Ik vertel bijna niks, ben daar niet zo open in.
Mijn moeder hoeft niet te weten wat ik in bed allemaal heb uitgespookt (en dat wìl ze ook niet weten...) en mijn vader al helemaal niet.
Ik heb tot twee keer toe gedacht dat ik zwanger was, één keer van mijn toenmalige vriend en één keer van een oudere vent waarvan mijn moeder dacht dat het 'gewoon' een vriend was. Die eerste keer heb ik het haar wel verteld, maar van die ander niet. Ze zou me doodschieten zeg!
Mijn moeders vriend probeerde me vroeger wel uit te horen over wat ik dan allemaal wel niet met een zeker mansfiguur deed. Dan zei ik dat we tv kijken, vroeg hij waarnaar, zei ik bijvoorbeeld GTST, zei hij weer :"Ehm, het was gisteren zaterdag". Was ik er mooi bij! Maar hij deed dat meer voor de grap, niet om mij te controleren. Zo deed hij ooit aan de telefoon eens of hij die vent zelf was. Belde hij me op van :"Hoooooi, en, kom je vanavond naar me toe?" En ik trapte er nog in ook!! Gelukkig geen vulgaire dingen gezegd...
Hmz, ik dwaal een beetje af. Vond dit wel leuke anekdotes
Ik vind het verder niet raar dat anderen wel open zijn tegen hun ouders, hoewel ik er toch niet achter sta om een sexleven met je ouders te delen.