Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maatschappelijk werk is in veel plaatsen gratis. En je huisarts zou je kunnen vragen om het niet aan je ouders te vertellen (hij/zij heeft in principe zwijgplicht), je kunt met hem/haar ook overleggen wat mogelijk is zonder dat je ouders het weten. Maar vaak is het 'makkelijker' als je ouders het wel weten...de meeste ouders hebben het beste met hun kind voor, zij zijn er altijd als je het moeilijk hebt (een hulpverlener niet) en het scheelt een hele hoop moeilijk gedoe om alles geheim te houden ed. (Maar goed, dat is van latere zorg, probeer iig iemand te vinden waar je mee kunt praten, dat is het belangrijkste. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik was toen 14. Bij de dokter is het ook pas na je 16e dat ouders niet meer mogen informeren naar de toestand van hun kinderen. (toen ik 15 was en mijn moeder belde de dokter om te vragen of ze mijn labuitslagen al hadden, mocht zij deze informatie hebben maar was nog niet beschikbaar. Toen ik een paar dagen later 16 werd, en mijn moeder nogmaals belde voor de uitslagen kreeg zij te horen dat ze daar geen antwoord op kreeg.) |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Moeite.. Dave123 | 11 | 21-08-2007 22:19 | |
De Kantine |
Opgekropte frustraties mogen hier gepost worden. hasseltboy | 500 | 09-11-2005 21:58 | |
Psychologie |
Waardoor komt dit? *~Angel~* | 29 | 20-02-2005 16:11 | |
Psychologie |
woede uiten of het opkroppen? ~~dolce~~ | 38 | 16-02-2004 17:06 | |
Psychologie |
Snijden Verwijderd | 55 | 28-10-2002 15:15 | |
Psychologie |
Praat je over je problemen of krop je het op? Luca | 49 | 25-04-2002 18:41 |