Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar ik ken het probleem met vrouwen idd, maar het is niet zo dat vrouwen vallen op klootzakken ofzo, ze vallen in zeker zin op zelfvertrouwen (lees: arrogantie) een eigenschap die helaas vaak gepaard gaat met lullig gedrag (tsja, als je genoeg zelfvertoruwen heeft boeit niets of niemand je iets dus dan hang je vaak een beetje rond als een of andere klootzak) Dat zelfvertrouwen hoort een beetje bij dat alfa gedrag de alfa mannetjes krijgen alle vrouwtjes he.... Mijn vader is zo'n soort van natuurlijk alfa-mannetje, word over het algemeen als erg aantrekkelijk gezien bij vrouwen. Maar hij heeft goddank wel een loyale kwaliteit waardoor hij bij mijn moeder is gebleven. Maar ik heb van dichtbij dus alle negatieve kanten van dit alfa-gedrag mogen aanschouwen en heb mezelf zo "getraind" om niet zo te worden....en heb dus exact hetzelfde probleem als jij maar ik ben UC, als je me anoniem kunt houden moet je me even een PM sturen, kan ik je me mijn mailadres geven, ik heb 40 uur aan beeldmateriaal over het opbouwen van zelfvertrouwen en het versieren van vrouwen (incl. alle psychologische aspecten van de vrouw uit) misschien heb je er wat aan ![]() P.S. Jezelf kritisch kunnen bekijken, je iegen fouten inzien en bereid zijn er wat aan te willen veranderen is een hele goeie eerste stap, veel mensen kunnen dat niet. respect daarvoor.
|
oh en:
http://www.peopleareassholes.com/ dacht dat je dat artikel misschien ook leuk vond om te lezen ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Al zeiken veel mensen op het feit dat ie soms zo direct is, maar kijk, daar heb je kwaliteit 2 en 3 al: eerlijkheid en directheid nouja, voor de rest vind ie t zelf wel uit ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
keuzes maken looneylover | 19 | 22-01-2007 14:18 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
waarom zijn de mensen arm? TisKicking | 118 | 24-06-2006 13:47 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |