Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-07-2007, 03:13
TheCreator
TheCreator is offline
Wil effe iets kwijt.

'k begin steeds beter te begrijpen wat vrouwen zo aantrekkelijk vinden aan mannen. Wat vrouwen zo aantrekt.

Mijn moeder nam altijd van dat soort mannen mee naar huis. En natuurlijk had ik er de pest in.
Ik nam me als kind voor nooit zoals die mannen te willen worden. En na jarenlang, als ik ook maar even dacht iets te bespeuren bij mezelf dat dezelfde kenmerken begon te vertonen als die foute mannen, ondedrukte ik die. En het heeftresultaat he. Maar wat heb ik eraan, nu? Na al die moeite?
Ik kom er nu achter dat het juist die kenmerken zijn die ik onderdrukte, die ik mezelf niet gunde te ontwikkelen, juist die kenmerken zijn die zorgen voor de aantrekkingskracht voor vrouwen..

En wat ben ik nu? Een niks, een niemand. Heb ggeen sex-appeal, ben totaal niet sexy. Nog stoer.
Vrouwen vinden me hoogstens schattg. Maar als ze dat zeggen weet je hoe laat het is he. Dat beteknt zeer ws. dat ze je niet aantrekkelijk vinden. Je bent dus niet goed genoeg voor de sex.

Ik HAAT mijn ouders. Ik HAAT wie ik ben. Ik ben weer helemaal terrug bij af.
En het zit me zo die diep diep dwars. Foute keuzes dus. Maar wist ik veel..

Laatst gewijzigd op 17-07-2007 om 03:17.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-07-2007, 03:20
TheCreator
TheCreator is offline
PS. Mijn ouders zijn gescheiden, en mijn moeder stopte voor het gemal de koelkast vol met pizzas en allerlei andere troep en ging dan voor een aantal dagen van huis.
En liet ze mij en mijn broertje achter. Ze sliep dan bij andere mannen.
Als kind vind je dat wle tof natuurlijk met al die lekkere (maar o zo slechte) dingen en geen toezicht.
Maar het heeft wel gevolgen gehad hoor... Nare gevolgen..
Oa. iets met jojo's
Met citaat reageren
Oud 17-07-2007, 07:20
Verwijderd
Wat wil je precies met het topic? Als je het alleen maar kwijt wilt, dan mag het in het lucht je hart topic, als je een vraag hebt of advies wilt of wat dan ook, dan mag het in een eigen topic, maar dan moet je wel even toevoegen wat je precies wilt. Dan kan ik ook beoordelen of je topic niet beter op L&R past dan op psych.

En vast als reactie: Ik geloof niet dat je een idee hebt wat vrouwen aantrekkelijk vinden...ik krijg de indruk dat het jou vooral om de seks gaat en dat is misschien wat jij aantrekkelijk vindt, maar lang niet waar het alle vrouwen in eerste instantie om gaat.

Ga eerst eens werken aan je zelfbeeld, en probeer je te realiseren dat 'seks' niet het enige is waar het om draait in een relatie (ik neem iig aan dat dat is wat je wilt en geen 'maatje voor de seks'?), dan komt de rest daarna waarschijnlijk ook wel.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2007, 07:43
Lord Dolphin
Lord Dolphin is offline
Stoer en sexy zijn is ook niet alles.

Je kan beter lief en onaantrekkelijk zijn dan gemeen en stoer. Goed, voor een one-night-stand misschien niet, maar op langer termijn heb je meer aan een goed, eerlijk en lief karakter dan aan een egoïstisch en stoer karakter.

Natuurlijk kan je ook wel stoer en toch aardig zijn maar de meeste vrouwenversierders zijn players die het alleen om de sex gaat enzo. En dat is volgens mij waar je zo'n afkeer van hebt.

Bedenk je ook het volgende: Wellicht dat wanneer je stoer was geweest dat het alsnog niet had gewerkt voor jou. Het leven is te complex om aan de hand van een enkele eigenschap te kunnen beoordelen wat de gevolgen zijn. Sterker nog, ik denk dat goede mensen eerder gelukkig kunnen zijn dan slechte/egoïstische mensen. Misschien dat wanneer je stoerder was geweest dat je nog ongelukkiger zou zijn dan nu, wie zal het zeggen?

Bovendien vallen vrouwen niet alleen maar op stoere mannen, echt niet. Vrouwen houden ook van eerlijke, gevoelige en begripvolle mannen, of dacht je van niet? Op elk potje past een deksel.

Tja, wat kan ik erover zeggen...
Voor zover ik kan oordelen heb je de juiste keuzes gemaakt, maar heb je verder gewoon pech gehad. Misschien is het een idee om via internet een leuke meid te zoeken? Er zijn genoeg vrouwen die wanhopig op zoek zijn naar een man, dus ik zou de hoop nog niet opgeven...
Met citaat reageren
Oud 17-07-2007, 10:41
Southtown
Southtown is offline
Citaat:
TheCreator schreef op 17-07-2007 @ 04:13 :
Wil effe iets kwijt.

'k begin steeds beter te begrijpen wat vrouwen zo aantrekkelijk vinden aan mannen. Wat vrouwen zo aantrekt.

Mijn moeder nam altijd van dat soort mannen mee naar huis. En natuurlijk had ik er de pest in.
Ik nam me als kind voor nooit zoals die mannen te willen worden. En na jarenlang, als ik ook maar even dacht iets te bespeuren bij mezelf dat dezelfde kenmerken begon te vertonen als die foute mannen, ondedrukte ik die. En het heeftresultaat he. Maar wat heb ik eraan, nu? Na al die moeite?
Ik kom er nu achter dat het juist die kenmerken zijn die ik onderdrukte, die ik mezelf niet gunde te ontwikkelen, juist die kenmerken zijn die zorgen voor de aantrekkingskracht voor vrouwen..

En wat ben ik nu? Een niks, een niemand. Heb ggeen sex-appeal, ben totaal niet sexy. Nog stoer.
Vrouwen vinden me hoogstens schattg. Maar als ze dat zeggen weet je hoe laat het is he. Dat beteknt zeer ws. dat ze je niet aantrekkelijk vinden. Je bent dus niet goed genoeg voor de sex.

En het zit me zo die diep diep dwars.
Even inlichten over WELK soort mannen je het hebt en WELKE eigenschappen. Dat zou een goed begin zijn voor een topic dat van de forumbaas mag openblijven.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2007, 13:32
dallie
dallie is offline
Shit man, als je zo goed begrijpt waarom je bent zoals je bent, waarom doe je er dan niks aan?
Oud 17-07-2007, 13:45
Verwijderd
Volgens mij heb jij echt een verkeerd beeld van mensen in het algemeen.

Er is niet één soort type man waar vrouwen op vallen, want er is net zo goed niet één soort type vrouw. Mensen verschillen. De ene houdt van een stoere vent, de ander houdt juist van een rustig type. De ene vrouw is dominant, de ander juist verlegen. En zo kan ik nog heel lang door gaan.

Er bestaan absoluut zeker weten vrouwen die op jou zullen vallen en op wie jij ook valt. Het schijnt dat 1 op die 10 vrouwen een geschikte partner voor je is, en dat zijn er veel. Misschien kan je dat nu niet geloven, maar ik denk echt dat het wel zo is.
(Ik denk zelfs dat wanneer je twee mensen met niet erg verschillende karakters een tijdje bij elkaar zet, ze verliefd op elkaar gaan worden.)

Waarom je dan nu nog geen vriendin hebt? Je bent niet tevreden met jezelf, dan is er ook geen plaats voor een vriendin. Misschien wel voor hele kortstondige relaties, maar zolang jij twijfelt aan wie je nu eigenlijk bent, zolang kunnen andere mensen je niet goed leren kennen.

Je ouders hebben vast en zeker fouten gemaakt, die van mij ook, maar dat wil niet zeggen dat je je daar bij neer moet leggen. Je kán veranderen Je kán je losmaken van je ouders en je kán de verkeerde dingen die zij je aan hebben geleerd weer afleren. Dat is niet makkelijk, maar ook niet onmogelijk. En waarschijnlijk een noodzaak wil je gelukkig worden
Met citaat reageren
Oud 17-07-2007, 22:27
wallflower
wallflower is offline
Ik vind mannen die ik leuk vind vaak ook schattig en dat zeg ik ook.

Dus dat vrouwen zeggen dat ze je schattig vinden zegt niet dat ze je niet leuk vinden. Het zegt wél dat ze je minstens aardig vinden, dus negatief is het sowieso niet.
Oud 18-07-2007, 09:51
madelief21
madelief21 is offline
Ik zou er niet aan moeten denken om een foute vriend te hebben hoor. Misschien dat bepaalde foute trekjes soms aantrekkelijk kunnen zijn en voor sommige andere vrouwen heel aantrekkelijk. Zeker voor vrouwen die niet zo heel veel zelfrespect hebben. Maar voor een relatie is het wel prettig als een man ook goed kan luisteren. En wat is fout? Grenzen stellen is niet fout maar kaart wel aan dat je respect hebt voor jezelf, te ver over je eigen grens gaan om een vrouw het naar de zin te maken is tweede uiterste....

Groetjes,
Met citaat reageren
Oud 18-07-2007, 09:52
madelief21
madelief21 is offline
Bovendien zou ik je zelf lekker niet haten wat heb je er aan je moet het toch met jezelf gaan doen in dit leven ! Wees juist creatief met jezelf, doe wat je leuk vindt enzovoort enzovoort
Met citaat reageren
Oud 18-07-2007, 12:12
Flijn
Flijn is offline
Eén foute keuze legt niet je leven gelijk vast hoor. Als jij een hekel aan jezelf hebt moet je daar iets aan doen, dat is je eigen verantwoordelijkheid. Maak nieuwe keuzes.
Je ouders kunnen grote fouten gemaakt hebben. Maar als je dat nu nog laat doorwerken is dat net zo goed jouw verantwoordelijkhied. Neem die dan ook.

En 'vrouwen' zijn geen verschillend uitziende versies van een oertype hoor; ga eens de straat op en kijk om je heen: niet alleen de zgn 'bad guys' lopen met een meisje aan de arm. Probeer ze te zien als individuen ipv als een onbegrijpelijke soort die jou niet hoeft omdat je niet aan je eigen verzonnen ideaalbeeld voldoet.

Als dit een te vaag verhaal is moet je Andijvies post nog maar eens lezen, ik ben het helemaal met haar eens.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2007, 04:21
trophus
trophus is offline
Citaat:
TheCreator schreef op 17-07-2007 @ 04:13 :
Wil effe iets kwijt.

En het zit me zo die diep diep dwars. Foute keuzes dus. Maar wist ik veel..
Mja, dat is zwaar.
Maar ik ken het probleem met vrouwen idd, maar het is niet zo dat vrouwen vallen op klootzakken ofzo, ze vallen in zeker zin op zelfvertrouwen (lees: arrogantie) een eigenschap die helaas vaak gepaard gaat met lullig gedrag (tsja, als je genoeg zelfvertoruwen heeft boeit niets of niemand je iets dus dan hang je vaak een beetje rond als een of andere klootzak)
Dat zelfvertrouwen hoort een beetje bij dat alfa gedrag

de alfa mannetjes krijgen alle vrouwtjes he....

Mijn vader is zo'n soort van natuurlijk alfa-mannetje, word over het algemeen als erg aantrekkelijk gezien bij vrouwen. Maar hij heeft goddank wel een loyale kwaliteit waardoor hij bij mijn moeder is gebleven.
Maar ik heb van dichtbij dus alle negatieve kanten van dit alfa-gedrag mogen aanschouwen en heb mezelf zo "getraind" om niet zo te worden....en heb dus exact hetzelfde probleem als jij

maar ik ben UC, als je me anoniem kunt houden moet je me even een PM sturen, kan ik je me mijn mailadres geven, ik heb 40 uur aan beeldmateriaal over het opbouwen van zelfvertrouwen en het versieren van vrouwen (incl. alle psychologische aspecten van de vrouw uit) misschien heb je er wat aan

P.S. Jezelf kritisch kunnen bekijken, je iegen fouten inzien en bereid zijn er wat aan te willen veranderen is een hele goeie eerste stap, veel mensen kunnen dat niet. respect daarvoor.
Oud 19-07-2007, 04:26
trophus
trophus is offline
oh en:
http://www.peopleareassholes.com/

dacht dat je dat artikel misschien ook leuk vond om te lezen ik iig wel
Oud 19-07-2007, 11:48
Southtown
Southtown is offline
Ik heb net een leuk cliché meegemaakt: een meisje wijst me af en kiest in de plaats voor iemand die ze zelf beschreef als "een dronkaard die ik eigenlijk niet wil zien". Alleen ontbreekt het "leuke" gedeelte eraan. Moeilijk om na zo'n situatie nog nuchter te denken en niet te zeggen dat er iets mis is met meiden
Maar goed, volgens mij ligt het wel degelijk aan het feit dat mannen en vrouwen elkaar verkeerd interpreteren en inschatten.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2007, 12:25
Verwijderd
Je denkt écht veel te generaliserend.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2007, 12:31
Southtown
Southtown is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 19-07-2007 @ 13:25 :
Je denkt écht veel te generaliserend.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2007, 13:27
dallie
dallie is offline
Citaat:
Charlesworth999 schreef op 19-07-2007 @ 12:48 :
Ik heb net een leuk cliché meegemaakt: een meisje wijst me af en kiest in de plaats voor iemand die ze zelf beschreef als "een dronkaard die ik eigenlijk niet wil zien". Alleen ontbreekt het "leuke" gedeelte eraan. Moeilijk om na zo'n situatie nog nuchter te denken en niet te zeggen dat er iets mis is met meiden
Maar goed, volgens mij ligt het wel degelijk aan het feit dat mannen en vrouwen elkaar verkeerd interpreteren en inschatten.
Stel je niet zo aan. Jij bent gewoon nog minder leuk dat is de enige correcte uitleg ongeacht wat ze gezegd heeft.
Oud 19-07-2007, 14:51
Verwijderd
@trophus: Het probleem ligt heel ergens anders dan dat jij denkt. (Zie Andijvies laatste reactie.)

Natuurlijk zijn er vrouwen die op uitersten vallen (en dat geldt voor BEIDE kanten), maar de meeste vrouwen vallen niet op uitersten.

Het is onzin om te zeggen dat vrouwen op een bepaald type man vallen...net als dat er geen bepaald type man is, is er ook niet een bepaald type vrouw. Iedereen is verschillend. En gelukkig maar.

Leer nuanceren, ik denk dat je dan al een heel eind bent (voor je zelf, maar ook voor de mensen die je ontmoet en dus ook voor vrouwen).
Met citaat reageren
Oud 20-07-2007, 09:55
Daboman
Daboman is offline
@the creator. Welke vrouw wil er nou een man met een onrealistisch laag zelfbeeld. Je bent wel iemand die iets kan, je denkt alleen van niet. Maar ik weiger te geloven dat je een nobody bent.

Je moet niet je zwaktes willen compenseren, je moet je sterktes uitbouwen. Daar krijg je veel zelfvertrouwen van. En tegelijkertijd maakt het je leuker, omdat je iets kunt. En dat vinden mensen, dus ook vrouwen, wel interessant.

Oh en je hebt dus wel sterktes, ook al denk je van niet
Oud 20-07-2007, 11:49
trophus
trophus is offline
Citaat:
Daboman schreef op 20-07-2007 @ 10:55 :

Oh en je hebt dus wel sterktes, ook al denk je van niet
Oh ik weet t wel zeker, thecreator komt over t algemeen best intelligent over

Al zeiken veel mensen op het feit dat ie soms zo direct is, maar kijk, daar heb je kwaliteit 2 en 3 al: eerlijkheid en directheid

nouja, voor de rest vind ie t zelf wel uit
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten