij mij gaat het inderdaad om meisjes, om verwarringen te ontkomen (edit). maar ik ken iemand en die is daar heel open over met haar moeder, ligt er maar net aan. hoe goed je relatie is met je moeder of ouders...

~
Oud 16-07-2002, 20:42
zeep007
zeep007 is offline
als ik verliefd ben weet meestal de hele wereld het en dat maakt mij dan ook helemaal niets meer uit
Hoort mijn moeder het niet van mij , dan wel van mijn vriendinnen.
Ze zijn er vrij modern in, niet zo ouderwets.
De ene keer vertel ik lekker veel en vaak ben ik ook weer een gesloten boek.
Nu ga ik voor het laatste.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2002, 20:56
*MiSs HoNeY*
*MiSs HoNeY* is offline
Mijn moeder en ik zijn dus WATER&VUUR!! Duss haar vertel ik dusss echt niets...

Dat verschilt bij iedereen mijn vriendinnen praten juist weer heeel veel met hun moeder wat ik me nu voor kan stellen wat gaat haar dat aan.. en ik zou dat raar vinden ik weet niet waarom..

sommige vertellen ook uitgebreid hun sex leven nou ik snap dat niet dat is toch iets van je zelf.. nou zo denk ik er over..

Veel liefs MisS HoNeY!
Met citaat reageren
Oud 16-07-2002, 21:07
Esmée
Esmée is offline
Ik ga het dus echt niet met mijn moeder hebben over of ik met iemand gezoend heb ja of nee... dat wil mijn moeder denk ik ook helemaal niet weten Als het serieus begint te worden met een jongen en als het uiteindelijk wat wordt vertel ik het natuurlijk wel ff
Oud 16-07-2002, 21:09
WolterB
WolterB is offline
mn moeder merk het dus meestal wel, en gaat dan 'vissen', daar heb ik zo'n hekel aan dat ze nix wijzer wordt. kan over t algemeen goed met r overweg, maar met dit soort dingen dus absoluut niet

vertel over t algemeen mn vrienden meer bij over dit soort dingen dan mn moeder
Oud 16-07-2002, 21:10
martijn1985
martijn1985 is offline
Citaat:
WolterB schreef:
mn moeder merk het dus meestal wel, en gaat dan 'vissen', daar heb ik zo'n hekel aan dat ze nix wijzer wordt. kan over t algemeen goed met r overweg, maar met dit soort dingen dus absoluut niet

vertel over t algemeen mn vrienden meer bij over dit soort dingen dan mn moeder
oh dat is wel handig om te weten, dan moet ik zaterdag een btje op mijn woorden letten

Ontopic: ik ben vrij gesloten, dus mijn ouders merken weinig. Vertel ik ook vrijwel niets. Mijn vrienden weten wat dat betreft idd daar meer vanaf
Oud 16-07-2002, 21:15
alpha
alpha is offline
Mijn moeder vraagt er zelf naar. En dan vertel ik het ook wel. Ik zou het overigens niet uit mezelf vertellen, dat durf ik niet... Laf he? Maar ik zal heus niet alles vertellen denk ik, wanneer ik met iemand naar bed ga zal ik het, denk ik, niet vertellen hoor!!
Oud 16-07-2002, 21:17
20marianne12
20marianne12 is offline
Volgens mij ben ik toch wel ''normaal'' haha... nee maar toen die vriendin vertelde dat ze echt ALLES wat jongens betreft aan haar moeder vertelde d8 ik echt van heb ik dan zo'n rare band met mijn moeder (volgens mij valt dat namelijk wel mee, heb zelfs een vrij goede band met haar). Maar idd met vriendinnen kan ik het er heel erg goed over hebben, ik vind het ook meer een onderwerp om het met vrienden over te hebben dan met je moeder ! Thnx voor jullie reacties
btw moeders kunnen af en toe erg irritant zijn wat dit betreft...
Oud 16-07-2002, 21:27
Isischild©
Isischild© is offline
Ik vertel veel aan mijn moeder, gisteren hebben we nog een half uur samen condooms staan uitzoeken (voor mij dan). Ze weet dat ik het doe, dat ik het veilig doe en dat het goed gaat. Pittige details (jeeeee man, dit standje en die plek en dat ding) gaat haar niks aan , dat bespreek ik wel met een goede vriendin..
Oud 16-07-2002, 21:42
Gothic
Gothic is offline
Ik vertelde eigenlijk nooit wat aan haar... bij laatste 'vriendje' heb ik het alleen mijn vader verteld... althans hij zag het aan mijn gezicht ... mijn moeder hoorde het van mijn broertje. Ik vertel haar niets, mijn vader vertel ik meestal wel meer, als hij niet vervelend doet

Laatst gewijzigd op 16-07-2002 om 22:35.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2002, 22:15
prediker
prediker is offline
Citaat:
Gothic schreef:
Ik vertelde eigenlijk nooit wat aan haar... bij laatste 'vriendje' heb ik het alleen mijn vader verteld... althans hij zag het aan mijn gezicht ... mijn broertje hoorde het van mijn broertje. Ik vertel haar niets, mijn vader vertel ik meestal wel meer, als hij niet vervelend doet
Liggen de verhoudingen dan niet zo goed bij jullie?
Met citaat reageren
Oud 16-07-2002, 22:36
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
prediker schreef:
Liggen de verhoudingen dan niet zo goed bij jullie?
Valt opzich wel mee, wordt steeds beter, al praat ik liever met vader, dan met moeder... ach iedereen heeft wel soort voorkeur van ouders mbt praten...
Oud 16-07-2002, 22:36
Verwijderd
Ik vertel het niet wanneer ik iemand leuk vind ofzo....
Meestal loop ik dan zo van "ja ach, ik ben toch niet verliefd op hem hoor, wat een sukkel..."
Maar dan krijg ik het dus een paar weken later met hem, omdat ik hem natuurlijk wél leuk vind
Dat vertel ik dan natuurlijk wel weer aan m'n ouders.
Wanneer ik met iemand gezoend heb vertel ik het soms ook, maar alleen als het een onderdeel is van een bepaald verhaal of gebeurtenis die ik dan aan het vertellen ben.
En tijdens een relatie vertel ik wel vaak dingen waar ik mee zit enzo.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2002, 22:45
hitsiepitsie
hitsiepitsie is offline
ik hoef nooit wat te zeggen ze weet het altijd op een of andere manier.. vooral wanneer ik verliefd ben
Oud 17-07-2002, 10:15
UnUsual
UnUsual is offline
nou ik heb een hele goeie band met mijn moeder maar om nou de uitgebreide details te vertellen als ik heb gezoend, gaat me toch iets te ver.. doe ik trouwens ook niet echt aan.
maar als ik verliefd ben ofzo dan weet mijn moeder dat vrij snel, omdat ik gewoon nou eenmaal graag dat kwijtwil en als je het aan anderen verteld krijg je er alleen maar gezeur mee, me moeder kan me nog helpen zelfs, want ik lijk op haar .
Oud 17-07-2002, 10:26
sead-nbm
sead-nbm is offline
nou ik vertel mijn moeder bijna nooit iets. alleen als ik een serieuze relatie heb dan vertel ik het wel en dan stel ik haar ook aan mijn ouders voor. maar verder hoeven mijn ouders van mij niets te weten wat ik in mijn relatie doe en daar gaan ze ook niet naar vissen.
Oud 17-07-2002, 13:22
)Vampje(
)Vampje( is offline
Ik vertel bijna niks, ben daar niet zo open in.
Mijn moeder hoeft niet te weten wat ik in bed allemaal heb uitgespookt (en dat wìl ze ook niet weten...) en mijn vader al helemaal niet.

Ik heb tot twee keer toe gedacht dat ik zwanger was, één keer van mijn toenmalige vriend en één keer van een oudere vent waarvan mijn moeder dacht dat het 'gewoon' een vriend was. Die eerste keer heb ik het haar wel verteld, maar van die ander niet. Ze zou me doodschieten zeg!

Mijn moeders vriend probeerde me vroeger wel uit te horen over wat ik dan allemaal wel niet met een zeker mansfiguur deed. Dan zei ik dat we tv kijken, vroeg hij waarnaar, zei ik bijvoorbeeld GTST, zei hij weer :"Ehm, het was gisteren zaterdag". Was ik er mooi bij! Maar hij deed dat meer voor de grap, niet om mij te controleren. Zo deed hij ooit aan de telefoon eens of hij die vent zelf was. Belde hij me op van :"Hoooooi, en, kom je vanavond naar me toe?" En ik trapte er nog in ook!! Gelukkig geen vulgaire dingen gezegd...

Hmz, ik dwaal een beetje af. Vond dit wel leuke anekdotes

Ik vind het verder niet raar dat anderen wel open zijn tegen hun ouders, hoewel ik er toch niet achter sta om een sexleven met je ouders te delen.

Laatst gewijzigd op 17-07-2002 om 13:25.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2002, 13:46
Piccola
Piccola is offline
Over mijn 2 exen vertelde ik mijn moeder alles! Behalve over seks.. Maar voor de rest praatte ik echt veel met mijn moeder over mijn vriendjes enzo. Over mijn huidige vriend praat ik nooit met mijn moeder of andere familieleden. Ze hebben namelijk een hekel aan hem!
Met citaat reageren
Oud 17-07-2002, 15:56
Elsepels
Elsepels is offline
K heb het eigenlijk vrij weinig met mn ouders over dat soort dingen. Als ik met een jongen gezoend heb ofzo dan vertel ik dat dus egt niet! Wanneer ik eenmaal egt wat heb met hem dan komen ze er vanzelf wel 8er als die langs komt of we samen weg gaan of iets dergelijks. Verder hebben we het dan wel over hem maar niet over 'ons' om het zo ff te zeggen. Mn moeder moet het er egt uithalen en dan zeg ik nog vrij weinig. K heb het er veel liever over met mn vriendinnen. Die weten het meeste wel wat er speelt.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2002, 16:01
Uneksia
Uneksia is offline
ik ben altijd vrij open met mijn ouders geweest. Vertel altijd wel wat er aan de hand is, alhoewel ik natuurlijk details achterwege laat (ahum, denk niet dat ze ook erg geinteresseerd zijn in details over mijn sexleven ). M'n moeder heeft het toch altijd wel door als ik iemand leuk vind, of als er iets gebeurd is.
Oud 17-07-2002, 16:10
carnival xiii
carnival xiii is offline
Als ik ga trouwen krijgen m'n ouders het wel te horen. Tot die tijd is het mijn zaak.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2002, 17:30
miro
miro is offline
Ik vertel mijn moeder bijna alles. Ze heeft het meestal ook in de gaten als ik verliefd ben. Meestal vertel ik dr gewoon over thuis.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2002, 18:05
youriw
youriw is offline
vertel mijn ouders niets, ze vertellen mij ook niets
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten