Advertentie | |
|
![]() |
|
Hoe lang het duurt voordat je een reactie krijgt zou wel afhangen van hoe graag ze nieuwe mensen willen.
Maar je zegt dat het op naam van je broer komt te staan, hoe wil je dat gaan doen dan? Net doen alsof jouw broer werkt, en dat jij dat dat voor hem doet? Ik kan me namelijk niet voorstellen dat ze daar niet achter komen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
als je je inschrijft wil dat niet zeggen dat je ook een wijk krijgt,
is maar net wat er vrij is natuurlijk ![]() in plaatselijke kranten staan vaak advertenties als ze bezorgers vragen of even op de internetpagina's van wat kranten kijken?
|
ik heb me aangemeld bij dezelfde folderwijk (ben zelf wel 14)
ik heb binnen een paar weken al een wijk gekregen. Het hangt er gewoon van af of er een wijk vrij is in de buurt. anders kun je geloof ik maanden wachten. na een paar maanden moet je je opnieuw aanmelden (weet niet meer hoeveel maanden), want dan wordt je van de lijst gehaald. Moet je gewoon even achteraan bellen. suc6 ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ben al ruim 2 jaar aangemeld bij Netwerk VSP en kreeg na 1 jaar een telefoontje of ik in de zomervakantie 2 weken een wijk op 3km afstand of zo wou doen. Mooi niet dus. Paar weken weer een telefoontje kregen en weer een wijk aangeboden gekregen die tering ver is. Schiet niet echt op dus, bij mij althans.
|
![]() |
|
Ěk heb ook een krantenwijk/tijdschriftenwijk gehad. Bij mij stond er dat ze binnen 3 maanden contact zouden opnemen als ze werk hadden. Anders hadden ze geen werk voor je en verviel je sollicitatie na 3 maanden. De 1e keer hoorde ik niets dus na 3 maanden vulde ik de vacature nog eens in. En een maand later werd ik gebeld. Ik werkte bij de Media Expresse, maar die zijn nu overgenomen door TNT. Maar ik heb er wel 1,5 jaar met plezier gewerkt.
Dat is mijn ervaring. ![]()
||
Citaat:
|
ik heb op mijn 13e of 14e ook een folderwijk bij Netwerk VSP gelopen. Ik weet niet meer hoe ik me bij ze heb aangemeld, maar kreeg volgens mij snel bericht van ze (binnen enkele dagen of weken), maar bij mij in de buurt zie ik ook ontzettend vaak flyers van ze dat ze op zoek zijn naar nieuw personeel.
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Folderwijk lotuss | 5 | 25-08-2013 22:20 | |
Werk, Geld & Recht |