Advertentie | |
|
![]() |
|
Mijn moeder vraagt er zelf naar. En dan vertel ik het ook wel. Ik zou het overigens niet uit mezelf vertellen, dat durf ik niet... Laf he? Maar ik zal heus niet alles vertellen denk ik, wanneer ik met iemand naar bed ga zal ik het, denk ik, niet vertellen hoor!!
|
![]() |
Volgens mij ben ik toch wel ''normaal'' haha... nee maar toen die vriendin vertelde dat ze echt ALLES wat jongens betreft aan haar moeder vertelde d8 ik echt van heb ik dan zo'n rare band met mijn moeder (volgens mij valt dat namelijk wel mee, heb zelfs een vrij goede band met haar). Maar idd met vriendinnen kan ik het er heel erg goed over hebben, ik vind het ook meer een onderwerp om het met vrienden over te hebben dan met je moeder ! Thnx voor jullie reacties
![]() btw moeders kunnen af en toe erg irritant zijn wat dit betreft... ![]()
|
![]() |
Ik vertel veel aan mijn moeder, gisteren hebben we nog een half uur samen condooms staan uitzoeken (voor mij dan). Ze weet dat ik het doe, dat ik het veilig doe en dat het goed gaat. Pittige details (jeeeee man, dit standje en die plek en dat ding) gaat haar niks aan , dat bespreek ik wel met een goede vriendin..
|
Ik vertelde eigenlijk nooit wat aan haar... bij laatste 'vriendje' heb ik het alleen mijn vader verteld... althans hij zag het aan mijn gezicht
![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 16-07-2002 om 22:35. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik vertel het niet wanneer ik iemand leuk vind ofzo....
Meestal loop ik dan zo van "ja ach, ik ben toch niet verliefd op hem hoor, wat een sukkel..." ![]() Maar dan krijg ik het dus een paar weken later met hem, omdat ik hem natuurlijk wél leuk vind ![]() Dat vertel ik dan natuurlijk wel weer aan m'n ouders. Wanneer ik met iemand gezoend heb vertel ik het soms ook, maar alleen als het een onderdeel is van een bepaald verhaal of gebeurtenis die ik dan aan het vertellen ben. En tijdens een relatie vertel ik wel vaak dingen waar ik mee zit enzo. |
![]() |
|
nou ik heb een hele goeie band met mijn moeder maar om nou de uitgebreide details te vertellen als ik heb gezoend, gaat me toch iets te ver.. doe ik trouwens ook niet echt aan.
maar als ik verliefd ben ofzo dan weet mijn moeder dat vrij snel, omdat ik gewoon nou eenmaal graag dat kwijtwil en als je het aan anderen verteld krijg je er alleen maar gezeur mee, me moeder kan me nog helpen zelfs, want ik lijk op haar . ![]()
|
![]() |
nou ik vertel mijn moeder bijna nooit iets. alleen als ik een serieuze relatie heb dan vertel ik het wel en dan stel ik haar ook aan mijn ouders voor. maar verder hoeven mijn ouders van mij niets te weten wat ik in mijn relatie doe en daar gaan ze ook niet naar vissen.
|
![]() |
Ik vertel bijna niks, ben daar niet zo open in.
Mijn moeder hoeft niet te weten wat ik in bed allemaal heb uitgespookt (en dat wìl ze ook niet weten...) en mijn vader al helemaal niet. Ik heb tot twee keer toe gedacht dat ik zwanger was, één keer van mijn toenmalige vriend en één keer van een oudere vent waarvan mijn moeder dacht dat het 'gewoon' een vriend was. Die eerste keer heb ik het haar wel verteld, maar van die ander niet. Ze zou me doodschieten zeg! Mijn moeders vriend probeerde me vroeger wel uit te horen over wat ik dan allemaal wel niet met een zeker mansfiguur deed. Dan zei ik dat we tv kijken, vroeg hij waarnaar, zei ik bijvoorbeeld GTST, zei hij weer :"Ehm, het was gisteren zaterdag". Was ik er mooi bij! Maar hij deed dat meer voor de grap, niet om mij te controleren. Zo deed hij ooit aan de telefoon eens of hij die vent zelf was. Belde hij me op van :"Hoooooi, en, kom je vanavond naar me toe?" En ik trapte er nog in ook!! Gelukkig geen vulgaire dingen gezegd... Hmz, ik dwaal een beetje af. Vond dit wel leuke anekdotes ![]() Ik vind het verder niet raar dat anderen wel open zijn tegen hun ouders, hoewel ik er toch niet achter sta om een sexleven met je ouders te delen. Laatst gewijzigd op 17-07-2002 om 13:25. |
![]() |
|
![]() |
K heb het eigenlijk vrij weinig met mn ouders over dat soort dingen. Als ik met een jongen gezoend heb ofzo dan vertel ik dat dus egt niet! Wanneer ik eenmaal egt wat heb met hem dan komen ze er vanzelf wel 8er als die langs komt of we samen weg gaan of iets dergelijks. Verder hebben we het dan wel over hem maar niet over 'ons' om het zo ff te zeggen. Mn moeder moet het er egt uithalen en dan zeg ik nog vrij weinig. K heb het er veel liever over met mn vriendinnen. Die weten het meeste wel wat er speelt.
|
![]() |
|
![]() |
ik ben altijd vrij open met mijn ouders geweest. Vertel altijd wel wat er aan de hand is, alhoewel ik natuurlijk details achterwege laat (ahum, denk niet dat ze ook erg geinteresseerd zijn in details over mijn sexleven
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn eigen boeken Demipet660 | 6 | 04-09-2015 06:41 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Lifestyle |
Neopets en je lifestyle ":)" Broeder | 33 | 27-09-2005 22:10 | |