Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Bij Rhapsody vind ik het heel mooi
![]() Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
*zingt in koor*
![]() er wordt idd vaak raar opgekeken, mensen kunnen er zich niet veel bij voorstellen, en ik kan t vaak ook niet uitleggen, want we zijn geen kerkkoor, maar ook geen popkoor, we zijn een jeugdkoor ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
trouwens koor met drummer ![]()
||
![]() |
Citaat:
Ik ken maar 1 koor waar ik zeker van weet dat het een koor is en dat is een heel bekend Russisch koor. En die hebben van die hele gave muziek. Tenminste, ik heb dat ooit gehoord en dat wat extreem mooi. Maar dat is al lang geleden dus ik weet eigelijk niet of daar instumenten enzo bij zitten. Maar iniedergeval daar zou ik best in mee willen zingen. Als ik kon zingen dan he. Hoe heet dat koor? Iemand die dat weet? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ontopic: enne, koor.... ik denk dat het wat uit de mode is. Ik moet zelf dan meteen aan de kerk denken enzo... maarja is gewoon een popkoor. Als je het fijn en het is je hobby moet je het gewoon doen... lijkt me eigenlijk best cool als je muzikaal bent... maarja ik ben zo a-muzikaal als wat, dus niks voor mij...
|
![]() |
Bij een koor denk ik aan een goed, gedisciplineerd Engels jongenskoor (waar dus de jongens de sopraan- en een deel der altpartijen zingen). Weinig, misschien wel niets, klinkt mooier.
Ad.: degenen die koren weinig bijzonder vinden, zouden wellicht het Westminster Cathedral Choir is moeten horen. Ooh. Zo zuiver. |
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Het koor waar ik in zit is dus juist opgericht omdat er een overvloed aan oubollige vrouwen/mannekoren en kerkkoren was in mijn omgeving.
Ik zing graag maar wilde niet naar zo'n koor omdat ik sowieso niet religieus ben en dus niet in een kerkkoor pas en voor de andere koren was ik te jong of van het andere geslacht Maar toch heeft het woord koor nog steeds een oubollige bijklank. Ondanks dat wij redelijk uniek zijn in onze omgeving. En je komt leuke varianten tegen: Ik kan me herinneren: Lowlands 1997 : een Fins koor dat liedjes schreeuwde, erg grappig |
![]() |
|
ik heb vroeger ook in een koortje gezeten, alleen er kwamen steeds weer nieuwe kinderen bij en dan moesten we weer al die makkelijke liedjes weer zingen net zo lang totdat die kinderen het ook helemaal kenden en ik kreeg ook om die tijd een andere hobby dus.......
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Mmm, mijn niveau, wat een gedoe toch hè? Ik denk dat jullie een en ander verkeerd opvatten, da. Moet ik er een smilie bijzetten? Welja, een '
![]() ![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
Excuses aanvaard. Is dat dan niet moeilijk als enige jongen in zo'n koor. Lijkt me lastig als je een 4 stemmig lied hebt... |
![]() |
|
![]() |
Rodre, wat voor muziek zingen jullie in dat koor?
"De beste verdediging tegen logica is onwetendheid." -Phillips "Het klinkt logisch als je er totaal niet over nadenkt." -Tucker "Een Rhinus-smilie: ![]() "Newton is dood, Einstein is overleden en ik voel me ook niet lekker." -Arno van Asseldonk |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Fire van the Pointer Sisters Whose side are you on en zelfs sindskort een eigen ska-nummer geschreven en gecomponeerd door onze dirigent We hebben ook zelfs eens een operagedeelte gezongen t Slavenkoor uit Verdi's Nabucco Maar als je interesse hebt: Kijk gewoon ff op www.dsv.nl/~decibel |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat saai zeg #771 Martiño | 500 | 15-12-2009 22:54 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[WI] Lengte koorde Saarah | 3 | 12-01-2006 19:03 | |
Muziek |
onmogelijke koor hoornlover | 35 | 17-08-2004 19:09 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
koor WOOPPIE!;) | 5 | 20-02-2003 15:07 | |
Muziek |
[Tip](Koor)"London Philharmonic" {Dit klinkt vast saai, toch zou ik het even checken} Rhinus | 10 | 27-07-2002 14:39 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Meetkunde | 1 | 23-04-2001 23:26 |