Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-10-2007, 13:27
Postan
Postan is offline
Hey allemaal,

Ik heb sinds gisteren besloten dat ik graag iets wil bij verdiennen met een folderwijk.

Het komt op de naam van mijn 19 jarige broer te staan.

Ik heb een paar vragen: Gister hebben we ons aangemeld bij netwerksvp, via de site. Ik vraag me af hoelang het nu gaat duren, voordat er een contactpersoon van netwerksvp contact met mij opneemt, en wat de eventuele andere website's zijn waar je je kan aanmelden als Folder bezorger.

Ik woon in Uithoorn, Noord Holland.

Aub geen mails van: Ik raad het je af en het is stom werk etc. !EN OOK NIET OVER MIJN LEEFTIJD,WAT SOMMIGE NU WEL DOEN.!

Alvast bedankt :-)

Laatst gewijzigd op 10-10-2007 om 20:43. Reden: Dat sommige ongevraagt over mijn leeftijd beginnen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-10-2007, 16:50
PV
PV is offline
Op je 12e al gaan werken dan zit je nog op de basisschool of net in de brugklas.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2007, 17:03
Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
Op je 12e al gaan werken dan zit je nog op de basisschool of net in de brugklas.
De meeste 12 jarigen blowen, drinken alcohol ,hangen tot diep in de nacht op straat rond, rijden op opgevoerde brommers en scooters. Dan kan een kranten/folder wijkje er ook nog wel bij.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2007, 18:52
Verwijderd
Citaat:
De meeste Sommige 12 jarigen blowen, drinken alcohol ,hangen tot diep in de nacht op straat rond, rijden op opgevoerde brommers en scooters. Dan kan een kranten/folder wijkje er ook nog wel bij.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2007, 19:11
PV
PV is offline
Citaat:
De meeste 12 jarigen blowen, drinken alcohol ,hangen tot diep in de nacht op straat rond, rijden op opgevoerde brommers en scooters. Dan kan een kranten/folder wijkje er ook nog wel bij.
Nou nou, in mijn brugklas waren dat er hooguit twee, van de 28. De rest maakte braaf zn huiswerk (havo/vwo)
Met citaat reageren
Oud 10-10-2007, 20:42
Postan
Postan is offline
Maar jongens,(meisjes) ik wil graag antwoord op mijn vraag, niet mijn leeftijd.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2007, 20:44
Postan
Postan is offline
Niet over mijn leeftijd aub, ik vroeg gewoon wat.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2007, 21:10
*gaapt*
*gaapt* is offline
Hoe lang het duurt voordat je een reactie krijgt zou wel afhangen van hoe graag ze nieuwe mensen willen.

Maar je zegt dat het op naam van je broer komt te staan, hoe wil je dat gaan doen dan? Net doen alsof jouw broer werkt, en dat jij dat dat voor hem doet? Ik kan me namelijk niet voorstellen dat ze daar niet achter komen.
Oud 11-10-2007, 10:28
Verwijderd
Citaat:
Hoe lang het duurt voordat je een reactie krijgt zou wel afhangen van hoe graag ze nieuwe mensen willen.

Maar je zegt dat het op naam van je broer komt te staan, hoe wil je dat gaan doen dan? Net doen alsof jouw broer werkt, en dat jij dat dat voor hem doet? Ik kan me namelijk niet voorstellen dat ze daar niet achter komen.
zo wordt ongeveer ieder folder/krantenwijk gedaan hoor ;x
Met citaat reageren
Oud 11-10-2007, 10:33
DJ Inpossible
DJ Inpossible is offline
Op me 14e heb ik me ook ingeschreven voor een folderwijkje bij Netwerk en tot opheden nooit meer wat van gehoort
Met citaat reageren
Oud 11-10-2007, 12:35
Postan
Postan is offline
Oke dank, en nog ietsweten jullie ook eventueel nog andere bedrijven waar je je kan aanmelden, Behalve interlanden en netwerksvp

dank.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2007, 12:46
~LiefEngeltje~
~LiefEngeltje~ is offline
als je je inschrijft wil dat niet zeggen dat je ook een wijk krijgt,
is maar net wat er vrij is natuurlijk

in plaatselijke kranten staan vaak advertenties als ze bezorgers vragen of even op de internetpagina's van wat kranten kijken?
Oud 11-10-2007, 13:36
Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
Op me 14e heb ik me ook ingeschreven voor een folderwijkje bij Netwerk en tot opheden nooit meer wat van gehoort
Daar moet je minstens een HBO opleiding voor hebben gehad en minstens 23 jaar zijn.

En het liefst ook nog relevante werkervaring.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2007, 14:04
Verwijderd
Citaat:
Daar moet je minstens een HBO opleiding voor hebben gehad en minstens 23 jaar zijn.

En het liefst ook nog relevante werkervaring.
.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2007, 15:50
Postan
Postan is offline
Als je je bijvoorbeeld aanmeld bij Netwerksvp, of interlanden, en er is nog geen wijk vrij, dan hoor je bijvoorbeeld niks. Word je dan wel op een wachtlijst gezet?
Met citaat reageren
Oud 11-10-2007, 16:57
Larry Flint
Larry Flint is offline
Waarom neem je zelf geen contact met ze op, of je broer?
Oud 12-10-2007, 20:41
109894
109894 is offline
ik heb me aangemeld bij dezelfde folderwijk (ben zelf wel 14)
ik heb binnen een paar weken al een wijk gekregen. Het hangt er gewoon van af of er een wijk vrij is in de buurt. anders kun je geloof ik maanden wachten.
na een paar maanden moet je je opnieuw aanmelden (weet niet meer hoeveel maanden), want dan wordt je van de lijst gehaald.
Moet je gewoon even achteraan bellen.

suc6
Met citaat reageren
Oud 21-10-2007, 12:40
Bertje B.
Bertje B. is offline
Ben al ruim 2 jaar aangemeld bij Netwerk VSP en kreeg na 1 jaar een telefoontje of ik in de zomervakantie 2 weken een wijk op 3km afstand of zo wou doen. Mooi niet dus. Paar weken weer een telefoontje kregen en weer een wijk aangeboden gekregen die tering ver is. Schiet niet echt op dus, bij mij althans.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2007, 13:06
Tripp
Tripp is offline
Ěk heb ook een krantenwijk/tijdschriftenwijk gehad. Bij mij stond er dat ze binnen 3 maanden contact zouden opnemen als ze werk hadden. Anders hadden ze geen werk voor je en verviel je sollicitatie na 3 maanden. De 1e keer hoorde ik niets dus na 3 maanden vulde ik de vacature nog eens in. En een maand later werd ik gebeld. Ik werkte bij de Media Expresse, maar die zijn nu overgenomen door TNT. Maar ik heb er wel 1,5 jaar met plezier gewerkt.

Dat is mijn ervaring.
Oud 21-10-2007, 14:06
BleuEyes
BleuEyes is offline
Citaat:

De kans dat ze daarachter kunnen komen is niet zo groot. Ik heb ook een krantenwijk 2 jaar lang op mijn rekening gehad voor mijn broertje. Nooit wat mee gehad.
Oud 22-10-2007, 22:29
Breg
Breg is offline
ik heb op mijn 13e of 14e ook een folderwijk bij Netwerk VSP gelopen. Ik weet niet meer hoe ik me bij ze heb aangemeld, maar kreeg volgens mij snel bericht van ze (binnen enkele dagen of weken), maar bij mij in de buurt zie ik ook ontzettend vaak flyers van ze dat ze op zoek zijn naar nieuw personeel.
Oud 23-10-2007, 21:45
Verwijderd
Ik heb bij Netwerk/VSP gewerkt en het is echt kutwerk, je bent gewaarschuwd.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2007, 08:23
Verwijderd
ik heb op mn 13e ruim een jaar bij interlanden gelopen, toen ik opgaf hoorde ik echt binnen 2 weken wat ervan, en het was nog redelijk in de buurt
Met citaat reageren
Oud 25-10-2007, 18:20
Anna
Anna is offline
Citaat:
ik heb me aangemeld bij dezelfde folderwijk (ben zelf wel 14)
ik heb binnen een paar weken al een wijk gekregen. Het hangt er gewoon van af of er een wijk vrij is in de buurt. anders kun je geloof ik maanden wachten.
na een paar maanden moet je je opnieuw aanmelden (weet niet meer hoeveel maanden), want dan wordt je van de lijst gehaald.
Moet je gewoon even achteraan bellen.

suc6
Bij NetwerkVSP word je absoluut niet van de lijst gehaald. Enkele keren bellen verhoogt wel de kans op een folderwijk.
Reageren

Regels voor berichten