Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Pff heb ik weer ![]() en hoelang duurt zo'n verwerking ongeveer? maanden? jaren? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En over dat dromen naja ik hoop dat het snel over gaat.. wordt het een beetje errug zat eerlijk gezegd ![]() *bedankt iedereen voor de reacties en advies* ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ik hoop iig dat ik er gau weer bovenop kom, want dit sucks. Maar bedankt voor je belangstelling ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als jij niet zegt wat je vindt, dan kunnen anderen nooit rekening houden met jou gevoelens. Ben in ieder geval blij om te horen dat het beter gaat met je. Hoop dat het zo blijft gaan. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik denk dat happpy hier wel gelijk in heeft, mss heb je je hele probleem nog nooit verwerkt? |
![]() |
||
Citaat:
Nogmaals; praat er over, dat lucht echt op! |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ff kijken of het ook zo blijft ![]() Ik wil iedereen nogmaals bedanken voor de adviezen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Heb het wel eens eerder meegemaakt bij iemand anders. Die werd ook gepest tot ze huilend weg ging. Toen werd er in de klas over gesproken met de leraren, dat het zo niet langer kan bla bla. Iedereen knikt braaf, beloven dat ze het noooit meer zullen doen en vervolgens nog erger diegene pesten. Oh en ik haat niet zo snel iemand, dat duurd echt lang bij mij, pas als iemand écht te ver gaat, al meerdere keren, dan zal ik die persoon gaan haten. Maar dan ook écht haten. Ik zal die persoon ook nooit meer aankijken, hem/haar straal voorbij lopen en zal dan ook niets meer tegen hem/haar zeggen. Dan is het voor mij echt gelijk over, en dat zal dan zowat heel me leven blijven ![]() Laatst gewijzigd op 20-02-2005 om 16:15. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Enquête voor PO itsimmorality | 6 | 08-12-2013 00:39 | |
Studeren |
Vraagje Praktische Opdracht Verwijderd | 2 | 18-03-2011 21:36 | |
Lichaam & Gezondheid |
Huisarts M/V Meadow | 47 | 01-12-2006 23:38 | |
Seksualiteit |
stijf-slap-stijf-slap: geen constante erectie Trinity | 29 | 22-02-2005 10:54 | |
Seksualiteit |
Hoe kan dit? Some | 3 | 28-05-2003 21:00 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
plant in het donker... | 2 | 05-06-2001 20:40 |